En tiennyt, enkä uskonut tarinoita "matkatyöläisten miesten" petturuudesta, niin suuressa määrin mitä huhuja kulki.
On se totta! ikävä kyllä.
Varmasti samanlaisia naisiakin löytyy.
Urheilu-harrastus ym.... työmatkoilla liikkuvia varattuja miehiä tapaa tuon tuosta.
Tyyppejä jotka pettävät kumppaneitaan "ihan työkseen".
Ei saa yleistää, tiedän.
Nyt kun itse olen ollut sinkkuna pari vuotta, tämä uusi "vapaana-kulkemisen" aika avasi silmäni.
Baarit ja treffipalstat on heitä täynnä.
Ärsyttäviä vonkaajia.
Minä en henkilökohtaisesti suostu suhteeseen varattujen kanssa, mitä siitä muka saisin?
-Pahan mielen.
Mutta hyvät naiset, kanssa-sisaret...älkää olko sinisilmäisiä! Pettureita on paljon!
Haluavat säilyttää perhekuvionsa
"muka onnellisena" ja huoraavat minkä ehtivät.
Mikäs siinä, jos asia on molempien osapuolten tiedossa, mutta tuskin toimii pitemmän päälle?
Tuskin.
Pettävät "matkatyöläiset"
4
1393
Vastaukset
- MirkkuX
Olen huomannut saman ilmiön.
Joudun uudessa työssäni matkustamaan paljon ja olen todella pettynyt naimisissa oleviin miehiin,niin paljon näkee pettämistä ja iskuyrityksiä.
Varsinkin messuilla saa aika laajan kuvan mitä homma todellisuudessa on.
Oma matkatyöni on määräaikainen, joten se onneksi loppuu kohta.
Itselleni ei tahtoisi "kaupparatsua" tai matkatyöläistä, sillä en voi luottaa sellaiseen mieheen.
Ja tahdon kumppanini olevan kanssani useammin kuin kaksi-kolme päivää viikossa.
Joillekin kelpaa parisuhde sellaisen kanssa jota ei tarvitse katsella joka päivä, mutta itse en kyllä luottaisi sellaisen järjestelyn uskollisuuteen tippaakaan. - matkalainen
Juu.... kuulostaa siltä kuin joku kotona miestään odottava vaimo olisi tämän kirjoittanut...
Joka tapauksessa, on myös naisia joille varattukin käy jopa paremmin kuin vapaa. Ei tarvitse itse sitoutua suhteeseen. Saa edelleen mennä muidenkin kanssa.
Sitä on hyvä moralisoida. Mies, jolla on hyvä koti mutta paljon yksinäisiä matkoja ja kaipaa seuraa muttei vakiintumista uudelleen.., sekä nainen, joka haluaa pysytellä itsenäisenä... Se on heidän kummankin valinta.
Itse reissaavana tiedän millaista se on. Toistaiseksi kotiin on ollut kiva mennä. Oman rakkaan kanssa ollaan otettu takaisin kaikki menetetty aika. Kotona on saanut levätä niin sielu kuin ruumiskin. Rakastan puolisoani enkä voisi edes kuvitella pettäväni häntä.
Näin ei ole ollut aina. Ennen häntä elin avoliitossa toisen kanssa. Matkoilla tuli joskus piipahdettua vieraissa. Tosin, yksi ja sama vieras oli kyseessä. Enkä tuntenut omantunnon tuskia. Sitten avokki kerran ilmoitti pettäneen minua nyt muutaman kerran sellaisen ihmisen kanssa johon uskoi olevansa enemmänkin kiintynyt. Selvitimme siinä välimme, minä kerroin omista hairahduksista ja todettiin ykskantaan että parempi sitten erota. Sulassa sovussa. Olimme olleet 8 vuotta avoliitossa. Kuin kaverukset.
Joskus olen miettinyt miten oma puolisoni kotona jaksaa odotella ja kuinka kauan tämä kestää. Hän on varmasti yksinäinen odotellessaan minua ja pyörittäessään taloutta (yksi lapsi). Yksinäinen olen minäkin matkoilla, mutta siellä on sentään ns. pakollista seuraa, illalliset kuuluvat ohjelmaan jne ja usein toivoo että saisi olla hotellihuoneessa ihan yksin. Tai jonkun hellässä syleilyssä. Toistaiseksi haaveilen vain puolisostani. Entä johtaako puolisoni yksinäisyys siihen että hän tapaa jonkun kenen kanssa voi tällaisia tuntemuksia jakaa minun poissaollessani? En ole antanut sellaisten ajatusten häiritä, vaikka mielessä on käynytkin. Olemme asiasta puhuneet ja ainakin luvanneet mainita jos yksinäisyys käy sietämättömäksi. Ymmärtäisin häntä kyllä vaikka pahaa tekisi. Sietämättömän pahaa...
Kukaan kolmas (vaikka olisi aviopuoliso) ei voi kahden ihmisen suhteen muodostumista estää. Ei kukaan muu kuin he itse.- minäkin vain
Matkatyöläisenä minäkin, koen asiat hyvin pitkälle samoin kuin sinä. Mielestäni ammatinvalinta ei voi olla suurimpana syynä siihen että mahdollisesti lipsahtaa kaidalta polulta eli alkaa pettäjäksi. Tietysti matkustaessa näitä tilaisuuksia eteen tulee, ehkä kontrolli sitten monella pettää? Mutta lopullinen syy kyseenalaiseen käytökseen juontaa juurensa itse parisuhteesta ja henkilön taipumuksista, ei ammatista.
Itse voi kuitenkin vaikuttaa siihen hyvin paljon, mitä työmatkoillaan vapaa-aikanaan harrastaa. Itse olen reissannut kohta 10-v säännöllisen epäsäännöllisesti ja kertaakaan en ole langennut kiusaukseen, vaikka kieltämättä niitä on eteen tullut. Kotiin on kuitenkin helpottavaa aina palata reissultaan kun ei ole mitään painolastia kannettavana.
Ehkä se kaidalla tiellä pysymiseni on johtunut moraalistani ja siitä että kotona odottaa elämäni nainen.
Eli älkää hyvät ihmiset yleistäkö että matkatyötä tekevät olisivat kaikki reissuillaan vieraan lihan kimpussa. Jos sitä haluaa ja on pettämiseen taipuvainen luonne, ei siinä auta vaikka olisit kirkkoherra (onhan näitäkin nähty ;=))
- Ronja
Jos pettää "työkseen" niin voiko sitä enää uskottomuudeksi lukea edes? Sehän on vain paha tapa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648