eli mulla oli noin pari vuotta sitten napakoru. jouduin ottaa sen poissa,.. niin nyt haluaisin tietää, että voiko sitä laittaa uudestaan samaan kohtaan?
voiko napakorun laittaa uudestaan?
3
5156
Vastaukset
Itselläni on napa lävistetty kahdesti, koska ekalla kerralla kasvoi ulos, mitä tekee kyllä nytkin....Tietysti arpikudosta tulee enemmän kun useamman kerran lävistää.
- kohtalon ivaa
otin eilen lävistyksen ja sain nyt aamulla tietää et joudun semmoseen operaation et se pitää ottaa pois, joten itkun kans äsken sitten se otin pois, mutta milloin voin ottaa sen uudelleen? Ei varmasti mee kauaa ku se on kii kokonaa ku on niin tuore.
kohtalon ivaa kirjoitti:
otin eilen lävistyksen ja sain nyt aamulla tietää et joudun semmoseen operaation et se pitää ottaa pois, joten itkun kans äsken sitten se otin pois, mutta milloin voin ottaa sen uudelleen? Ei varmasti mee kauaa ku se on kii kokonaa ku on niin tuore.
...että heti kun se reikä näyttää parantuneelta, ei punoita ym. Mutta tietysti jos se ei ole ehtinyt vielä täysin umpeutumaan lävistäjä voi "venyttää" sen korun siihen samaan reikään. Mutta varmempaa ehkä antaa parantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252513- 911004
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688