En jaksanu alkaa selailee edellisii joten jos käy ottaas kielee lävistyksen. kuin äkkii saa juoda alkoholia? heti?
Kielilävistys
6
695
Vastaukset
- ...
"Alkoholi ohentaa verta ja alkuvaiheessa lävistys voi vuotaa runsaammin. Alkoholi myös ärsyttää tuoretta haavaa ja kieli voi pysyä pidempään kipeänä ja turvoksissa."
...itse olin juhlimassa jo samana, iltana, ja hengissä vielä ollaan. Tietysti ehkä raakaa viinaa kannattaa hiukan varovaisemmin ottaa.
- lumisade
näin suosittelivat lävistysliikkeessä
- ruusu-rinsessa
Minulle sanottiin liikkeessä, että n. 3 päivää pitäis olla ilman alkoholia. Syy siihen on se, että alkoholin seurauksesta kehoon kertyy nestettä ja veri ei kierrä kehossa samalla tavalla ja näin ollen kieli turpoaa enemmän niin pitäisi juoda vaan paljon vettä, että ei turvotus kestä montaa päivää... kuona-aineet lähtee liikkeelle, kun juo runsaasti vettä niin turvotus laskee nopeammin.
- kati86s
ainakin kävin ottamassa heti pari tuntia lävistyksen oton jälkeen ison tuopin olutta turvotukseen... ei minulle ainakaan mitään tullut... tietysti mitään pirtua ei kannata juoda tai kirkkaita laimentamattomana.. sillä periaatteessa haavaa ei saisi "puhdistaa" alkoholipitoisilla aineilla
- ...
Kyllä voit juoda, vaikka on uusi lävistys. Ainut vaan että jos kauheat perseet vedät niin aamulla on kieli ihan uskomattoman turvoksissa! Tai itseasiassa kaikillahan kieli on ryyppyillan jälkeen turvoksissa mutta sitä vaan ei huomaa ennen kun on koru. Muutama shotti tuskin kuitenkaan on pahasta... Ja viinahan puhdistaa lävistystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847