Kiitos kannustuksesta : )

Pimu

Niin kiitos kullanmurut kannustuksesta,
ihan sitten vaan yritän rauhoittua päivä päivältä enemmän. Ja lasten kanssa rutiinit sujuu sutjakkaasti ja ulkoillaan paljon..isi käy joka päivä leikkimässä.

Hassua kyllä miten elämä muuttuu pienessä hetkessä...sitä elää vaan perheen arjessa ja yhtäkkiä huomaakin olevansa ilman miestä, vaikka mäkin kuvittelin ettei me koskaan erota. Mutta mikäs siinä onhan se tosiaan uusi alku mullekin ja kun en toiselle mitään voi...haluaa vapauteen perhe-elämän vastuista ja sidoksista, ja on nyt sitten niin rakastunutkin : )
Mä en itse pystyisi tuohon millään...jättämään yhtäkkiä koko elämääni jota on vuosia yhteistuumin rakennettu...hyvät muistot tekee surulliseksi ja kaikki se miten on yhdessä puurrettu ja rakennettu ja suunniteltu kotia ja elämää.
Mutta hän on nyt päättänyt erota, välit on loistavat ja lupasi että jättää kaiken meille ennalleen...suurinpiirtein ottaa kenkänsä ja kävelee..mulle jää velat ja vastuu kaikesta lapsia myöten...haluaisi mulle yksinhuoltajuuden, vaikkakin sanoo lasten olevan hänelle kaikki kaikessa...

Ja jostain syystä olen ihan valoisalla mielellä, uskon vain että jostain syystä näin pitikin käydä ja jotain parempaa on vielä tulossa ja uskon pärjääväni ja olen ajoittain onnellisen luottavainen tulevaisuuden suhteen : ) Jos tämä ei tapahtuisi nyt luultavasti lähivuosina, hänellä levoton mieli ja uskon menneen ennenkin..Muutos on vain valtava 15 yhteisen vuoden jälkeen...Mutta kai ero voi olla positiivinenkin asia : )

8

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä jotain

vaatia??
      Kun kerran kaiken sait ja vielä 15 vuotta toisen elämää.

• pimu

en todellakaan

• asiaton

kommentti. Luuletko että kaikki ihmiset vaan -vaatii- jotain?

• mistä tuo

"Kaiken sait ja 15 vuotta elämää" - ei ole mitään siinä jos toivoo rakkautta tai toista ihmistä. Mutta väkisin ei voi. Oletko itse katkera jostakin, ootko antanut jollekin kaikki, suostunut johonkin "vaatimuksiin" ja viel kuluttanut vaikka 15 vuotta elämää vaikka huutavan ihmisen kanssa? Eläisit tässä hetkessä.

Vai mikä on??

• VAAN

Kyllä ne nykyajan miehet ovat vastuuttomia. Kuinka jotkut voi haluta "vapauden" sillä hinnalla, että omat lapset ja perhe jää toiseksi? Sikamaisen itsekästä ja LAPSELLISTA. JA LAPSETHAN NE SIINÄ KÄRSII VAIN. ETTÄ KIITOS VAAN.

t. AVIOEROLAPSI

• voi tulla

Hoida nyt nopeasti ne raha-asiat kuntoon, nimittäin hänen mieli voi muuttua aika pian.
      Takapakkia voi tulla myös lainan siirtämisessä nimiisi, pankki ei ehkä hyväksy sitä. Eli toimi.

• Pimu

Mietin itsekin että miehen täytyy olla jossain euforisessa tilassa, ettei nyt kyllä oikein tajua mitä tekee...potee varmaan huonoa omaa tuntoa ja siksi on lupaamassa vaikka mitä...mutta uskon kyllä että taitaa herätä piankin todellisuuteen...yleensä on niin sentin tarkka ja kitsaskin raha-asioissa. Kai tässä vielä tullaan riitelemään, ainakin arjessa riideltiin rahasta...ei kai se nyt yhtäkkiä näin anteliaaksi ryhtyisi: ) Taitaa olla vähän pihalla omasta elämästään juuri nyt....

• nimetön

Luultavasti et kirjoittanut ironiseen sävyyn. Kaikki varmasti järjestyy.Itsekin olen ihmetellyt tilannettani. Kaikki koettu yhdessä
      ( ajattele, 34 vuotta !!! ) ja yks kaks joku seksinpuutteessa oleva itsensäpaljastajan leski muuttaa kaiken.!! Netistä löytyy seuraa, joten varokaa nuoremmat!Itse olen vielä avioliitossa, mutta vuoden kuluttua eläkkeelle jäätyäni voi asiat olla toisin. Elämää on ILMAN PETTURIMIEHIÄKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      10
      3453
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1198
    Aihe