eli laittakaa otsikoksi työnne niin on mukavampi etsiä kiinnostavia ammatteja.edellinen vastaava gallup täyttyi..
hampurilaistyöntekijä hesessä
palkka n.800€/kk
paska palkka ja paskaa duunia.en suosittele kenellekkään!!itse haluan pois mutta ei kukaan huoli hesen työntekijää,vaikka olenkin ammatiltani tarjoilija ja haluaisin ihan muihin hommiin esim myyjäksi johonkin kivaan kauppaan..
gallup:ammatit ja palkat
108
31594
Vastaukset
- lomalainen huipulla
1650e/kk.
Olen sairaalan osastolla paperihommissa.
Työ on kiireistä ja jatkuvasti joku kyselemässä
ja keskeyttämässä.
Minun oletetaan tietävän koko osaston asiat ja
niin onkin 20 vuotta alalla työskennelleenä.
Olen ammattini "huipulla". Palkkaan ei tule muuta
lisää, kuin yleiset korotukset.- os.sihteeri
Saan perushoitajan peruspalkan ja yhden ikälisän, palkkaa noin 1400 €/kk bruttona, käteen jää noin 1100 €/kk. Päivätyö terveysaseman osastosihteerin nimikkeellä papereita pyöritellen. Ei vastuuta, ei mielekkyyttäkää - enää, työyhteisössä vähän kummallisia ongelmia esim. esimiehen taholta informaatio ei toimi vaikka se liittyy suoraan minuun ja minun työhöni - muille siitä kerrotaan, mulle ei.
Hoitotyössä ollessa vuorolisät nostivat palkkaa noin 1000 mk/kk - siis markoissa. - joonas
os.sihteeri kirjoitti:
Saan perushoitajan peruspalkan ja yhden ikälisän, palkkaa noin 1400 €/kk bruttona, käteen jää noin 1100 €/kk. Päivätyö terveysaseman osastosihteerin nimikkeellä papereita pyöritellen. Ei vastuuta, ei mielekkyyttäkää - enää, työyhteisössä vähän kummallisia ongelmia esim. esimiehen taholta informaatio ei toimi vaikka se liittyy suoraan minuun ja minun työhöni - muille siitä kerrotaan, mulle ei.
Hoitotyössä ollessa vuorolisät nostivat palkkaa noin 1000 mk/kk - siis markoissa.Kunnossapidossa 1700€ ilta/vkl-lisät käteen n. 2500€/kk
- 1
os.sihteeri kirjoitti:
Hoitotyössä ollessa vuorolisät nostivat palkkaa noin 1000 mk/kk - siis markoissa.Otapa rikas mies ja lopeta työnteko
- joku
1 kirjoitti:
Otapa rikas mies ja lopeta työnteko
rakkaudesta viis...kunhan on rahaa..niinkö??? ihan miten tykkäät, mut voi olla aika pitkä aikainen suhde!
- osastonsihteeri
Jatkaisin vielä.
Olen suorittanut -76 merkonomin tutkinnon (3v).
Sen jälkeen hiukan myöhemmin sosiaali- ja terveydenhuollon sihteeritutkinnon.
Sairaanhoitajat ja jopa perushoitajat (puhumattakaan muista) tuppaavat joskus vähän pomoilemaan, vaikka monasti ovat pärjänneet huomattavasti lyhyemmällä koulutuksella ja joutuvat kyselemään (myös lääkärit) minulta hoitoonkin liittyviä neuvoja.
Mielestäni työ on vastuullista, mutta siitä ei puhuta ääneen.
Niin, minulla on siis kaikki ikälisät.
- qwerty
DI
3150 €/kk - H
Puhelinvaihteenhoitaja, infopisteenhoitaja, 1350 euroa kuussa
- James
1850e/kk brutto
- Hese
3500e/kk br 15v:n kokemuksella.
- Typykkä
1500 eukkia/kk
- Jormapetteri
Aloitteleva ins.
N. 1800 eskoa kuussa.
¨
Muuten jees homma, mutta asiakkaina kusettajia, valittajia jne. pikkumaisia ihmisiä.
Huomaa auton merkin vaikuttavan minkälaisia ihmisiä asiakkaina.
