ensinnäkin,miten voi olla mahdollista että mahassani on raskausarpia. painoni oli v.02 niin 90kg, nyt se on 91kg. välillä se on ollut pari kiloa enemmän, mutta lihonut en ole mitenkään hullun lailla (maximipainoni ikinä on ehkä ollut jotain 96kg!!). v.02 mulla ei vielä ollut raskausarpia,muistan sen! parissa vuodessa mahaani on tullut siis arpia, vaikka en ole edes lihonut kuin -5kg.. kummallista...
sitten mietin,kun nyt ajattelin alkaa laihduttamaan, niin mitenhän pian noi arvet haalenee?? että mitäs sit kun on laiha vatsa mutta arpia täynnä...:/ ei sekään kivaa ole...
ja kun laihduttaa, saako jalkojen selluliitit katoamaan vai jääkö ne ikuisesti kinttuihini??
erityisen suuri ongelma on jenkkakahvat. siisvyötärö on pirun hoikka,mut sit tulee aivan järkky vararengas ihan lantiolle asti, näytän jotenkin epämuodostuneelta sen takia.. miten saan rasvan palamaan siltä kohdalta eritoten??
pienessä päässäni pyörii pari kysymystä
Kyselijä..
1
252
Vastaukset
- vastailija...
Minulla oli lähtöpaino 95, juuri tuo vatsaan ilmestynyt arpirivi sai mut aloittamaan laihduttamisen. Mulle kyllä oli kilot tullu 68 kilosta tuohon määrään parissa vuodessa, joten siitä ehkä nuo arvet. Totta ne haalenee kun maha pienenee ja aika kuluu...luotan siihen. Pois ne ei kuitenkaan kokonaan lähde. Se meille rangaistuksena läskeistä ajoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181