kertokaa mulle jotain loistavia dj:tä jotka tekee hyvää musiikkia, mitä bailataan clubeilla..rafloissa.. tuntuu että oon jämähtänyt noihin samoihin..en oo kuullu kenestäkää uudesta aikoihin! joten please valoittakaa mua.. ja jos on joku ihan helmi biisi mitä diggaatte ni kertokaa!! tahtoo tietää :)..uusia musiikkielämyksiä odotellen..palataan..
Hyviä dj:tä..clubimusaa..
12
1096
Vastaukset
- gangsta daddy
ny spedet on todella hhyvää musaa...
- Trancelord
dj steve hellsroot alias,rapid eye-circa forever(paras trancekipale minkä olen kuullut hetkeen)
dj ferry corsten
signum-cura me
djsvenson&gielen
dj tiesto
djhiver&hammer
djsasha
above&beyond
ppk
paul oakenfold
siinä parhaita tän hetken tanssittajia!- mosse
tekeekö sasha itse musaa???
eix hän ole ihan Dj niinkuin DjSasha F:kin?? - Wadeva
mosse kirjoitti:
tekeekö sasha itse musaa???
eix hän ole ihan Dj niinkuin DjSasha F:kin??DJ Sasha tekee itsekin musaa... ihan rentoa tavaraa.
- dg
Miks niitten pitää olla DJ:tä? Ei kaikki konemusiikkia tekevat ole DJ:tä... mutta...
Fuel to fire - fuel to fire
...löytyy ainakin vinyylinä - DJ Bastian
DJ Mystik
DJ Jurgen
FatBoy Slim
Andy Tanneberger (ATB)
JS16 / Spectro (JS16 : Love Supreme, Stomp To My Beat, Stomping System | Spectro : Angel)
Moby
Leila K (Rude Boy, Open Sesame)
Phasio
Piet Blank & Jaspa Jones (erityisesti biisi Cream)
ja täs sellane joka kruunaa illan ku illan ;
The Joker - Release Me (CJ Stone Mix Feat. Julie McKenna) - ED
SKRILLEX ON EHDOTTOMASTI HYVÄ ! ROCKIN ROLL ,FUCKIN DIE ,KILL EVERY BODY IN THE WORLD NE O SILLASII BIISEI MILL RAISKATAAN KAJARIA KANNATTAA KUUNELLA
- er
skrillex,vinyl shakerz,dj möögan,dj splash,dj cammy ,manian
Tässä noita klubipuolen:
Housepuolelta esim:
Kerri Chandler
Hed Kandin kokoelmat
Bah Samba iloista housea
Fierce Angel kokoelmat
Masters At Work
Fish Go Deep
Freemasons
Shapeshifters
Trance:
Ferry Corsten
Cygnus X
Art of trance
Behind The Eye kokoelmat, State Of Trance Classics kokoelmat
3 Drives
Orkidea Unity
Space Brothers
Total Eclipse
Hallucinogen
Muuta:
Cyantific
Danny Byrd
London Elektricity
Goldie Timeless
Commix
Lamb
Hard:
Prophet
Zany
Noisecontrollerz
Angerfist
Outblast
Korsakoff
Lab 4
Kevin Energy
Alek Szahala
Carbon Based
Pain On Creation
Dj The Viper
Art of Fighters
Evil Activities
Tuossa nyt jotain mieleen tulevia- DiiZei
DJ splash on NIIN V'TUN PARAS!!!!
TECHNO FOREVAR! - Juupelijuupaskaa
Skrillex - Bangarang iha perus dj musaa :D laittakaa bassot kovalle!!
- DJ-Miksaaja
DeadMau5 on myös todella hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019