Hei!
Tapasin erään 3-vuotta itseäni vanhemman miehen n.kuukausi sitten opiskelijabileissä ja vietimme ensin viikon yhdessä lähes yötä päivää. Viikonlopun hän sitten vietti kotikaupungissaan.
Toisen viikon alussa näimme taas ja hän sanoi olevansa pahoillaan ja väsynyt, koska viikonloppu meni ryypätessä, koska ex-tyttöystävä oli hänelle vihainen siitä, että hänellä on ollut säätöä kanssani. Kävimme shoppailemassa, leffassa jne.. muut tapaamisemme ovat olleeet käytännössä juttelemista, tutustumista ja seksiäkin olemme harrastaneet. Loppuviikosta mies meni oudoksi ja sanoi että tästä ei voi tulla mitään koska hän asuu toisella puolella suomea ja on kaupungissani vain 3 viikkoa.
Hän otti minuun kuitenkin taas yhteyttä mutta sanoi ettei voi luvata mitään. Näimme kerran viimeisellä viikolla, hän ei vastannut pariin viestiini enkä kuullut hänestä pariin päivään.
Palattuaan taas kotikaupunkiinsa hän otti minuun yhteyttä ja pyyteli moneen kertaan anteeksi käytöstään. Hän sanoi toivovansa että voisimme nähdä uudelleen silloin kun hän seuraavan kerran tulee taas kaupunkiini, hänellä on neljä kertaa vuodessa kolmen viikon koulutus kaupungissani. Hän myös sanoi että voisimme silloin katsoa tilanteen uudestaan, mutta painotti että jos minulle tulee jotain muuta juttua niin minun pitää tarttua tilaisuuteen.
Kysyisin siis, mikä miehellä on tavoitteena teidän mielestänne? Se ei voi mielestäni olla pelkkää hyväksikäyttöä, ja uskon että osasyynä tähän käytökseen voi olla hänen eronsa, josta ei ole vielä paljoa aikaa, sekä välimatka. Voisiko suhteemme onnistua? Kiitos :)
Mielipiteitä??
9
1508
Vastaukset
- kusettaa
sinua. Kuulostaa pahasti siltä, että sillä on onnellinen av(i)ovaimo ja perhekin. Sinä olet vain hyväksikäytettävä opiskelijatyttönen, jota hän työreissuillaan käy höyläämässä.
Ei se mitään vakavempaa kanssasi halua, sillä kotikaupungissa odottaa se pullantuoksuinen perhe. Se ex-tyttöystävä-selitys oli täyttä linssiin viilaamista... - alkuperäinen kirjoittaja
niin viel sellanen juttu, että tiedän ettei jätkä oo varattu vaan oikeesti eronnu. Oon nähny sen kaverit ja veljen ja ne on ihan reiluja tyyppejä.
- sulta
vaan seksiä ja ei välitä sinusta oikeesti.tiedän mitä se on koska olen joskus aikoinan käytäytynyt samanlailla kun aikoinaan erosin.
- ex muija oli vihainen???
koska ex-tyttöystävä oli hänelle vihainen siitä, että hänellä on ollut säätöä kanssani"
Jos toi on totta niin,en ymmärrä ..
siis ex-muija suuttu EX-miehelleen koska EX-miehellä on toinen nainen??????
ja EX-mies ottaa vielä kantaa ja välittää mitä ex-muija ajattelee ko.asian suhteen kun ex-muija oli niin vihainenkö että hengailee jonkun toisen kaa??
Mitä sillä EX-muijjalla on sanomista ja onko sillä ex-muijalla vielä tommenen valta mieheen ettei mies edes vastanut enää sun viesteihin ja yritti lopettaa suhteen sun kaa?
pysyisin kaukana tosta jätkästä NYT KUN VIELä VOIT! - alkuperäinen kirjoittaja
ex muija oli vihainen??? kirjoitti:
koska ex-tyttöystävä oli hänelle vihainen siitä, että hänellä on ollut säätöä kanssani"
Jos toi on totta niin,en ymmärrä ..
siis ex-muija suuttu EX-miehelleen koska EX-miehellä on toinen nainen??????
ja EX-mies ottaa vielä kantaa ja välittää mitä ex-muija ajattelee ko.asian suhteen kun ex-muija oli niin vihainenkö että hengailee jonkun toisen kaa??
Mitä sillä EX-muijjalla on sanomista ja onko sillä ex-muijalla vielä tommenen valta mieheen ettei mies edes vastanut enää sun viesteihin ja yritti lopettaa suhteen sun kaa?
pysyisin kaukana tosta jätkästä NYT KUN VIELä VOIT!siis niil on siellä pikkukaupungis sen verran pienet piirit että ne on aika samaa kaveriporukkaa.. että kai se jotenki vaikuttaa sen elämään siellä jos exä vittuilee ku on samat kaverit.
- eiei..
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
siis niil on siellä pikkukaupungis sen verran pienet piirit että ne on aika samaa kaveriporukkaa.. että kai se jotenki vaikuttaa sen elämään siellä jos exä vittuilee ku on samat kaverit.
No ei pitäisi jonkun exän vaikuttaa jos suhde on jo loppu! usko nyt!
- jade
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
siis niil on siellä pikkukaupungis sen verran pienet piirit että ne on aika samaa kaveriporukkaa.. että kai se jotenki vaikuttaa sen elämään siellä jos exä vittuilee ku on samat kaverit.
etköhän sä tiedä ite parhaiten onko mieheen luottamista...(tosin en myöskään ois kauheen luottavainen -oli itellä samantapainen tilanne ja paskaahan siit käsille tuli)
mites, pystyisiks meneen miestä tapaan sen kotikulmille? Jos mies ei siihen suostu, ois syytä unohtaa koko ihanuus. - alkuperäinen kirjoittaja
jade kirjoitti:
etköhän sä tiedä ite parhaiten onko mieheen luottamista...(tosin en myöskään ois kauheen luottavainen -oli itellä samantapainen tilanne ja paskaahan siit käsille tuli)
mites, pystyisiks meneen miestä tapaan sen kotikulmille? Jos mies ei siihen suostu, ois syytä unohtaa koko ihanuus.kiitti ..kerranki jotain asiallista palautetta :)
niin itse asiassa tämä mies on pyytänyt minua mukaansa yksi viikonloppu mutta se ei sopinut valitettavasti minulle, koska oli tentti seuraavalla viikolla ja piti lukea.
Tänää itse asiassa puhuin asioista hänen kanssaan ja luotan häneen nyt täysin. Välitän hänestä paljon ja ymmärrän että hänellä on nyt rankkaa.. hänkin ymmärtää minun tilanteeni.
Näemme siis joskus tulevaisuudessa luultavasti, mutta ensin annamme nyt ajan kulua.. niin se on parasta. Samalla hän saa miettiä asioitaan.
Hänelle sanoin kuitenkin, että lupaan nähdä häntä vain jos hän harkitsee jotain vakavampaa juttua.. se sopii hänelle.. eikä hän ole mikään kusipää niin kuin moni täällä on antanut ymmärtää.
Ei kaikki ihmiset pahoja ole.. asiat voi vaan joskus olla sen verran sekaisin että tahtomattaan käyttäytyy tökerösti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762