Laitetaanko seinäjoella missään genitaali lävistyksiä? Ja niiden ei kannata kirjoittaa,jotka ainoastaan mollaa lävistyksien ottoa. Tänne pitää kirjoittaa,koska ittellä on kurja elämä,kun ei saa ottaa lävistystä. Säälittäviä ootta,sellaiset ihmiset. Vähäsen pitää elää ja kokeilla jotain erikoista. Saapa ainakin sitten vanhempana sanoa mitä tuli tehtyä!
Mutta,oliko sielä seinäjoella niitä paikkoja?
Genitaali lävistys
7
1360
Vastaukset
- joo
SOITA JA KYSY
- Soita
MIHIN.
- lailai
torikeskuksen fleetline ja sitten tämä devil's tail ainakin. epstorin vastapäinen hairstore tekee myös kunnollisia lävistyksiä neuloilla mutta epäilen ettei kuitenkaan genitaaleja.
- ekat itse jo
1980 luvun lopulla, olette ajastanne jäljessä.
- rosel
ekat itse jo kirjoitti:
kaikki eivät ole eläneet vielä 1980 luvulla, pidä pääsi ummessa.
- Tekeekö liikkeet.
ekat itse jo kirjoitti:
Oman pillusi tai mulkkkusi olet itse sorkkinut rikki. Kirjoittanut kysyikin lävistääkö joku liike tai ammattihenkilö pilluja työkseen.
- Lapsiko vielä oot.
Ikäkö estää vai miksi ei lupaa irtoa. kenelle sitten vanhempana kerrot tai näytät ottaneesi pilluusi lävistyksen.Lapsillesiko. vaiko tuleva ukkosi tai poikakaverisi sen ehkä joskus näkee kun pillusi joskus miespuolisille tulevaisuudessa esittelet.
- Anonyymi
Junttien jupinaa, vaihda palstaa kun et kerran vastaa. Tuleva poliitikon alku.
Hus, posliinimetsään nyt 😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368