Presidentti nakkikioskilla

Kiril

Eilispäivän uutisiin kuului Tarja Halosen vaaliyönä tapahtunut vierailu nakkikioskille. En tiedä mitä Tarja söi, mutta voisin olettaa, että hän noudatti Kansanterveyslaitoksen virallisia suosituksia ja nautti lisää hiilihydraatteja ja monipuolisesti perunaa. Tarja todennäköisesti otti perinteisen hampurilaisen ja ranskalaisia perunoita kun Arajärvelle maistui hampurilainen ja makkaraperunat. Samalla tuli testattua punaisen kaulahuivin lämmönpitävyyskyky.

15

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama aihe

Eilisen Ilta-Sanoman mukaan Tarja ja adjutantit söivät hodareita, turvamiehet makkaraperunat.

Hodarit on kyllä hyviä, jos jättää sen pullan siitä ympäriltä... :)

• grilliruokaa,

joka jopa sinunkin tulisi tietää. Eikä presidentti ole Ktl.n mannekiini. Sinä joka mainostat vhh.ta, kerrot välillä poikkeavasi linjastasi, joten mitä ihmeellistä tuossa jutussa oli?

• ja ei suosittele

• kuten
        ja ei suosittele kirjoitti:

Hampurilainen kumminkin on suositusten mukaista ruokaa.
        http://www.fineli.fi/food.php?foodid=29279&lang=fi

Myös ranskalaiset sopivat oikein hyvin KTLn suosituksiin.
        http://www.fineli.fi/food.php?foodid=2025&lang=fi

se luetaan. Tuossa esimerkissä olevat ranskalaiset oli uunissa paistettu, eli vähärasvaisempia kuin grillin uppopaistetut.

Eiköhän se rasva tee niistä grilliruuistakin jokapäiväiseen käyttöön turmiollista. Hampurilaisen majoneeseineen päivineen.

• on hyvä tuote
        kuten kirjoitti:

se luetaan. Tuossa esimerkissä olevat ranskalaiset oli uunissa paistettu, eli vähärasvaisempia kuin grillin uppopaistetut.

Eiköhän se rasva tee niistä grilliruuistakin jokapäiväiseen käyttöön turmiollista. Hampurilaisen majoneeseineen päivineen.

Varsinkin jos itse tekee majoneesinsa, niin se ei sisällä lisäaineita, vaan enimmäkseen hyvää öljyä. Joten sitä on turha haukkua, tai sitten voit haukkua kaikki kasviöljyt samantien.

• sitä
        on hyvä tuote kirjoitti:

Varsinkin jos itse tekee majoneesinsa, niin se ei sisällä lisäaineita, vaan enimmäkseen hyvää öljyä. Joten sitä on turha haukkua, tai sitten voit haukkua kaikki kasviöljyt samantien.

nakkarilla teet?

Käännellään ja väännellään. Mutta KTL ei ollut laskenut hampurilaisen majoneesia mukaan. Rasva% olisikin noussut huimasti.

• Bragis 14 B

Näytäpä meille se KTL:n tiedote, jossa suositellaan syötävän snagariruokaa. Aivan niin, ei sellaista ole olemassakaan.

• kuuluu

Eiköhän pressalla ole oikeus syödä juuri mitä haluaa. Ei pitäis oll akellään siihen nokan koputtamista.

• se sitten

sun persettä nyppii?

• ottaa pattiin

kun väärä ihminen valittiin. Urputti toisella palstalla Halosen huivin väristä, ois pitänyt olla sininen eikä punainen. Vaikka punainen on meidän tyttöjen väri!

Taiskin johtua siitä.

• Jep..

Halonen ja Arajärvi ovat molemmat ihan solakassa kunnossa. Tosin ei edes KTL suosittele roskaruokaa.

• trallalaa

Missä on koko kansan presidentti?
      Kiril 30.1.2006 klo 22.54
         Tarja Halonen esiintyi ehdokkaana ollessaan sinivalkoisissa väreissä, mutta kun vaalivoitto varmistui niin vaaleansiniset kaulahuivit joutivat romukoppaan ja käyttöön otettiin tummanpunaiset kaulahuivit.

Loistava sinivalkoinen vaalikampanja, mutta totuus paljastui ja Tarja palasi juurilleen ja on nyt koko vasemmiston punainen presidentti porvarillisten naisäänestäjien avustuksella.

• kottarainen

Mulla oli pari viikkoa sitten musta, lämmin kaulahuivi. Nyt kun on ollut lämmintä, olen käyttänyt, kevyempää, punaista huivia. Olenko minä siis nyt femakko, vasemmistolainen ja porvari?

Kelaa vähän, relaa, mies!

• kiril, toivoton

Hyvin seurataan ihmisten syömisiä. Hyvä ettei residentit syönyt talipalloja tiasilta ja kermaa päälle.

• VP?

Kummalla jalalla seisot? Olit mun kaveri, käännätkö selän? Vaikka olen vittumainen paskahousu, älä hylkää mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe