Mieheni lähisuku

väsynyt

Olen yllättynyt mieheni lähisuvun käytöksestä.
Heillä on kummallinen suhtautuminen ihmisiin yleensä.
Edessäpäin ollaan mielein kielin ja takana puhutaan kaikista pahaa.
Mieheni mummo on esimerkiksi aivan mahdoton.
Minä en jaksa enää edes uskoa hänen juttujaan ja kärsin niistä mummolakäynneistä.
Hän moittii omaa tytärtään, eli anoppiani. Hän moittii poikansa vaimoa eli mieheni tätiä. Hän arvostelee mieheni siskoa tosi raakamaisesti.
Joten arvaan, että kun minä käännän selkäni ja auto lähtee pihasta on minun vuoroni.
Ymmärrän, että hän asuu maaseudulla ja puheaiheita on vähän, mutta en enää jaksa kuunnella.
Minun suvussani tämäntyyppinen mustamaalaaminen ei ole ollut tapana ja olen usein tosi järkyttynyt.
Käyn mummolassa mieheni takia, mutta jatkossa kun oma tyttäreni kasvaa isommaksi en halua käydä siellä. Haluan säästää omaa lastani tällaiselta käytökseltä.
Mummo huomaamattaan on myrkyttänyt koko lähisuvun ilmapiirin.
Hän ei tule enää toimeen oman tyttärensä eikä miniänsä kanssa.
Tapahtuuko muiden suvussa tällaista.

8

2098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kyllästynyt

      kyllä tapahtuu tälläista muissakin suvuissa. Ainoa keino on olla mahdollisimman vähän tekemisissä sellaisten sukulaisten kanssa.

      • muodollisissa

        väleissä, eikä mitään kimppajuttuja saa järjestää, nimittäin silloin repeää helvetti.
        Jokin yhteinen mökin vuokraaminen lähentelee jo ydinräjähdystä voimakkuudeltaan.


      • pahinta
        muodollisissa kirjoitti:

        väleissä, eikä mitään kimppajuttuja saa järjestää, nimittäin silloin repeää helvetti.
        Jokin yhteinen mökin vuokraaminen lähentelee jo ydinräjähdystä voimakkuudeltaan.

        Pieni yhteinen mökki on pahinta mitä ihmiset voivat keksiä! Jos ei välit muuten katkea, niin tuollaisessa yhteiselossa takuulla.
        Pamahtavat poikki.


    • vika täällä

      Mieheni äiti ja sisko on vihannut minua jo siittä asti kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan.
      He ovat koko meidän yhdessä olon aikana jaksaneet keksiä päästänsä kaiken näköisiä asioita miehelleni jotta eroisimme..Kuten että petän miestäni hänen entisen parhaan ystävänsä kanssa.
      Kun tulin raskaaksi anopistani tuli aivan mahdoton..Hoki koko ajan että teette abortin, teette abortin..Tietenkin hän pettyi pahasti kun aborttia ei enää voinut tehdä..Mieheni Veljen Vaimolle ei mitään aborttiin liittyvää ikinä ole tullut..Kun synnytin pääsin sairaalasta kotio anoppini tuli heti haukkumaan ja moittimaan..
      Mieheni suku on juuri sellainen että mielinkielin kyllä naaman edessä ollaan, ettei pystytä päin naamaa sanoon mutta jauhetaan niin paljon paskaa selän takana ettei tosikaan..He haukkuvat minut kaksinaamaiseksi, mitä en ole kenellekään muille kun heille, vaikka ne eivät itse tajua millaisia he ovat...Hoitoon heidät täytyisi saada. Syyttelevät muita sellaisista asioista mitä he itse tekevät...Ärsyttää tollainen suku, ettei ikinä tule hyväksytyksi siihen sukuun

    • pahempaa

      kun on kyseessä oma mummo. Aina tosin ollut oikea marttyyri luonne, mutta vanhetessaan vain pahenee, nyt ollaan jo siinä pisteessä, että koko suku olisi varmaan kuollut kylmään ja nälkään jos hän ei olisi kaikkia elättänyt, ja koulututtanut ja hyysännyt ja hoitanut jne. jne. Niitä juttuja kun on vielä kuunnellut niin pitkään kun muistaa, eli n. 35 v. niin jo vain. Myöskin harrastaa tätä kaikkien moittimista, eli joku on käynyt tekemässä jotain hänen pyytämäänsä juttua, no se on kuulemma mennyt hyvin ja rahaa työnnetään ja ollaan niin mielinkielin, mutta kun seuraava sukulainen saapuu, onkin hommat tehty aivan väärin ja suorastaan väärät hommat(jotka itse osoittanut), ja suurinpiirtein turmeltu koko hänen omaisuutensa jne. ja tämähän jatkuu sitten kaikkien osalta. Minäkin ymmärän että hän on vanha ihminen ja kymmeniin vuosiin ei ole mitään uutta tapahtunut, mutta jotain tolkkua niissä jutuissakin pitäisi olla. Joskus kun sitten ei enää kestä ja sanoo jotain vastaan, niin sitten mökötetään ja nyyhkitään kuinka hän on sinutkin syöttänyt ja juottanut ja oisit anemiaan kuollut varmaan jos häntä ei olisi ollut (vietin aivan normaalin lapsuuden) ja muuta yhtä mieltä ylentävää. No kaiketi tässä vielä kestetään, onneksi asun sen verran kaukana, ettei nyt niin usein nähdä, mutta onhan ne puhelimet.... . Tuntuu varmaan julmalta sanoa, mutta onneksi on jo mummo yhdeksän kymppinen ja aika kuluu.

    • Ihminen

      Joskus on pakko katkaista välit kokonaan oman perheensä ja etenkin lastensa vuoksi. Henkinen väkivalta ja julmuus ovat raskaita kestää...Sitten kun ne alkavat kohdistua omiin kouluikäisiin lapsiinkin, on aika punnita asioita monelta kantilta. Kipeäähän se tekee, mutta kun yli kymmenen vuotta on koetettu vaan kestää kuten kunnon ihmisen kuuluu, mitta täyttyy ja oma psyykekin alkaa olla aika riekaleina. Kyllähän tällaiset jutut seuraa läpi elämän, mutta joskus on raja vedettävä, että oma perhe jaksaa elää, toipua ja antaa anteeksikin jollain tasolla. Itseään ja perhettään täytyy kuitenkin voida suojella.

      • .......

        Paskanjaumiselta ei tosiaan ole turvassa edes omien sukulaisten taholta, koettu ja huomattu on.

        Yhdeksi esimerkiksi vaikka ei sinällään tähän liitykään - eräs entinen ystävättäreni - mielinkielin ja selän takana oikea naispaholainen, hulluinta että on moneen kertaan jutuistaan jäänyt kiinni (kuulleet referoivat ne minulle) kiistää järjestelmällisesti ts. ettei ole muka koskaan sanonut niitä asioita. Huh.


    • Sikiävä

      Elämme vuotta 2017 ovat jatkaneet sikiämistä, myös vaimon suvusta
      löytyy näitä,aloittajan 2006 kirjoittamia piirteitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe