En jaksanu alkaa selailee edellisii joten jos käy ottaas kielee lävistyksen. kuin äkkii saa juoda alkoholia? heti?
Kielilävistys
6
742
Vastaukset
- ...
"Alkoholi ohentaa verta ja alkuvaiheessa lävistys voi vuotaa runsaammin. Alkoholi myös ärsyttää tuoretta haavaa ja kieli voi pysyä pidempään kipeänä ja turvoksissa."
...itse olin juhlimassa jo samana, iltana, ja hengissä vielä ollaan. Tietysti ehkä raakaa viinaa kannattaa hiukan varovaisemmin ottaa.
- lumisade
näin suosittelivat lävistysliikkeessä
- ruusu-rinsessa
Minulle sanottiin liikkeessä, että n. 3 päivää pitäis olla ilman alkoholia. Syy siihen on se, että alkoholin seurauksesta kehoon kertyy nestettä ja veri ei kierrä kehossa samalla tavalla ja näin ollen kieli turpoaa enemmän niin pitäisi juoda vaan paljon vettä, että ei turvotus kestä montaa päivää... kuona-aineet lähtee liikkeelle, kun juo runsaasti vettä niin turvotus laskee nopeammin.
- kati86s
ainakin kävin ottamassa heti pari tuntia lävistyksen oton jälkeen ison tuopin olutta turvotukseen... ei minulle ainakaan mitään tullut... tietysti mitään pirtua ei kannata juoda tai kirkkaita laimentamattomana.. sillä periaatteessa haavaa ei saisi "puhdistaa" alkoholipitoisilla aineilla
- ...
Kyllä voit juoda, vaikka on uusi lävistys. Ainut vaan että jos kauheat perseet vedät niin aamulla on kieli ihan uskomattoman turvoksissa! Tai itseasiassa kaikillahan kieli on ryyppyillan jälkeen turvoksissa mutta sitä vaan ei huomaa ennen kun on koru. Muutama shotti tuskin kuitenkaan on pahasta... Ja viinahan puhdistaa lävistystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934