dermosil tilaaminen

netistä

tilaisin ekaa kertaa dermosil tuotteita mutta en ymmärrä tota miten toi tilauslomake täytetään.mistä sen asiakasnumeron saa mikä tohon pitää laittaa ja onko pakko olla jossain töissä.tilaisin vaan itselleni ja mitä meinaa toi toimistustapa posti 14,posti 16 ja posti 21?ja miten toi rekisteröityminen meinaa?kertokaa kaikki tarpeellinen tosta tilaamisesta.

7

1957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeenut

älä mene pilamaan kasvojasi niillä tuotteilla. minulla kesti lähes puolivuotta enne kuin sain kasvojani uudestaan kuntoon ikuisesti kiitollinen mary kay ihonhoitotuotteille - KIITOS- Niin ja niiltä saa kaiken lisäksi henkilökohtaista palvelua ei tartte netin kautta lotata ihtelleen ihonhoito menetelmän.

• sama minä

oon kuullu kyl pelkkiä kehuja noista tuotteista..miksi ihosi pilaantui?

• ne...
        sama minä kirjoitti:

oon kuullu kyl pelkkiä kehuja noista tuotteista..miksi ihosi pilaantui?

jollain tavalla tukki ihonhuokosia et puhkes akne, ihoni sii täyttyivät isoista paiseista ja tieten arpeentuivat. Sitten ystäväni järjesti kauneusillan ja ekaks kieltäydyn kokeilemasta tuotteita sitten tämä daami kehoitti uudestaan ja uudestaan kunnes ostin itselleni tietysti sain ensikksi kokeilla tuotteita rauhassa niin sitten ostin koko ihonhoito sarjan. meni n. 4puoli kk ja ihoni oli taas kunnossa nytten olen n. 1 v käyttänyt säännöllisesti niitä joka päivä niin arvetkin ovat häipyneet ja ihoni alkaa oleen jo melko täydellinen. Sekin anto melko varmuutta kun tämä daami kertoi että tuotteilla on 100% takuu, mikäli ne eivät toimi niin kun hän on kertonut niin saan palauttaa ne ja saan rahani takaisin. Hm mut eipä tarvinnutkaan palauttaa. T. Onnallinen

• akneee
        ne... kirjoitti:

jollain tavalla tukki ihonhuokosia et puhkes akne, ihoni sii täyttyivät isoista paiseista ja tieten arpeentuivat. Sitten ystäväni järjesti kauneusillan ja ekaks kieltäydyn kokeilemasta tuotteita sitten tämä daami kehoitti uudestaan ja uudestaan kunnes ostin itselleni tietysti sain ensikksi kokeilla tuotteita rauhassa niin sitten ostin koko ihonhoito sarjan. meni n. 4puoli kk ja ihoni oli taas kunnossa nytten olen n. 1 v käyttänyt säännöllisesti niitä joka päivä niin arvetkin ovat häipyneet ja ihoni alkaa oleen jo melko täydellinen. Sekin anto melko varmuutta kun tämä daami kertoi että tuotteilla on 100% takuu, mikäli ne eivät toimi niin kun hän on kertonut niin saan palauttaa ne ja saan rahani takaisin. Hm mut eipä tarvinnutkaan palauttaa. T. Onnallinen

eikös toi akne ny johdu ihan muusta ku hoitotuotteista..se on ihosairaus..eikä oo missää tekemisissä tuotteiden kanssa..toki voi väärillä tuotteilla tulla finnejä mutta sillo ne kannattaa jättää käyttämättä jos rupeaa finnejä tulemaan..taidat huijata kokojutun..

• minä
        akneee kirjoitti:

eikös toi akne ny johdu ihan muusta ku hoitotuotteista..se on ihosairaus..eikä oo missää tekemisissä tuotteiden kanssa..toki voi väärillä tuotteilla tulla finnejä mutta sillo ne kannattaa jättää käyttämättä jos rupeaa finnejä tulemaan..taidat huijata kokojutun..

ne jätinkin, enkä tieten ole varma oliko se akne tai allergia reaktio mutta kamalat ne paiseet kuiteskin oli, kuin myös arvet. Mutta omapa on kokemukseni

• hehh
        minä kirjoitti:

ne jätinkin, enkä tieten ole varma oliko se akne tai allergia reaktio mutta kamalat ne paiseet kuiteskin oli, kuin myös arvet. Mutta omapa on kokemukseni

Aknelta kuulostaa...ja ihonhoito tuotteista ei mitään aknea saa. Ehkä et sit vaan osannu tilata sopivia tuotteita. Dermosilin tuotteet on mielestäni todella kevyitä(apteekki kamaa) ja hellävaraisia.

• tuo
        hehh kirjoitti:

Aknelta kuulostaa...ja ihonhoito tuotteista ei mitään aknea saa. Ehkä et sit vaan osannu tilata sopivia tuotteita. Dermosilin tuotteet on mielestäni todella kevyitä(apteekki kamaa) ja hellävaraisia.

mulle ainakin riitti. kiitti ja moi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33