Onkohan avantouinti miten terveellinen harrastus miehen sukupuolielimille?
MUNAT JÄÄTYY ???
10
5586
Vastaukset
- Fjalle
tulin just avannosta ja kyllä tuntu pahalta kulkusissa!
- avannosta
suoraan koneelle tulit.Niin kyllähän se tuntuu.
- Nisse Espoosta
JA NYT ON KESTOSTONDIS
- pikku nakkisi
puolesta, ei sitä kukaan siellä katsele..
- mutta
niin kauan kun ne munat lämpiää saunassa, ei ole mitään hätää. Mutta jos on uikkarit jalassa saunassa, ei munat enää lämpiäkään ja sitten tulee vaivoja...
- juho-antti pohjola
tippuvat pois jos jäätyvät
- 2 cm/kerta
... ja pysyvästi. Itselläni on tätä nykyä 15 cm syvä vagina, vaikka aloitin harrastuksen 17 cm pitkällä lerssillä. Pallitkin muuttuivat rusinoiksi ennen vetäytymistään kropan sisään.
- Lukenut
Eli avantouintia eikä liian kylmiä suihkuja suositella nuorille miehille, jotka eivät ole vielä kaikkia lapsiaan siittäneet!
Sukusolujen tuotanto kärsii liiasta kylmyydestä. Tutkittu tieteellisesti.
Tämä on fakta faktum.
- jopa
"kutistui" muuten aikamoinen "mahtimela" ja
kiveksetkin olivat jotenkin kuin "jäässä" sain
tosin siemensyöksyn vielä samana päivänä kun
rakastelin tyttöystäväni kanssa mahtoiko avanto-
uinti sit vaikuttaa siittiöiden tuotantoon mene
ja tiedä kondomia ei ollut joten asia tullee
varmistetuksi jos/ kun tyttöystävä tulee raskaaksi??! - duvie-westcott
Keskustelun avaajalla ei ole mikä jäätyä hahahahahah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219