Kiire painaa, päivät pitkiä ja jos homma menee hyvin ei se missään näy. Valituksia jaetaan senkin enemmän. Jos saisin valita uudelleen en olisi alalle lähtenyt.- Kusetettu
siis korjaamopuolellahan ne
>kusettajia, valittajia jne
- Pro/E
CAD mekaniikkasuunnittelija, North Carolina, USA
83500 USD/vuosi (13% vero kun on 3 lasta ja vaimo kotona)
40h/vk
ylityokorvaus on tuntiansio kertaa 1,5 40:n viikkotunnin jalkeen
(2vk lomaa vuodessa) - Minä
Olen ohjelmistosuunnnittelija/3. vuoden opiskelija, 2200 euroa ylityölisät
Poikaystäväni on IT-alalla tekninen konsultti, 4000 euroa.- Kunnan hommissa
Kunnan hommissa oleva rakennusalan DI.
Toimi suunnitteluinsinööri. Valmistumisen jälkeen työkokemusta reilu 2 vuotta. Palkka n.
2652 egee/kk. Empä muista ihan eurolleen/sentilleen
mutta ei tuosta kauas heitä.
- IT
IT -alalla järjestelmäasiantuntijana.
n. 2000e /kk ylityö ja ruokaetu.
Normaalisti paljon ylitöitä, jolloin palkka about 2600 - 3000 jeuroa.
1 vuoden opiskelia korkeakoulussa.- E.T.
Ja siihen yhteen vuoteen se taitaa jäädäkin, kun et osaa edes kirjoittaa, opiskelia.
- Marx
E.T. kirjoitti:
Ja siihen yhteen vuoteen se taitaa jäädäkin, kun et osaa edes kirjoittaa, opiskelia.
Ei se järjestelmäasjantuntemus siitä yhtään parane vaikka oikeinkirjoitus olisikin kohdallaan.
- Työmies
Käytän CNC-koneetta metallityössä.Työ on 3-vuorotyö ja palkka n.1950€/kk.
- rulla
laitanpa nyt tännekkin.palkka on siis nettona noin 800€.tuntipalkka 7.62€ ja töitä noin 80tuntia/3vkossa
- Roni
Automaattikoneen käyttäjä, 4 vuoden kokemus. Keskeytymätön vuorotyö, gsm - matkapuhelinala.
2500 euroa / kuukausi ( 3 viikkoa / kuukaudessa töitä ) - pitkäjakapeeko?
kolmivuorotyö 115 h/3vko, lisineen n.2700e
- Helsinki
3605
- heebis
Helsinki kirjoitti:
3605
5500 eeroa / kk auto ja puhelin.
kyllähän tällä ihan pärjäilee.
- Sugar
1670€/kk, kuukausipalkka, eli aina vakipalkka. Kokemusta 2v, koulutuksena Tradenomi/multimedia. Ei ylityökorvauksia rahana vaan päivinä, ei etuisuuksia. Palkka maksetaan työn vaativuuden mukaan, kohonnut 2000 mk/korotus ja lisää liksaa on tiedossa.
Työ on haastavaa, suunnittelen ja toteutan sähköisiä ratkaisuja, jonkin verran printtitöitä, hoidan asiakkuussuhteita omalta saraltani.- Kojak
25 vuotta alalla ollut ylikonstaapeli, 10 alaista, useita erilaisia vastuualueita, vuorotyötä, rikostutkintaa, hälytystehtäviä yms.
Kokonaisansio n. 3000 €/kk, jossa summassa on mukana yö-, yli- ja viikonlopputöistä muodostuneita lisiä n 500 €/kk. Keskimäärin olen töissä joka toisen viikonlopun, kesäisin saatan olla pahimmillaan melkein joka viikonloppu töissä.
Veroa menee 900 €/kk, joten nettoansio on n.2100 €/kk.
- Kyselijä
asiakkaina suuret metsäteollisuusyritykset
brutto keskimäärin 4500 €/kk vähennysten jälkeen...
Koulutausta: ins. amk - Pekka
lähtö noin 1670 egee iltalisät ja viikonloppulisät.
kesällä perseestä kun on vitun kiire ja viikonloput kiinni töissä ja nykyään parhaat myyntiajat ovat 16.00 - 20.00 että vitusti iltahommia. jos tykkää, minä en enään.... - Mitzu
Palkka osa-aikasena 30h/vk n. 1000 euroa/kk.
Työtahti raju (kunto pitää olla kohdallaan), samoin tehokkuusvaatimukset.
Huono ilmapiiri työpaikalla edellisten ominaisuuksien takia!- Ilmatar
Taidat olla vielä harjoittelijan palkalla, eikös se oo sitä kaupan alalla eka vuoden ajan?
Toihan on huonommin kuin siivoojalla!
- Nainen
Työttömyyspäiväraha: 985,40e, kotimaanylläpitokorvaus: 140,00e vain silloin kun olen työvoimapoliittisella kurssilla!, ennakonpidätys: 206,93e, jäsenmaksu: 16,75e, lapsilisää yhdestä lapsesta..jotain - en muista, elatusmaksuja yhdestä lapsesta 151,00e, asumistukea n. 73,00e.
Avioero-osituslainaan menee n. 550,00e/kk, yhtiövastikkeeseen 310,41e/kk.
Niin että tähän tahtiin, töitä tehdään!- simelius
aika hyvä raha näppiin, eikä tartte käydä ollenkaan töissä! Avioero-osituslainan vastikkeeksi lienet saanut jotain, esim. asunto-osakkeen ja lainan maksu on valintakysymys, ei suinkaan työttömyydestä johtuva pakko!
Eihän tilanne tietenkään Sinun vikasi ole, minäkin ottaisin Sinun tilanteessasi kaikki edut mitkä laki sallii. - Joo-o
Ei noilla liksoilla kannata mihinkään mennäkään, vai mitä?
- Tyämies
Tienaan n.2500-3000 egeä kuussa, mut saa varautua viikonlopputöihin (onneksi yhdessä vuorossa). Ala on ehdottomasti alipalkattua verrattuna työn vaativuuteen: Täytyy hallita koneen käyttö, puutavaran laatu yhden % tarkkuudella, atk osaaminen must, sähkömiehen vikaa mielellään ettei vitutuskäyrä nouse liikaa, hydrauliikka hallittava täydellisesti ym ym
- Kyselijä
Mihin verrattuna
- sairaanhoitajiin
- lastentarhanopettajiin
- kirjastonhoitajiin
Takana huomattavasti enemmän koulun penkillä istumista kuin moto-kuskilla ja palkka on mitä on.
Minusta on liioittelua puhua alipalkkauksesta jos "peruskoulu/ammattikoulupohjalta" pääsee yksivuorotyössä 3000 € kk-palkkatasolle? - Akateeminen
Kyselijä kirjoitti:
Mihin verrattuna
- sairaanhoitajiin
- lastentarhanopettajiin
- kirjastonhoitajiin
Takana huomattavasti enemmän koulun penkillä istumista kuin moto-kuskilla ja palkka on mitä on.
Minusta on liioittelua puhua alipalkkauksesta jos "peruskoulu/ammattikoulupohjalta" pääsee yksivuorotyössä 3000 € kk-palkkatasolle?asiaa.
- monitaitoinen
Kyselijä kirjoitti:
Mihin verrattuna
- sairaanhoitajiin
- lastentarhanopettajiin
- kirjastonhoitajiin
Minusta on liioittelua puhua alipalkkauksesta jos "peruskoulu/ammattikoulupohjalta" pääsee yksivuorotyössä 3000 € kk-palkkatasolle?Tuossa hommassa, niinkuin monessa muussakin nykyisin, tarvittavan useammankin ammatin osaamista, joten...
- Teknikko
Prosessi- ja laitossuunnittelukonsultti.
1750e
Teknikko - hemmo
2420€ brutto
- Kaipolan Hese
Meitsin palkka Kaipolassa oli vuonna 2001 40000 tuhatta euroo minus verot.
- Gerard
Olen työkomennuksella Berliinissä IT alan yrityksen myyntijohdossa.
Brutto on noin €5000 josta hanskaan jää noin €4000. Asumiseen menee noin tonni joten elämiseen jää €3000. - Kyllästynyt
(Alle sadan numeron vaihde)
Palkka (ensimmäisenä vuonna) 1227Eur/kk. - Mies
Myynti-ins. Opistoins. kohtalaisilla papereilla. Myynti teollisuuteen.
4900 e / kk brutto ruokaetu. - Matzon
Kuukausiansiot kokeneella kulkumulkulla n.3000-8000€.(Riippuu tehdyistä kaupoista).
