Itse vasta aloittelen sauvakävelyä ja
tuntuu mukavalta harrastukselta.
Ajattelen kuitenkin, että etenkin vanhemmille
ihmisille on tärkeintä ulkoilu
eikä niinkään miten he oikea oppisesti
sauvoja käyttävät.
Pienikin liikunta ja raitis ilma
tekee hyvää heille kuin se,
että päivät olisivat kotona.
Ulkoilu tärkeintä
2
534
Vastaukset
- Ja mä kävelen näin
Sekin on huomioitava varsinkin vanhempia ihmisiä ajatellen, että kukin liikkuu kykyjensä mukaan ja on erittäin positiivista ylipäänsä lähteä liikkumaan. Itse olen polvivaivainen enkä pysty juoksemaan, mutta kävely onnistuu vähemmillä säryillä ja siksi harrastan päivittäin reipasta sauvakävelyä vähintään tunnin.
- silti...
..kiinnittää huomiota kävelytekniikkaan. On tosi hyvä, että ihmiset ylipäätään ulkoilee, mutta jos kävelee vääränmittaisilla sauvoilla ja huonolla tekniikalla, niin harrastus voikin tuoda mukanaan niska- ja hartiaseudun ongelmia. Hyvä tekniikka ei tarkoita, että pitää mennä verenmaku suussa ja yli omien suorituskykyjen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220