Pettäjät, miksi olette pettäneet? Mikä saa ihmisen pettämään puoliskoaan? Tätä olen aina ihmetellyt. Itse en voisi niin koskaan tehdä. Tiedän että houkutuksia tulee, mutta en ymmärrä miksi tilaisuus tekee varkaan. Vai mistä on kyse?
Miksi olette pettäneet?
23
4998
Vastaukset
- al pullahti
Ihminen on pohjimmiltaan kuitenkin eläin, jota vietit vie. On lunnonlakien vastaista pidättyä jatkamasta geeniperimäänsä aina tilaisuuden tullen. Omaa geeniperimää pyritään jatkamaan aina mahdollisimman hyviä ominaisuuksia omaavan partnerin kanssa ja näin varmistaa omien geenien jalostuminen.
- moraali?
Joo mut ihmisellä, ainakin pitäs olla, myös moraali (=moraalinen eläin) ja juuri tältä osin erottuu eläimistä. Ei toimi sokeesti pelkkien vaistojen varassa vaan ymmärtää mikä on oikein ja väärin. No, toisilla sitä tajua on enemmän, joillain ei kai ollenkaan...onko nää sit periaatteessa eläimiä, mitä lie.
- luule että joku uskoo
Just joo. Olisit rehellinen. Jos nimittäin pettäessäsi olet tosiaan ollut tuota mieltä sen sijaan, että esim. vain tilaisuus on tehnyt varkaan, niin kai sen olet tälle "petoskumppanillesikin" sanonut? Ei tässä muuten touhuttais, mutta kun yritän vain jatkaa geeniperimääni...
Olitpa nainen tai mies, kuinkahan moni lähtisi touhuamaan kanssasi, jos tuo olisi totta. Ja olitpa nainen tai mies, siinä puuhatessasi, olisitko valmis ihmiseläinten tapaan ottamaan vastuun geeninjalostuksesi tuotteista? Noin seuraavat 18 vuotta, keskimäärin.
Että petä vaan, jos siltä tuntuu, mutta keksi paremmat tekosyyt. - el pullahti taas
moraali? kirjoitti:
Joo mut ihmisellä, ainakin pitäs olla, myös moraali (=moraalinen eläin) ja juuri tältä osin erottuu eläimistä. Ei toimi sokeesti pelkkien vaistojen varassa vaan ymmärtää mikä on oikein ja väärin. No, toisilla sitä tajua on enemmän, joillain ei kai ollenkaan...onko nää sit periaatteessa eläimiä, mitä lie.
Ihmisrodun ongelma/pelastus on se, että samassa kehossa asustaa "henkiolento" ja eläin. Alkoholin vaikutuksen alaisena ja hormonitominnan kiihtyessä opitut moraalisäännöt häviävät taistelun ja "pettäjästä" tuntuu oikealta suorittaa elämän tarkoitusta, eli varmistaa rodun jatkuminen.
Eihän "pettäjä" tätä tietenkään tiedosta ja ajattele, että yhdistämpäs tuosta nämä jalosukuiset geenini tuon pimatsun/karjun kanssa, vaan touhuaa autuaan tietämättömänä tekojensa todellisista syistä.
Mielihyvä, mikä näistä akteista saa ja mikä niihin ajaa uudelleen, on tietenkin vaan ovela porkkana, jotta lajien mielnkiino lisääntyä pysyisi yllä.
- selitys
Noh. Mies
- käyttää neonvärisiä, pitkiä kalsareita
- ei käy parturissa
- huvittelee pieremällä päin kasvojani
- pihtaa
- nipistelee reisiäni mustelmille, koska nauttii nähdä minun kiukustuvan siitä
- valittaa jatkuvasti asuinpaikastamme
- ei siivoa jälkiään
- laulaa tyhmiä itse keksittyjä lauluja tyyliin "lillun lällyn littu, naisella on korvat"
- imitoi eläimiä
- sairastaa pikku flunssaa ylidramaattisesti
- vetää makkaraa joka ilta ja pyyhkii sinapit sohvaan
- on nalkuttava mustis
- syö räkää ja "rääppää" silmistä
- leikkaa kynnet puremalla ne poikki
- käyttää Lee Cooperin farkkuja
En kylläkään ole pettänyt fyysisesti, mutta eräs mies on alkanut vetää aika paljon puoleensa. Ja tämä henkilö pitää minua terävänä, kauniina, itsestä huolehtivana ja määrätietoisena naisena (totuutta avioliitostani en ole tosin paljastanut - voisi pisteet laskea). Voipi olla, että mies lentää lähikuukausina yli laidan. Ja sitten ihmetellään, että miksi sä tuon "Kaken" jätit, kun se oli niin kauhean kiva ja leppoisa.- Strong man
Oletko tai oletteko minkä ikäisiä... jos tuo räävitön käyttäytyminen menisi ajan mukana pois...
- väsähtänyt
Strong man kirjoitti:
Oletko tai oletteko minkä ikäisiä... jos tuo räävitön käyttäytyminen menisi ajan mukana pois...
Minä olen 26, aviomies 31. Kiitos, että vahvistit mieheni käyttäytymisen räävittömäksi. Oikeasti, joka sana on totta. Kukaan ei ymmärrä, millaisia asioita joudun kestämään, sillä mieheni on yleensä varsin vieraskorea.
En silti kiistä etteikö minussakin olisi vikaa. Olen mm. turhamainen ulkonäköni, sisustuksen ja käyttäytymiseni suhteen. Esimerkiksi entinen poikaystäväni ei kuitenkaan provosoitunut sikailemaan "prinsessamaisuuteni" vuoksi. Ja toden totta osaan kuitenkin käydä ulkovessassa, juoda pullon suusta ja olla aika normaali.
Oikeastaan tässä olisi kiitoksen paikka myös alkuperäiselle kirjoittajalle. En ole koskaan listannut asioita paperille ja miettinyt, minkä vuoksi minun tarvitsee ihastua toiseen mieheen. Uusi ihastukseni on hoikka, hyväkäytöksinen, huomioiva ja hieno mies - täysin päinvastainen kuin omani. En kuitenkaan usko, että pystyn rinnakkaissuhteeseen vaan johonkin suuntaan on vihellettävä peli poikki ennen pitkää. - yx vaan
väsähtänyt kirjoitti:
Minä olen 26, aviomies 31. Kiitos, että vahvistit mieheni käyttäytymisen räävittömäksi. Oikeasti, joka sana on totta. Kukaan ei ymmärrä, millaisia asioita joudun kestämään, sillä mieheni on yleensä varsin vieraskorea.
En silti kiistä etteikö minussakin olisi vikaa. Olen mm. turhamainen ulkonäköni, sisustuksen ja käyttäytymiseni suhteen. Esimerkiksi entinen poikaystäväni ei kuitenkaan provosoitunut sikailemaan "prinsessamaisuuteni" vuoksi. Ja toden totta osaan kuitenkin käydä ulkovessassa, juoda pullon suusta ja olla aika normaali.
Oikeastaan tässä olisi kiitoksen paikka myös alkuperäiselle kirjoittajalle. En ole koskaan listannut asioita paperille ja miettinyt, minkä vuoksi minun tarvitsee ihastua toiseen mieheen. Uusi ihastukseni on hoikka, hyväkäytöksinen, huomioiva ja hieno mies - täysin päinvastainen kuin omani. En kuitenkaan usko, että pystyn rinnakkaissuhteeseen vaan johonkin suuntaan on vihellettävä peli poikki ennen pitkää.tollasia voi ollakaan! vertaan tässä nyt ekaan viestiisi jossa "kaivettiin nenää". okei, mä ymmärrän kyllä että kotona voi olla hieman rennommin ku esim. työpaikalla tai hautajaisissa tai häissä mutta heh. anteeks, en voi oikeesti ku nauraa! sääli sinänsä koska itse oot siinä "liemessä" mukana. kirjaimellisesti näköjään vieläpä.
- Strongman M36
väsähtänyt kirjoitti:
Oikeastaan tässä olisi kiitoksen paikka myös alkuperäiselle kirjoittajalle. En ole koskaan listannut asioita paperille ja miettinyt, minkä vuoksi minun tarvitsee ihastua toiseen mieheen. Uusi ihastukseni on hoikka, hyväkäytöksinen, huomioiva ja hieno mies - täysin päinvastainen kuin omani. En kuitenkaan usko, että pystyn rinnakkaissuhteeseen vaan johonkin suuntaan on vihellettävä peli poikki ennen pitkää.No on miehellä sitten jo ikääkin että luulisi olevan kypsyyttäkin…kun onhan se aika törkeätä… siis piereminen päin kasvoja (oksettavaa ja loukkaavaa…), nipisteleminen, sinapit sohvaan… Miehesi näyttää pitävän sinut itsestään selvyytenä... voisi herätä kun vihjaiset mahdollisesta miehen vaihdosta... Onko teillä lapsia?
Minusta on varsin seksikästä kun nainen on turhamainen ulkonäön, sisustuksen ja käyttäytymisen suhteen… naisellista ja kiihottavaa... - väsähtänyt
Strongman M36 kirjoitti:
No on miehellä sitten jo ikääkin että luulisi olevan kypsyyttäkin…kun onhan se aika törkeätä… siis piereminen päin kasvoja (oksettavaa ja loukkaavaa…), nipisteleminen, sinapit sohvaan… Miehesi näyttää pitävän sinut itsestään selvyytenä... voisi herätä kun vihjaiset mahdollisesta miehen vaihdosta... Onko teillä lapsia?
Minusta on varsin seksikästä kun nainen on turhamainen ulkonäön, sisustuksen ja käyttäytymisen suhteen… naisellista ja kiihottavaa...Ei ole lapsia, ja mielestäni niitä olisikin aika itsekästä "pykätä" tällaiseen tilanteeseen. Minä olen onneton, eikä mieskään kaikesta päätellen pysty kunnioittamaan vaimoansa.
Olen miettinyt, että olenko oikeasti liian itsekäs, urasuuntautunut ja oman napani ympärillä pyörivä nainen. Mieheni käyttäytyy ikään kuin huomion tarpeessa oleva lapsi. Toisaalta, meillä mies saa puhtaat ja silitetyt pyykit suoraan kaappiin yms. palveluksia, jotka olen tähän asti tehnyt mielelläni.
Minä uskon kunnioitukseen ja tasavertaisuuteen parisuhteessa. Ennen olin aina sormi ojossa moralisoimassa, jos joku uskalsi vilkaistakaan muita kuin omaa puolisoansa. Nyt ymmärrän, että suhteen eteen on nähtävä vaivaa: jos toinen ei kehoituksista huolimatta ota toisen tunteita huomioon, niin taatusti alkaa molemminpuolinen rakoilu.
Kiitos rohkaisevista sanoista: joku saa sinusta oivallisen miehen. - kyllä
väsähtänyt kirjoitti:
Ei ole lapsia, ja mielestäni niitä olisikin aika itsekästä "pykätä" tällaiseen tilanteeseen. Minä olen onneton, eikä mieskään kaikesta päätellen pysty kunnioittamaan vaimoansa.
Olen miettinyt, että olenko oikeasti liian itsekäs, urasuuntautunut ja oman napani ympärillä pyörivä nainen. Mieheni käyttäytyy ikään kuin huomion tarpeessa oleva lapsi. Toisaalta, meillä mies saa puhtaat ja silitetyt pyykit suoraan kaappiin yms. palveluksia, jotka olen tähän asti tehnyt mielelläni.
Minä uskon kunnioitukseen ja tasavertaisuuteen parisuhteessa. Ennen olin aina sormi ojossa moralisoimassa, jos joku uskalsi vilkaistakaan muita kuin omaa puolisoansa. Nyt ymmärrän, että suhteen eteen on nähtävä vaivaa: jos toinen ei kehoituksista huolimatta ota toisen tunteita huomioon, niin taatusti alkaa molemminpuolinen rakoilu.
Kiitos rohkaisevista sanoista: joku saa sinusta oivallisen miehen.sitä mieltä että, kaikki miehet osaavat aluksi olla fiksuja ja kohteliaita, varmaan miehesikin alussa koska rakastuit häneen. Parin vuoden päästä tämä uusikin mies on jo muuttunut, kyllä kaikki suhteet muuttuvat "arjeksi" jossain vaiheessa.
- sinä
.. ylipäätään olet hänen kanssaan jos hän on sinusta niin vastenmielinen?
- Ronja
Lause "Itse en voisi niin koskaan tehdä." on tyypillinen varmaan jokaiselle joskus - siitä lähdetään. Se on vietävän helppo sanoa, kun ei ole koskaan halunnut ketään muuta.
Enpä ole itsekään mikään uskottomuuden puolesta puhuja. Se vain täytyy ymmärtää, että ilman uskottomuutta ei ole uskollisiakaan. Kaikki ovat jollain tavalla uskottomia. Ellei muuten niin ajatuksissa.- vastaa
Kyllä on halunnut mutta sittenkin sanonut ei. Siis en ole sittenkään mennyt ajatuksista tekoihin.
- Ronja
vastaa kirjoitti:
Kyllä on halunnut mutta sittenkin sanonut ei. Siis en ole sittenkään mennyt ajatuksista tekoihin.
noin
"Kyllä on halunnut mutta sittenkin sanonut ei"
Siinäpä se juuri onkin, että et ole halunnut tarpeeksi paljon. Olet voinut sanoa "ei". Tämä liittyy oleellisesti siihen "en ikinä ymmärrä uskottomia ihmisiä" "en koskaan voisi pettää" -teemaan. Vasta sitten, kun itse haluaa liian paljon, voi ymmärtää. Silloin oppii myös ymmärtämään, että uskottomia on laidasta laitaan. Toiset sortuvat heti useasti (parisuhteen aikana), toiset kerran pitkän suhteen aikana. Toiset haluavat pelkkää seksiä, toiset tunnetta ja jotkut molempia. Tunnetta on vaikein saada, vaikka haluaisikin. Usein sitä ei edes haluta, vaan omalle kiintoradalle ;) tupsahtaa ihana ihminen kuin taivaanlahjana tai helvetin kirouksena; miten sen nyt kukin tahollaan kokee....
- pettäjä
Ed vastaajaan viitaten sanoin itse kans monesti, että en vois kyllä pettää ketään. Mutta petin.
Mietin jälkeenpäin, että minkä ihmeen takia? Mikä idea siinä nyt oli. Mun mielestä pettäjä yksinkertaisesti ei välitä tarpeeksi kumppanistaan ja parisuhteesta.
Kuka tahansa pystyy hillitsemään himonsa jos haluaa, ei paneta niin paljoa etteikö siihen helpotus tulisi myös käsipelillä.
Parisuhteessa on ongelmia, jos tarttee muualle mennä. On toki helpompaa mennä hässimään muita kun selvittää parisuhteen ongelmia, mutta ne on kaikkien omia päätöksiä. Millaista elämää itelleen haluaa. Mä haluan olla ja rakastaa yhtä ja antaa kaikkeni sille toiselle ja saada kaiken toiselta, se on sitä parasta. Ja mä haluan vaan parasta tällä saralla, en tyydy vajaaseen suhteeseen.
Jos ongelmat ei yksin kertasesti selviä, tai toisella ei ole halua niitä selvittää niin tarviiko sitä sitten kattella.- Ronja
Ei parisuhteessa pettämisestä huolimatta välttämättä mitään suurempia ongelmia ole. Ja pienempiä on ihan joka suhteessa. Sekin on "helppoa hässiä vieraissa" on erittäin kyseenalaisesti sanottu. Ainakaan itselleni monelle ystävälleni ja tuttavalleni se ei ole ollenkaan helppoa.
- mietin vain
Ronja kirjoitti:
Ei parisuhteessa pettämisestä huolimatta välttämättä mitään suurempia ongelmia ole. Ja pienempiä on ihan joka suhteessa. Sekin on "helppoa hässiä vieraissa" on erittäin kyseenalaisesti sanottu. Ainakaan itselleni monelle ystävälleni ja tuttavalleni se ei ole ollenkaan helppoa.
Taidat jotenkin puolustella pettämistä. Lisäksi viesteistäsi Ronja jotenkin kuultaa katkeruus.. Oletko onnellinen?
Minä olen sinut itseni kanssa ja tiedän että pettämisellä ei saa mitään hyvää aikaiseksi. Lisäksi vaadin toiselta parisuhteessa paljon. Siksi en pettämiseen ryhdy vaikka olisi viimeinen tekoni. Ja silloinkin olen päättänyt että jos tulee halu pettää, soitan ensin puoliskolleni ja sanon mitä olen aikeissa tehdä. Hyvä parisuhde tarvitsee rehellisyyden josta tulee luottamus, oli asia hyvä tai huono. - pettäjä
Ronja kirjoitti:
Kyl se mun mielestä jotain kertoo, että pettää. Ei parisuhteesta saa kaikkee irti, tai ei ehkä uskalla ottaa kaikkee irti, pelkää itteensä. Itessähän se vika aina on, mun mielestä. Nää nyt on vaan mun oma kohtasia mietteitä ja lähinnä mun pettämisestä.
Itte se oma "ongelma/syy" pitää oivaltaa..
"helppo hässiä vieraissa"...no joo, jos se on kauheen vaikeeta nin sit ei luultavasti helposti ajaudu siihen pisteeseen että panee muita. - Hyberboloidi
pettäjä kirjoitti:
Kyl se mun mielestä jotain kertoo, että pettää. Ei parisuhteesta saa kaikkee irti, tai ei ehkä uskalla ottaa kaikkee irti, pelkää itteensä. Itessähän se vika aina on, mun mielestä. Nää nyt on vaan mun oma kohtasia mietteitä ja lähinnä mun pettämisestä.
Itte se oma "ongelma/syy" pitää oivaltaa..
"helppo hässiä vieraissa"...no joo, jos se on kauheen vaikeeta nin sit ei luultavasti helposti ajaudu siihen pisteeseen että panee muita...siis kauheen helppo hässiä vieraissa = kauheen helppo antaa omille mielihaluille periksi. Sitten ne tunnesolmut ja muut sotkut onkin tooooooosi vaikeita. Ymmärrä ero.
- nimetön
Kuulemma meidän tapauksessa rahavaikeudet ja tilanteen kärjistyminen itsetuhon ajatuksiin. Tilanne ei kuitenkaan parantunut edes taloudellisesti vierasta naidessa. Nainen ei rakastanut, ei tunne edes sanaa rakkaus. Kysyin mieheltä, etkö tuntenut itseäsi käyttettävän hyväksi. Koska siitähän minun mielestä on kyse. Siis miehenkin voi raiskata!!!
- Tunnustan (M27)
Vastaus:
vaimo ei ole seksin perään ja itse on...
vaimo innostuu ehkä kerran kahdessa kuussa tai jos hyvin käy, kerran kuussa.
Aiemmin oli enemmän nyt todella kuollutta meidän sängyssä... vaimokin yleensä makaa kuin lahna.
Nauttii kyllä kun minä hieron, hyväilen, nuolen, suutelen jne, muttei juurikaan kiinnitä huomiota minun toiveisiini samanlaisesta käsittelystä... kyllä mieskin kaipaa hellyyttä...edes välillä...
olen useaan kertaan kertonut mistä nautin ja miten tykkäisin jos hän hyväilisi... mutta kun ei... tätä nykä se on kerran puolessa vuodessa kun oikeasti nautin rakastelustamme täysin 100 %...
muulloin se on sitä perusjuttua, josta yritän nauttia silloin kun vaimo innostuu, koska se on ainoa hetki milloin meillä on seksiä... sitä siis on silloin kun vaimo haluaa koska itse haluan jatkuvasti, joten on tyytyminen siihen, että saa silloin kun vaimo haluaa, joten joutuu välillä oikein herättelemään omia halujaan, koska seuraavaan kertaan voi mennä 1 kk tai 2 kk aikaa.
Omin käsin onneen on kivaa, mutta vaihtelun vuoksi olisi kiva rakastella vaimon kanssa useamminkin...
Tästä syystä pettäminen nousee mieleen väistämättäkin...
Vaimokin tykkää monipuolisesta seksistä, johon kuuluvat lelut jne... mutta viimeisen reilun vuoden aikana, ei kyllä montaa kertaa ole ollut että olisin nauttinut niin että hymyilisin useita päiviä sen jälkeen...
Olemme puhuneet asiasta koska eihän toinen muuten tiedä... mutta vaikka vaimo miten aina lupaa ottaa minutkin huomioon kun rakastelemme, niin 9 kertaa 10:stä minä jään lähes ilman kunnon hyväilyjä... kyllähän minä lähes aina orgasmin saan kun rakastelemme mutta kyllä on hölmö ja turha ja kylmä olo kun se ei tunnu juuri miltään...
Rakastelen vaimoni kanssa, koska muuten joutuisin olemaan kokonaan ilman. Ja kyllä huonompikin seksi on tähän asti voittanut seksittömyyden.
Tosin tänä aamuna vaimoni hyväillessä käsillään minua, se oli niin kamalaa, etten sellaista toivo edes pahimmalle vihamiehelleni jos sellainen olisi...
niin väkinäistä oli homma, ettei siitä voi kukaan nauttia vaan kipeetä teki... piti pyytää että lopettaisi mieluummin...
Vaimo varmaan innoissaan, koska minulta meni kyllä nyt halut joksikin aikaa... ei tee mieli ehdotella vaimolle mitään pitkään aikaan... enkä halua häntä vähään aikaan vaikka hän itse ehdottelisi tai kävisi päälle kuinka kiimaisena tahansa.
Enpä ainakaan häiritse häntä ehdotuksillani vähään aikaan kun ei tee yhtään mieli.
Ensimmäinen kerta sen vajaan 7 vuoden aikana jonka olemme yhdessä olleet...
Ei se ole miehen rooli helppoa...
tottakai tilaisuus tekee varkaan, mutta homma voi mennä myös niin päin, että varas tekee tilaisuuden... onko pettäminen silloin paheksuttavampaa ?