Kiertokangella(lue tod.kokenut myyntimies) about samoilla linjoilla. - hartsi
hyvä työ ei ressiä ruokaetu hyvät koulutus mahdollisuudet reissuja asiakkaitten kans tosi hyvä jengi johtajaa myöten palkkakin 2300euroa
- arska
Päivähommista 3100e eikä ylitöistä tietoakaan ..
- Mies
3280 e/brutto/kk
km-korvauksia ja päivärahoja 1000 e/kk - Caroline
1583€/kk
Ammattikorkeakoulua 3,5 vuotta labrahoitajaksi. Työkokemusta 5 vuotta. Palkka ihan p..stä. Saman tason koulutus esim. tradenomi tienaa lähes tuplat vastavalmistuneenakin. Terveydenhuoltoalalle en enää lähtisi, jos nyt saisin valita tulevan ammattini.. - Sari
Merkonomi siis koulutukselta ja toista vuotta töissä ja palkka 1360E/kk brutto. Käteen jää n.1000e/kk.
Onko hyvin?
Oon kyllä niin vittuuntunut nykyseen duunini paskassa toimistossa, että olen meinannut irtisanoa itteni täs kk sisällä.
Koko ajan ollaan tehty 6kk:den määräaikaisia sopimuksia ja hitto kun ehdin jo allekirjoittaa lokakuusta maaliskuuhun sopimuksen.
Muutenhan olisin saanut liitolta rahaa niin kauan ennen kuin olisin löytänyt työpaikan.
Nyt jos irtisanon itteni ni joudun vissiin karenssiin enkä saa mitään pitkään aikaan? Eikö se niin mene? PRKL!!!
Täs toimistos ei yhtään kannusteta työntekijöitä, paskaa niskaan vaan koko ajan!- Sari
Taas kello yli kuus ja työaika loppu, mut pääsee kotiin lähtee about puol seiskan maissa kun pitää odottaa, että viimeisinkin asiakas pääsee ulos!
Eikä centtiäkään ylityökorvauksia kyseiseltä ajalta! PRKL!
Miksi ette asiakkaat tajua, että kun kerrotaan, että ollaan auki vaan klo: 18.00 asti ni pitää vielä kahta minuuttia vaille änkee sisään SAATANA! - teknikko
service manager
töissä tekun jälkeen 5 vuotta
palkka, käteen 2800 eur
autoetu 2litranen
asuntoetu 102m2 kodinkoneet
puhelinetu
(ulkomailla)
- mies pohjolasta
Semmoset 1900€/kk käteen saa 1200, ihan mukavaa hommaa.
- veke
Siis mikä on smd? Samojedi?? Suomen Maaseudun Demarit (heh.. eipä taida olla..) Vai mikä??
- mies pohjolasta
veke kirjoitti:
Siis mikä on smd? Samojedi?? Suomen Maaseudun Demarit (heh.. eipä taida olla..) Vai mikä??
Smd= surface mounting device
Pintaliitos ladonta linja elektroniikka tuotannossa
- Jussi
n. 404 €/kuukausi
- uolevi
Määrittelyä, suunnittelua (tietokanta, käyttöliittymä) asiakasrajapinnassa. Kahden
vuoden kokemus.
Koulutus kaup. tiet. maisteri
2400e/kk brutto. Tosin korotus kohta luvattu.
Paljokoha tästä tienais saksassa tai jenkeissä.
Plääh.- insinörtti
9kk valmistumisesta tietoliikennealalla 2450e/kk puhelin ylityökorvaukset. Kivaa hommaa.
- Grenoblen Paroni
Tyoharjoittelijana suuren amerikkalaisen IT-yrityksen markkinointiosastolla, 1400 Erkkia brutto, kateen 1200.
- NYC
Noin $10,000/kk brutto, tosin maksan esim. vuokraa $2,000/kk yksiosta. Kaikki on niin suhteellista.
- Tipu
Vielä valmistumaton (tradenomin paprut haussa) opintosihteeri 1445€/kk.
Homma on mielettömän mukavaa eikä peukaloita tarvii pyöritellä! - duunari
olen rullamiehenä m-realin tehtaalla.
palkka 3500€/kk.
olen ollut tehtaalla 4vuotta.- rullamies
Eli ei mitään paskapuhetta kun sanotaan että paperitehtaalla saa hyvin liksaa!
Painolaitoksessa rullamiehena n.2000e/kk yölisät ja ylityöt! - duunari
rullamies kirjoitti:
Eli ei mitään paskapuhetta kun sanotaan että paperitehtaalla saa hyvin liksaa!
