Puuttuu asioihini ja nipottaa täysin turhasta, pystyy takuuvarmasti pilaamaan päiväni. Helvetin natsi ja päällepäsmäri. Onneksi asutaan jo eri puolella Suomea. Siitä kiitän joka päivä.
helvetin täti
3
1373
Vastaukset
- Tompukka
Minulla on nyt pieni tytär. Siskoni esittää täydellistä kasvattajaa, yrittää kävellä ylitseni oman lapseni kasvattamisessa! (hänellä itsellään ongelmia...) Hän esittää marttyyritätiä, yrittää jo erottaa vauvan äidistään (vauva on 5 kk, herranjumala!!!)
Pelottaa vain millainen täti hänestä tulee tyttärelleni...onneksi jo isommat lapset jotain tajuavat...:/
Muutenkin asioihin puuttuminen on ärsyttävää, en pidä siitä itsekään! Voimia sulle! - sanoin m inäkin
ihan suorat sanat
- aarghhh
Voi kuule ap olen kateellinen.... Itse pääsen aikaisintaan ens vuoden puolivälissä (niin, JOS hyvin käy) muuttamaan ja pääsen samalla helvetin kauas tosta natsista... Vituttaa kun sen pitää puuttua mun asioihin ja se vääristelee koko ajan mun sanomisiani ja yrittää selvästi saada mulle huonon omantunnon! Esimerkiks väittämällä etten muka kerro hänelle mitään, vaikkei itse edes koskaan kysy suoraan minulta vaan ryntää heti soittamaan äidilleni ja tiedustelemaan esim. tulevaisuuden suunnitelmiani. Voi vittu! Ja siis hän on kyllä sähköpostitellut minulle ja minä hänelle niin miksi helvetissä hän ei sitä kautta kysy?! Mä en oo mikään selvännäkijä perkele.
On hänessä toki hyvätkin puolensa, mutta harmi vaan että viime aikoina (taino vuosina oikeestaan) nää huonot, vittumaiset puolet on tullu enemmän esiin... Muutenkin mun tädillä on niin hemmetin synkkä maailmankuva ettei mitään rajaa. Ja siis ei puhu mulle muusta kun TÖISTÄ! Siis saattaa soittaa ihan vaan udellakseen mun työkuvioista, eli menee ihan heti suoraan "asiaan" ja eikä kysy edes kuulumisia... Onhan siis työt tietysti tärkeä juttu mut hei haloo, on elämässä muutakin, ainakin mulla. Ja ihmettelee vielä kun en "kerro hänelle mitään" vaikka tosiaan hän ei itse edes kysy minulta suoraan mitään.
Eikä hänelle voi edes sanoa suoraan tästä asiasta kun vetäisi mitä todennäköisimmin helvetinmoisen palkokasvin nenäänsä ja leimaisi kiittämättömäksi kakaraksi! Ja muutenkin jos tätä tyyppiä ei miellytä ja tee kuten hän haluaa, niin kohtelee kuin ilmaa. Senkin oon saanut kokea...
Sanokoon kuka ihan mitä tahansa tähän niin oli pakko kirjoittaa kun rupes vituttamaan ehkä enemmän kuin koskaan tää ihminen. Muuttoa odotellessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu752372Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148