Miilunet

Minä vain

Onko kenelläkään kokemusta tästä miilunetistä? Aijon vaihtaa liittymää koska laajakaista soneralla kaapelin kautta ei toimi.

Miilunetti oli halpa.

Kertokaa kokemuksianne, siis oikeita kokemuksia.

12

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööörk

se joku Miilumäen liittymä, toimii linja-autolla

• nettimiilu

Onhan se netti liittymä

• muualla...

Jookos?

• jhdeufyios

Siis haloo jos haluan kysyä mielipidettä niin miksi ei?

Eikö kenelläkään ole mitään mieltä, onko sitä yleensäkkään kellään?

• kaapelin kautta

Mikä Sullä mättää, että ei toimi kaapelin kautta???

• ei matti mutta...

Miilunetin toiminnasta ei viimeajalta ole kokemuksia, kun muutin keskustasta pois. Miilunet on langaton internet-verkko, jonka tukimasto on kaupungintalolla. Kantamaksi luvattiin pari vuotta sitten näköyhteyden verran.

Miilunet tarjoaa periaatteessa samanlaisen nettiyhteyden kuin muutkin operaattorit, katso lisää osoitteesta http://www.miilunet.net

Ihan asiallinen kaveri oli pari vuotta sitten, itsekin vaihtaisin, kun tuo elisa pätkii. Onko muuten muita joilla oli alkuviikolla Elisan ADSL vuorokauden poikki, vai oliko näin myös soneran asiakkailla kemissä?

• Minä vaan

Kiitos infosta, tilaukseen laitoin miilunetin =)

Juu siis minulla kaapeli laajis soneralta on pätkinyt viime marraskuusta asti. Vaihdettiin modeemi, korjattiin konetta mutta turhaa. Vituttaa maksaa siitäkään tyhjästä mitä sillä ei tee,heh...

Ajattelin Elisaa mutta saman hintainen ja ongelmia kai silläkin...

Olipa sitten tuo miilu sen 4 € halvempi niin ajattelin kokeilla

• kummaa...
        Minä vaan kirjoitti:

Kiitos infosta, tilaukseen laitoin miilunetin =)

Juu siis minulla kaapeli laajis soneralta on pätkinyt viime marraskuusta asti. Vaihdettiin modeemi, korjattiin konetta mutta turhaa. Vituttaa maksaa siitäkään tyhjästä mitä sillä ei tee,heh...

Ajattelin Elisaa mutta saman hintainen ja ongelmia kai silläkin...

Olipa sitten tuo miilu sen 4 € halvempi niin ajattelin kokeilla

Ensin mainostaja moittii muiden operaattoreiden yhteyksiä ja sitten kirjoittaa uuden viestin ja kehuu hintaa. Soneran 8/1 pelaa ainakin täällä todella hyvin. Minkäs hintainen vastaava liittymä on tällä miilunetillä? En viitsi itse vaivautua katsomaan, koska eiköhän täällä kohta mainosteta jo hintojen kanssa.

Ensin mainostaja moittii muiden operaattoreiden yhteyksiä ja sitten kirjoittaa uuden viestin ja kehuu hintaa. Soneran 8/1 pelaa ainakin täällä todella hyvin. Minkäs hintainen vastaava liittymä on tällä miilunetillä? En viitsi itse vaivautua katsomaan, koska eiköhän täällä kohta mainosteta jo hintojen kanssa.

helpottiko...?

• Kuules sinä
        kummaa... kirjoitti:

Kuules sinä lyhyt pinnainen riidan kylväjä pillun puutteesta....

En todellakaan mainosta mitään, enkä alkanut mitään haukkumaan ja taas puolustellut, esitin asian kysymyksen kannalta, että siinä sulle, revi tästäkin sitten herneet nenään ja anna tulla sitä paskaa sieltä painamasta sun mieltä.

Olen vaihtamassa liittymää, se jos sinulla se toimii ei tiettävästi tarkoita että se toimisi minullakin, vai... (uskomaton tuo joittenkin kyyninen ajatusmaailma, tiedoksi muuallakin on elämää kuin sinun nyrkin ja pikku veitikkasi ympärillä =))

Wn todellakaan kaipaa kaltaistesi mielipiteitä kuinka maailma on niiiiiiiin paha ja kaikki vain vittuilee ja ovat idiootteja.

voi voi... miehet

• sivusta -> kuules sinä
        Kuules sinä kirjoitti:

Kuules sinä lyhyt pinnainen riidan kylväjä pillun puutteesta....

En todellakaan mainosta mitään, enkä alkanut mitään haukkumaan ja taas puolustellut, esitin asian kysymyksen kannalta, että siinä sulle, revi tästäkin sitten herneet nenään ja anna tulla sitä paskaa sieltä painamasta sun mieltä.

Olen vaihtamassa liittymää, se jos sinulla se toimii ei tiettävästi tarkoita että se toimisi minullakin, vai... (uskomaton tuo joittenkin kyyninen ajatusmaailma, tiedoksi muuallakin on elämää kuin sinun nyrkin ja pikku veitikkasi ympärillä =))

Wn todellakaan kaipaa kaltaistesi mielipiteitä kuinka maailma on niiiiiiiin paha ja kaikki vain vittuilee ja ovat idiootteja.

voi voi... miehet

Kylläpäs sitä nyt hermostuttiin jonkun kirjoituksista, joissa näkyi vielä olevan hieman perää. Täällähän kyseltiin mielipiteitä liittymästä, ei pyydetty parjaamaan muita. Mainostukselta tämä touhu minustakin näyttää.

Kirjoituksesta saa sen kuvan, että olet joko pikkulapsi, raivokas feministi tai jos satut olemaan miehenpuolikas, niin kuulut todennäköisesti silkkihuivi-kastiin. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Koitahan parantaa käytöstäsi, tekstisi ovat todella naurettavia ja alatyylisiä. Lienetkö kyseinen mainostaja.

• minäkuulevaan
        sivusta -> kuules sinä kirjoitti:

Kylläpäs sitä nyt hermostuttiin jonkun kirjoituksista, joissa näkyi vielä olevan hieman perää. Täällähän kyseltiin mielipiteitä liittymästä, ei pyydetty parjaamaan muita. Mainostukselta tämä touhu minustakin näyttää.

Kirjoituksesta saa sen kuvan, että olet joko pikkulapsi, raivokas feministi tai jos satut olemaan miehenpuolikas, niin kuulut todennäköisesti silkkihuivi-kastiin. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Koitahan parantaa käytöstäsi, tekstisi ovat todella naurettavia ja alatyylisiä. Lienetkö kyseinen mainostaja.

juu olen nainen ja ehkä lapsen tasolla noissa liittymissä ja yleensä nettijutuista , hmnnn mikähän tekee minusta sitten mainostajan????

Eli jos te karvaiset tosimiehet menette autofoorumille kyselemään kokemuksia vaikka vanneliikkeesstä vaikka Hapitsulla - TE OLETTE SEN LIIKKEEN MAINOSTAJIA \o/ hyvä tosimiehet, olette niin fiksuja, pusuja vaan ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe