ripsien kasvu takaisin

...

Mulla kävi tänään pieni onnettomuus,taivutin ripsentaivuttimella ripsiä ja laite meni rikki ja menetin tukun ripsiä siinä mukana.En kaikkia mutta niin paljon että se haittaa.Kysyisinkin nyt kuinka kauan kestää että uudet kasvaa tilalle ja palaako ne enää koskaan normaaliksi.T:epätoivoinen

5

2311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanilja87

Mulle kävi just samoin.. Tai et multakin vei ripsentaivuttimet muutaman ripsen sieltä täältä. Aika hölmöltä näyttää, koska muuten mulla on melko tuuheat ripset.. :/

• ongelmaan

Itelleni on käynyt juuri samalla lailla,paitsi että kaikki ripset katkesivat.Takaisin kasvaminen kestää todella kauan,mutta löysin siihen avun.
        ainakin anttilasta voi ostaa sellaista "ravinnetta" jota laitetaan ripsiin niin johan alkaa kasvaa.Kokeilkaa ihmeessä!

• ...
        ongelmaan kirjoitti:

Itelleni on käynyt juuri samalla lailla,paitsi että kaikki ripset katkesivat.Takaisin kasvaminen kestää todella kauan,mutta löysin siihen avun.
        ainakin anttilasta voi ostaa sellaista "ravinnetta" jota laitetaan ripsiin niin johan alkaa kasvaa.Kokeilkaa ihmeessä!

Muistatko tämän "ravinteen" nimeä?Onko se joku luontaistuote juttu vai jonkun meikkimerkin tuote?

• tyttö
        ... kirjoitti:

Muistatko tämän "ravinteen" nimeä?Onko se joku luontaistuote juttu vai jonkun meikkimerkin tuote?

Ostin stockmannilta ripsiravinnetta, johon olen tosi tyytyväinen. talika, lipocils on tuote. :)

• tätä

osta sitä ravinne jutskaa ja irtoripsiä siksi aikaa kunnes ne ripset on kasvanu takaisin. itse tein niin kun kävi yhtä köpelösti kuin sinulle :/ liimaat niitä irto ripsi tupsuja niihin kohtiin joista ripset ovat katkenneet..usko pois ne pysyy tosi hyvin paikoillaan..varsinkin jos laittaa ripsiväriä paljon päälle! ne irtoripset on yleensä aika pitkiä joten lyhennä ne sopivan pituisiksi :)huom. tarkoitin noilla irtoripsillä juuri niitä TUPSUJA en niitä tekoripsiä mitkä laitetaan omien ripsien päälle! niitähän löytyy vaikka mistä..anttilasta ja seppälästä ainakin! toivottavasti tästä oli jotain apua sinulle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162