Nainen tykkää renttumiehistä koska niitä saa hoivata ja täten tätä hoivaamisviettiä vaimennetaan...
renttumiehet ovat jännittäviä ja kiinnostavat enemmän seksuaalisesti kuin kiltit miehet...
sorry,
ja tämä oli nyt vain oma mielipiteeni...
miksi naiset rakastuvat renttuihin?
13
1833
Vastaukset
- nainen22
luultavasti joo.
- siirtynette
ylistämään "renttujanne" perheväkivalta & uskottomuus ja avioero palstoille?
;D
Omilla aivoilla etukäteen ajattelu ei ole kait vielä laissa kiellettyä?
Voi voi mukavaa. - renttutar
Itse rakastun renttuihin, koska niitä ei tarvitse ottaa vakavasti. Voi olla vaan ihan rennosti ja ottaa päivä kerrallaan.
- renttu
Mistä tiedät ettei renttuja tarvitse ottaa vakavasti, mistä tiedät mitä rentun päässä liikkuu?
Et taida tietää, pääasia että on jännää, rentous tulee siitä, että renttu ei välitä paskaakaan naisesta joka "rakastuu" häneen, mutta kyllä tämä tästä, kohta ihmisrotu on semmoinen että kukaan ei välitä kenestäkään, eikä uskalla, koska kaikki leikkivät omassa pienessä hiekkalaatikossaan, ja huutavat "mä oon vapaa", ja vielä uskovat sen. - renttutar
renttu kirjoitti:
Mistä tiedät ettei renttuja tarvitse ottaa vakavasti, mistä tiedät mitä rentun päässä liikkuu?
Et taida tietää, pääasia että on jännää, rentous tulee siitä, että renttu ei välitä paskaakaan naisesta joka "rakastuu" häneen, mutta kyllä tämä tästä, kohta ihmisrotu on semmoinen että kukaan ei välitä kenestäkään, eikä uskalla, koska kaikki leikkivät omassa pienessä hiekkalaatikossaan, ja huutavat "mä oon vapaa", ja vielä uskovat sen.Tiedän siitä, että rentut uskaltavat sanoa suoraan sen mitä haluavat.
- rentun kans
renttutar kirjoitti:
Tiedän siitä, että rentut uskaltavat sanoa suoraan sen mitä haluavat.
järjestetään elämät, asuntolainat, perheet, mökit, sun muut releet? Kun huomisen sähkölaskunkin maksu on jo lähinnä utopiaa?
Huh niitä jotka näiden kans tekevät lapsen.
- -QueenOfHearts-
Paska kerää kärpäsiä.
sorry,
ja tämä oli nyt vain oma mielipiteeni...
sekä todistettu fakta ;)- hauska__
Tuo oli aika hauska! :)
- nainen¤¤
rentuissa ei kiinnosta mikään paitsi jännittävyys. Jos nainen etsii hoivattavaa niin luulisi etsivän jotain nössöä puppelia? Missä logiikkasi?
- ap.
jotain nössöä? vaiko miestä isolla m:llä...itse ainakin huolehtisin ja hoivaisin ainakin (miehistä miestä) paremmin kuin jotakin nössöä puppeli(poikaa);)
- eikä kiinnosta
Vanha vitsi ja aikansa elänyt. Eivät rentut kiinnosta suurinta osaa naista lainkaan. Juoppolallit surkimukset, taivaanrannan maalarit, hälläväliä -tyypit ei kyllä kiinnosta yhtäkään aikuista, ajattelevaa naista. Kyllä nykyään rehti, reilu aikuinen mies vie parhaat päältä, kyllä nämä rentut yhä edelleen elelevät suurin osa yksinään ja lohduttautuvat itsekseen "etteivät tosissaan välitä naisista" (joskin asia on toisin päin)
- Kyo-kun
Oon aatellu, että mitäpä tuosta turhaan meuhkaamaan. Tietävät kyllä mihin ryhtyvät silloin kun tietoisesti rentun valitsevat. Homma voi mennä ihan hyvin, mutta jos taas ei jostain syystä niin saavat kyllä ansionsa mukaan.
- lunttuihin!
Siinäpä se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708