Mitä se rakkaus oikein on?

Einsten

Nyt on tilanne päällä. Mä nostin just valmiustason Defcon 3:een. Mä olin siis maanantaina Tintta-Maarian luona kyläs, ja kaikki meni ihan hyvin ja se kutsu ittensä mun luokse kylään.Mä olin et okei, tuu vaan. Sit mä kävin kysyy silt meiän kaupan kassalt, et mitä mun pitäis tehdä ku se tulee. Se sano et tee jotain safkaa. No sit mä tein mun bravuurin, eli keitettyjä kananmunia, joit se sitte vetikin ihan huolella. Mä olin tehnyt kummalleki kaks, mut sit ku me oltiin syöty ne, se sano et se vois ottaa viel pari lisää. Onneks mul on se Philipsin vedenkeitin, et ei tarvinnu venaa veden kiehumista. No sit ku se oli syöny viel pari munaa lisää, me mentiin soffalle istuu. Yhtäkkiä se otti mun käsist kiinni ja pussas mua huulille! Vähäks mä olin häpy. Sit ku se lähti mun luota, meitsi rupes vaan tanssii olkkarin pöydän ympärillä kädet ilmassa ja laulelin "häpy huulet suukon saavat, häpy huulet muistetaan.." Mä olin siis tosi iloinen. Mä oon varmaan rakastunut, mut sit mä rupesin miettii, et mitä se rakkaus oikein on?

8

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M74-

Rakastuminen on aivoissa tapahtuvaa toimintaa. Feromoninne ovat osoittautuneet toisillenne sopiviksi ja aivot ovat muistakin asioista tulleet tulokseen että kyseessä olisi lisääntymiskykyinen pari.

Ihmisen biologinen elämäntarkoitus on lisääntyminen. Rakastumisen tunteella aivot haluavat yllyttää ruumistasi seksuaaliseen kanssakäymiseen naisen kanssa. Taustalla pelkästään tarve jatkaa sukua.

Aivot sanoo että: "Anna palaa! Iske se!"

• keijo kurppa

Mä kun en oo varma tost kun viikko sit mun feromoni veljet soitti Play del Inglesistä ja sano tuovansa mulle tuliaisksi greetings from canaria -lippalakin ja mä olin ihan käkenä et onks ne tosissaan mun veljiä kun iskä ja äiskä sano et mie olin ainut lapsi ja vahingosta viisastunena enempää ei tilattu hobbyhallilta.
        Oon kuullu sitäkin et jos feromoni on liuotettu parafiinipohjaiseen nesteeseen niin sit sitä tököttiä voi vedellä suksien pohjaan -3-(-8) asteen keleissä ja sit taakse jää aalskoortit ja täälit vaikka ite laskin alamäetkin kana-asennossa.
        Ja vielä oon kuullu neljännenkin laisia versioita mooneista kuten et kemikaliokaupoista vois ostaa sellasta ja sit sillä pystyt rauhottamaan kissojen mielialoja ja haihduttamaan niitä seinien läpi vai onks tää jo niitä turbiinilegendoja?

• että..

kun Tintta-Maaria on jo saanut sun munaa, haluaa lisääkin ja te yhdessä päädytte sellaiseen ratkaisuun, että Tintta-Maaria tästedes nauttii vain sinun munaasi, jota sinä et anna enään muille kuin Tintta-Maarialle, niin sitä se rakkaus on.

• Sitte Tintta-Maaria

haluaa vaikka Timonkin munnoa ni eihän minunki tarvi haluta. Niin vieläkös sitte on rakkautta?

• enään
        Sitte Tintta-Maaria kirjoitti:

haluaa vaikka Timonkin munnoa ni eihän minunki tarvi haluta. Niin vieläkös sitte on rakkautta?

oikeaa rakkautta. Jos oikeasti rakastaa, ei halua muilta munaa. Jos Tintta-Maatia menee toisten munille, niin sä voit vaikka tarjota munias naapurin Eeva-Liinalle. Vaikka kaupantäti osaa kyllä neuvoa tässä asiassa paremmin kuin minä. En ole koskaan mennyt toisten munille.

• edelleen
        enään kirjoitti:

oikeaa rakkautta. Jos oikeasti rakastaa, ei halua muilta munaa. Jos Tintta-Maatia menee toisten munille, niin sä voit vaikka tarjota munias naapurin Eeva-Liinalle. Vaikka kaupantäti osaa kyllä neuvoa tässä asiassa paremmin kuin minä. En ole koskaan mennyt toisten munille.

Tintta-Maariasta, vaikka sormi hyppäsi väärään nappulaan..

• marketta mäyrä

on semmonen haddawayn näkönen valkonen jamppa.

Suosittelen et kutut viikonloppuna tintin taas luoksesi ja ihailette stokkalta ostettua pippurimyllyäsi ja sen jälkeen köllöttelette rauhassa sun divaanilla ja samalla kattelet valokuvaa sun kaiffarista jakesta ja sanot et mietit just häntä kun taustalla soi Glen Meridiaanin Nothing's Gonna Change My Love For You

• nenna_

einsteinin sen tietävän kun kerran on niin fiksu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      129
      4845
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      16
      3514
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3327
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2772
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2523
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      135
      1368
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      6
      1354
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe