noloa musiikkia

SaLaKuUnTeLiJa

Onko sinulla mitään tiettyjä lauluja joista tykkäät ja joita kuuntelet/kuuntelisit mielelläsi, mutta joista tykkääminen on niin noloa ettet halua kenenkään tietävän asiasta ? :) Saatat siis kuunnella jotain musiikkia, mutta julkisesti et sitä kehtaa tunnustaa.

Itselläni tällaisia nolouksia ovat esim:
Aikakone: Anna mun bailaa
Backstreet boys: If you want it to be good girl (get yourself a bad boy)
Kari Tapio: Haavetango
Jope Ruonansuu: Aulis Gerlander
monet muut

5

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G-unit *I smell pussy*

    • Ei siis ole enää, mutta nuoruudessa en kehdannut sanoa että pidin enemmän Hullujussista kuin Hurriganesista, Glitteristä enemmän kuin Bowiesta, Sweetistä enemmän kuin Sladesta. Sen jälkeen olen kuunnellut sitä mistä pidän ja kertonut sen muillekin.

      • Confessions...

        Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
        Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
        Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...

        Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;)


      • Nimetön
        Confessions... kirjoitti:

        Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
        Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
        Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...

        Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;)

        omituista jos 18-vuotias poika kuuntelee Celine Dionia - ja vielä pitää siitä. Alicia Keys on myös mahtava.

        Minäkään en pidä räminärockista.


    • C0r3n

      Kuuntelen pää pystyssä vaikka mitä balladeja, jos siltä tuntuu. Minä en häpeä jotakin, mistä pidän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe