En jaksanu alkaa selailee edellisii joten jos käy ottaas kielee lävistyksen. kuin äkkii saa juoda alkoholia? heti?
Kielilävistys
6
722
Vastaukset
- ...
"Alkoholi ohentaa verta ja alkuvaiheessa lävistys voi vuotaa runsaammin. Alkoholi myös ärsyttää tuoretta haavaa ja kieli voi pysyä pidempään kipeänä ja turvoksissa."
...itse olin juhlimassa jo samana, iltana, ja hengissä vielä ollaan. Tietysti ehkä raakaa viinaa kannattaa hiukan varovaisemmin ottaa.
- lumisade
näin suosittelivat lävistysliikkeessä
- ruusu-rinsessa
Minulle sanottiin liikkeessä, että n. 3 päivää pitäis olla ilman alkoholia. Syy siihen on se, että alkoholin seurauksesta kehoon kertyy nestettä ja veri ei kierrä kehossa samalla tavalla ja näin ollen kieli turpoaa enemmän niin pitäisi juoda vaan paljon vettä, että ei turvotus kestä montaa päivää... kuona-aineet lähtee liikkeelle, kun juo runsaasti vettä niin turvotus laskee nopeammin.
- kati86s
ainakin kävin ottamassa heti pari tuntia lävistyksen oton jälkeen ison tuopin olutta turvotukseen... ei minulle ainakaan mitään tullut... tietysti mitään pirtua ei kannata juoda tai kirkkaita laimentamattomana.. sillä periaatteessa haavaa ei saisi "puhdistaa" alkoholipitoisilla aineilla
- ...
Kyllä voit juoda, vaikka on uusi lävistys. Ainut vaan että jos kauheat perseet vedät niin aamulla on kieli ihan uskomattoman turvoksissa! Tai itseasiassa kaikillahan kieli on ryyppyillan jälkeen turvoksissa mutta sitä vaan ei huomaa ennen kun on koru. Muutama shotti tuskin kuitenkaan on pahasta... Ja viinahan puhdistaa lävistystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain29811808Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-14111013Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2406323Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185172Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1643646- 1743538
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502473Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291980Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111817Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171705