Siinä miettimistä kaikille ?
Kuitenkin asia sama; tunteeton nainti jonkun toisen kanssa, ilman mitään kummempia. Turvaseksi tottakai, tieto lisää tuskaa, joten vaimon parempi ilman tietoa jos pettäisin... samaa toivoisin häneltä jos näin olisi...
Ja jos pettää fyysisesti niin ei se ole niin paha kuin henkinen pettäminen !!!
mitä jos pettäminen parantaa avioliittoa ?
toinen osapuoli (huom. voi olla kumpi tahansa..)
käy vieraan ihmisen luona toteuttamassa sellaisia fantasioita, joita oma kumppani ei syystä tai toisesta voi/pysty toteuttamaan.
Tämä "pettäjä" jaksaa liitossaan paremmin ottaa toisen huomioon ja voi keskittyä henkiseen puoleen kunhan hoitaa aviolliset velvoitteensa niiltä osin kun toinen tykkää..
Muuten olisi avioerotilasto vieläkin rumempaa luettavaa...
Kerran oli eräässä lehdessä yhden maksullise naisen haastattelu. Tämä nainen kertoi, kuinka kerran oli yhden hänen (mies-)asiakkaansa vaimo soittanut hänelle ja kiitellyt siitä, että hän toteuttaa miehensä fantasioita, joita hän ei enää pystynyt toteuttamaan, vaikka haluaisikin...
Oli vaimo huomannut, että mies oli paljon pirteämpi, hyvätuulisempi ja muutoinkin heidän liittonsa voi paljon paremmin kuin moneen vuoteen.
En väitä, että tämä toimisi kaikilla samalla tavalla. Mutta ymmärän silti jos tällainen joillakin toimii.
Jos esim. itselläni joskus tulisi ongelmaksi, ettei vaikkapa jostain syystä kalu toimisi vaikka mitä pilleriä ottaisi eikä mikään leikkaus auttaisi jne. niin kyllä suostuisin siihen, että vaimoni saisi rakastella jonkun kaverini kanssa. Pääasia, että toinen mies olisi tuttu, jokin tuttavapiiristä... ja tietty ,että vaimokin tykkäisi sen verran että voisi kiihottua tästä.
Luottamus pitäisi kyllä olla toiseen, että antaisin niin tehdä. Kyllähän sitä vanhaan kaveriin enemmän luottaa kuin vento vieraaseen.
Tosin, jos vielä palaan alkuperäiseen asiaan lähemmin, niin luotettavampaa pettäminen olisi joskun tutun kanssa, mutta kun tuppaa pääosa tutuista olemaan itsekin enemmän tai vähemmän varattuja enkä usko että heistä kukaan hairahtuisi... tai mistä minä mitään tiedän... !
Sitä paitsi, pysyisikö juttu ystäväpiirissä salassa niin hyvin... toinen saattaa joskus vaikkapa kännissä tunnustaa sen, ja sitten siinä onkin selittelemistä.
Jos on tuntematon, ei tule tuollaisia juttuja eteen.
Vielä alkuperäiseen kysymykseen vastausta:
tottakai tyytymättömyys toiseen jollain lailla saa ihmiset pettämään.
puhun tässä pääasiassa fyysisestä pettämisestä.
Seksin puute ---> haetaan sitä muualta.
Joku kysyy nyt, miksei sitten jätä puolisoaan, jos on tyytymätön ?
Noh, jos rakastaa puolisoaan ja muuten yhteiselämä toimii saumattomasti ja olemme loistava tiimi yhdessä.
Tietty tähänkin joku kiihkoilija sanoo, että jos rakastaa puolisoaan, ei petä.
Minä sanon, että jos rakastaa puolisoaan, ottaa hänen tunteensa huomioon ja kuuntelee häntä, jotta hänen ei tarvitsisi pettää !
Toivottavasti vastaukseni tyydytti kysyjän... !!! - samettinen
NO ensimmäiseksi voisin kai sanoa että olen pettänyt koska myös mieheni on pettänyt minua vain 2 kk:tta ennen häitämme...no tämä asia on jo läpikäyty ja anteeksi annettu. Se vain nyt on niin että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella...Mä ainakin haluan tuntea olevani rakastettu edes hetken.. se on se uutuuden viehätys...joka kerta kun baariin lähtee niin ehdokkaita on tarjolla joka puolellla.. miksi en siis kokeilisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133070Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin822080Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709