Voiko ringetten aloittaa uudestaan kuuden vuoden tauon jälkeen?
Onko ringetestä nettisivuja, jotka keskittyisivät pääasiassa Turkuun?
Viisaasti tietoja hakematta...
4
1397
Vastaukset
- juusku
miks ei voisi??
www.ringette.fi - rinkula1992
tietenkin voi mutta voi olla vähän hakusessä sännöt ynnä muut jos oot 6 vuotta ollut pois.
- junnu
onhan turun ringetellä omat kotisivut
www.turunringette.fi
ja edustusjoukkueella
www.turunringette.fi/edustus- itsekkin jatkanu tauon jälkeen
Ehkä vähän myöhässä tähän keskusteluun, mutta kuitenkin. Ite jatkoin pelaamista olikohan siinä vain tosin muutama vuos väliä, ja sitten lopetin sen kauden jälkeen taasen mutta nyt taas tekee mieli koko ajan pelaamaan kun taas pari vuotta ollu pelikentältä pois, tai no lätkässä vielä ihan pelaamassa. Välillä se muutama vuosi voi tehä vain hyvääkin itselleen lajin suhteen, toisinaan ei sitten kuitenkaan. Kannatan kuitenkin että siitä vaan kokeilemaan vielä että miltä se todellisuudessa vielä tuntuu pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161