Painolaitoksessa rullamiehena n.2000e/kk yölisät ja ylityöt!meillä tossa on jo kaikki lisät.
ylitöitä ei pahemmin ole.
8 tuntia ja kotia.
"kello pelastaa" on motto.
- Pera
Yksityisyrityksessä. Palkka noin 13000€/kk. ikä 15. koulut kesken. Kaverin kans perustettiin. Vähä "opiskelurahaa" sukanvarteen. Firma 2v vanha.
- janne
...on työtön, 13,65€/päivä. En oo hommia löytäny ja inttiin tammikuussa :)
- tradenomi
2700 euroa/kk, 3 v. työkokemus
- JM
Teknikkona elektroniikka alalla, samassa firmassa n.10v Palkka: n.1800€/kk (brutto)
Toi palkka on perseestä, mutta toimeen olen tullut, ja olen niin saatanan laiska hakemaan muualle.
-JM - Teknikko
2500 euroa/kuussa brutto.
- Toimitusjohtaja
nuorempi sähkökeskusasentaja palkka n.1200€/kk
- Tradenomi
Liksa noin 2980 euroa kuussa lisät.
- karoliina28
Palkka yksityisellä puolella 2200 €, joten ei voi valittaa!
- ,
Engalnnissa saisit 3ooo
- Minä
Palkka 2300 euroa kuussa. 7 kk työkokemusta.
- Osmo38
Isohko teollisuuslaitos. Työnjohtajana 7 vuotta.
Peruspalkka 2540 €/kk. Lisineen noin 2700 €/kk.
Hommissa ei valittamista. Viihdyn työssäni. - Aatos
kotimaisessa tietoliikennealan yrityksessä
10v kokemuksella (teku pohjalta)
3300€/kk päivytyslisä n.600€/kk - Ape
Palkka 2500€/kk
- PM
Kotimaisessa tietoliikennealan yrityksessä
2800e/kk
Ylitöitä ei tarvitse tehdä, mutta matkustamaan joutuu. - Jori
100€/kk
- mainosmaakari
n. 4000 € auto golf-etu
- mä
rakennusinsinööri, kokenut rakennesuunnittelija
oulussa, ei etuja,ylityöt vapaana,
palkka 2186 euroa kuussa - Suunnittelu
Olen opiskellut kolme vuotta TKK:lla elektroniikkaa, ja teen kesätyökseni suunnitteluhommia alaan liittyen,
palkka on 2100 e/kk, hiukan on työkokemustakin. - hoitsu-73
Sairaanhoitajana vanhainkodissa, työ suht ok! Peruspalkka reilu 1600€, siihen lisät päälle, niin keskimäärin 1800€/kk.
- T
Ootko vapaa?
- support responsible
asiakkaiden luona tehtävää mikrotukihenkilön hommaa. Helppoa työtä ja joustavat työajat, suosittelen!
brutto 2200e/kk km-korvaukset n.250e /kk kokemusta 2v. Kaveri on ollut 2 vuotta kauemmin samoissa töissä, kk-palkka 2600e/kk.- mikrotukihenkilö
Muutaman vuoden kokemuslisät mukaan laskien n. 1700€/kk. Työ ei ole mitään lomailua vaan sitä itteään. Sijainti Itä-Suomi.
- sähäri
Palkka 2000euroa/kk.
Kahden vuoden työkokemus alalta. Opiskeluaikoina lomilla sähköasennus töissä. - Mä
1440€/kk ylityöt, ilta-, yö, ja pyhäkorvaukset.
Plussaa loistavat työajat 24h töissä ja 72h vapaalla. Eikä ole kahta samanlaista päivää vielä vastaan tullut.
Miinuksena pyhät töissä joulu, juhannus jne.
Totuushan on, että jos haluaa hyvän palkan ei kannata tulla kuntasekstoruille töihin.- Hoitsu-73
Siis paljonko kuussa yhteensä? Paljonko ne lisät tekee? Onko teilläkin kokemus/ikälisät 4v, 7v, 10jne?
- Mä
Hoitsu-73 kirjoitti:
Siis paljonko kuussa yhteensä? Paljonko ne lisät tekee? Onko teilläkin kokemus/ikälisät 4v, 7v, 10jne?
