Sain viime viikolla oikein kunnolla, pahemmin kuin koskaan,(taas) kuin salama kirkkaalta taivaalta. Onneksi joku soitti poliisin ja ambulanssin.
Ensin monta päivää shokissa, sitten paniikki ja pelkotilat.
Pelkään masennusta, kuka lapset hoitaa jollen pysty?
(Kyselevät autuaan tietämättömät, missä, tuleeko kohta..)
Ei tule enää. Miten se sanotaan lapseksi?
Luulin joskus että jokaiselle annetaan elämässä sen verran mitä kukakin kestää.(miten naivi ja järjetön ajatus??)
Mitä mä teen.
Mitä mä teen.
tänään vasta...
8
1204
Vastaukset
- Kokenut
Älä enää makaa maassa ja anna hänen kulkea ylitsesi (Tommy Hellstenin kirjasta lainaus).
Turvakotiin, sukulaisiin, minne tahansa missä koet olevasi turvassa.
Jos otat vastaan tuon kaiken niin se tulee vielä pahempana, usko pois. Ei ole pakko elää näin. Hae lähestymiskieltoa. Hae apua itsellesi, pelkoihisi ja lapsillesi.
Älä ajattele miestäsi millään tavalla, eipä hänkään paljon ajattele sinua. Hengen lähtö lähellä, haluatko että lapsesi menettävän äidin?
Minä menetin..äitini ei uskaltanut hakea apua. Hänen miesystävänsä tappoi hänet lopulta julmalla tavalla. Luokiteltiin murhaksi mutta se elinkautinen minkä hän sai ei minua lohduttanut.
Pyysin monta kertaa äitiä luokseni asumaan, ei uskaltanut ja lopuksi kävi niin että hänen painajaismaiset pelkonsa muuttuivat todeksi.
Uskalla sinä tehdä toisin!! Lastesi vuoksi edes. - nyrkki&hella
Meillä ei ole mies käynyt enää päälle, kun joutui käräjille. Pelkää vankilaan joutumista nyt. Seinän takana on myös ollut iso mies, joka luvannut tula apuun, jos huudan. Se muutti nyt pois :/
Sulla on valinnan paikka. Vaikea neuvoa, mutta syytehän tuosta nousee automaattisesti teillekin. Asiat menee omalla painollaan. Tosin sossut voi ottaa lapset pois, jos jäät miehen luo. Oliko mitään ennusmerkkejä? kuinka kauan oli edellisestä kerrasta?- merkkejä ilmassa.
Tosin alkuun ihan pientä tukasta repimistä ja huutamista, ja aina riidan päätteeksi toisin kuin nykyään.Tuli vaihe missä teki riidan tekemällä ja tietenkin joka kerta lupasi ja vannoi ettei enää koskaan...
En aiemmin ole joutunut käymään lääkärissä, oikeastaan mitään näkyviä jälkiä ei edes ole jäänyt (miten osasikin?).
Edellisestä kerrasta muutama kuukausi, sen verran aina että ehtii jo unohtaa.
Käräjille mennään, en tiedä välittääkö edes tuomiosta. Väittää ettei hillitse itseään, kuitenkaan muita kohtaan (edes provosoituna) ei ole käyttäytynyt agressiivisesti. Asunto on minun enkä ainakaan vielä aio lähteä vaikka pelottaakin miten käy kun huomaa että ero on totta. Viimeviikkoisen jälkeen en ole nähnyt, saattaa olla että jättää rauhaankin, nyt kun poliisi puuttunut asiaan kuten sanoit.Olen aiemmin antanut anteeksi niin ettei lähtemistä ole tarvinnut edes ajatella.
- timanttimies
ja pysy lapsines siellä,vaikka saksaan
- Chiu
He ennen pitkää kuitenkin tajuavat mitä on tapahtunut. Sano se suoraan. Äläkä koskaan unohda että lapset eivät ole tyhmiä. Jos kohtelee lasta kuin tyhmää niistä tulee tyhmiä.
- timanttimies
Chiu kirjoitti:
He ennen pitkää kuitenkin tajuavat mitä on tapahtunut. Sano se suoraan. Äläkä koskaan unohda että lapset eivät ole tyhmiä. Jos kohtelee lasta kuin tyhmää niistä tulee tyhmiä.
kun olin 7,siit on 33 vuotta siis seinäjoella,puhut asiaa sää tiedät varmasti paljo
- Lastensuojeluun
Ja järjestä sitä kautta itsesi turvakotiin. Kts.alempana oleva viesti (Jos sinua) lyödään)
- ...
nyt kyllä pelottaa mitä tuleman pitää kun saa tietää että vaadin rangaistusta (syyttäjän lisäksi)teoistaan.En osaa ollenkaan arvioida onko syytä edes, jättääkö vihdoin rauhaan vai...Oikeus ja kohtuus tietenkin, muttei se paljon lämmitä siinä vaiheessa jos toinen päättää tappaa(?)
Teinköhän elämäni virheen.
Kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894