Ikä/kokemuslisät, millä nimellä ne sitte nykyää kulkeekaan on 3v ja 5v ja siitä etiäpäi en tiedä ku niistä on vielä turha edes haaveilla =<
1200-1900 €/kk jää kätee mut sillo saa kyl hypätä töissä koko ajan. Yli 30h/kk ylitöitä, muute ei pääse kovin hyvälle tilille. - hoitsu-73
Mä kirjoitti:
Ikä/kokemuslisät, millä nimellä ne sitte nykyää kulkeekaan on 3v ja 5v ja siitä etiäpäi en tiedä ku niistä on vielä turha edes haaveilla =<
1200-1900 €/kk jää kätee mut sillo saa kyl hypätä töissä koko ajan. Yli 30h/kk ylitöitä, muute ei pääse kovin hyvälle tilille.Eli ei silläkään työllä rikastumaan pääse?? Saa ihan painaa duunia täydellä teholla. Ootko pääkaupunkiseudulta?
- Mä
hoitsu-73 kirjoitti:
Eli ei silläkään työllä rikastumaan pääse?? Saa ihan painaa duunia täydellä teholla. Ootko pääkaupunkiseudulta?
Toimeen tulee, mutta eipä jää liikoja tuhlattavaksi. Keski-Suomi.
- Pörssimeklari
n.7500 Eur/kk bonarit(viime vuonna 70000 Eur)
Käteen jää vajaa 4000 Eur kk.- se insinööri
ymmärrän, että verotus kismittää sua.
toisaalta, vaikka työsi onkin aika vittumaisen hektinen, jää siitä jotain täppää taskun pohjalle.
vaikka kidunkin 2200 juuron bruttopalkalla, koen jollain käsittämättömällä tavalla tietynlaista ylpeyttä, kun näen suunnittelemiani kohteita valmiina ympäri maata.
ei ku zemppiä sulle!
- Make
Työkokemusta 2 vuotta, tämänhetkisessä firmassa ensimmäistä vuotta.
Bruttopalkka 3000-4000€/kk (tuntipalkka, 19€/h). Kuukausipalkka riippuu projektikiireistä, ei ylityökorvauksia. Lisäksi välillä on _todella_ paljon duunia, eli tuommoisia 15-18 tunnin päiviä tulee tehtyä pahimmillaan. Keskimäärin palkka liikkuu tuossa 3000-3200€:n tuntumassa.- liikaa
Työ on kuitenkin kevyttä ja mukavaa
- Sekundainssi
Ammattikoulusta valmistuin ja nuyt tulee liksaa yli tuhat ekua kuussa jipiiiiii!
Vikk vituttaa kun diplu inssi saa 3 kertaa noin paljon. - Raataja
Satamassa koneahtaaja, sisältää esim. laivojen lastaus ym satatyötä
Palkka ylitöineen noin 3000 - 3300 egee kuussa
Normaali palkka koneahtaajalla ilman ylitöitä noin 2100 - 2500 kuussa
Työ raskasta ja käy elimistön päälle, selkävaivoja jne. - -A-
noin 1100€ käteen ylityöt. Yöt kotona, viikonloput auki ja pari vapaapäivää kahdessa viikossa
- hara
2000-3000 egee riippuu missä roikkuu...
- -[ TK ]-
n. 220 euroa kuussa...
- K
Olen harkinnut kouluttautua oppisopimuksella media-assistentiksi. Paljon palkka??
- kertotaulu
Helsingin palkkoja ei voi verrata muun Suomen liksoihin, sen verran kalliimpaa täällä on asua!
- kauppaopiston nainen
2100 E
inssin koulutus ja munat toisi paremman palkan - laborantti
teollisuuslaboranttina tienaan noin 3000 ekeä kuussa. mukavaa työtä, vaikka vuorotyötä. ammattikoulun laborantin koulutuksella hyvä palkkaista ja mielekästä työtä.
- Cissa
Olen ajatellut vaihtaa ammattiani kyseiseen, joten kertokaa mitä kosmetologin tunti palkka on suurinpiirtein? Esim. yrittäjät, mitä jää käteen keskimäärin yhdestä tunnista menojen jälkeen???
- Hoitsu
Peruspalkka 1436 € sekä vuorolisät n. 350 € kuussa, miinus verot. Kuntapuolella töissä.
- Pike
Saan 1295€/kk brutto.
Käteen jää n.970€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834