gallup niille miehille, jotka ovat

pettäneet....

1. Kuinka usein olet pettänyt tyttöystävääsi/vaimoasi?
2. Mikä on ollut pettämisen syynä?
3. Onko tyttöystäväsi saanut tietää tulleensa petetyksi tai aiotko kertoa hänelle?
4. Kadutko sitä, että petit?
5. Aiotko pettää uudestaan?
6. Onko mitään, mitä parisi voisi tehdä ettet pettäisi?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan..
t: petetty

4

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyllinen

1. Parisen kertaa. Naimisissa en tosin vielä ole.
      2. Ei mitään erityistä syytä; teki vain mieli ja tilanne oli otollinen.
      3. En tiedä, enkä ainakaan aio kertoa.
      4. Välillä kaduttaa
      5. En mä suunnitelmallisesti petä, eli en aio.
      6. Ei kai siinä paljon tehtävissä ole. Vahinkoja ne mulla ovat olleet. Ja kukaan ei pakota tyttöystävääni olemaan juuri minun kanssa, mutta hän haluaa olla nimenomaan minun kanssa. Niin mäkin sen kanssa.

• Usko pois

Minua on joskus petetty, jo aikaa sitten. Ja näiltä keskustelupalstoilta hain "tietoa" ja "apua". Arvaa sainko? Sain vain pahan mielen. Unohda galluppisi ja palaa lueskelemaan näitä juttuja vasta sitten, kun olet vahvempi. Nyt sinun pitää keskittyä itseesi ja parisuhteeseesi. Tällä palstalla olevat jutut eivät aina ole kovin järkeviä, ja ne saavat heikon ihmisen pelkäämään, itkemään, kuvittelemaan pahinta...

Kysy mieheltäsi se mitä haluat tietää, eli se mitä todella tarvitset. Älä kysy häneltäkään asentoja tai yksityiskohtia toisen naisen ulkonäöstä tms. Ajan kanssa kiinnostuskin laskee. Ei päivässä, ei viikossa tai ei edes kuukaudessa, mutta vuoden päästä olosi on taatusti jo paljon parempi, jos vain teet töitä sen eteen.

Mikään pakko sinun ei ole suhdettasi mieheesi jatkaa, mutta älä eroa hetken mielijohteesta. Selvitä ensin asiat ja rauhoitu ajan kanssa. Tee päätös vasta myöhemmin. Onko miehesi tosissaan mukana prosessissa, joka auttaa pääsemään eteenpäin ja kehittämään suhdettanne? Toivottavasti!

Onnea matkaan, ja hus pois täältä! Luota minuun.

P.S. Minä olen suunnattoman onnellinen nyt! Olemme vahvempi pari kuin koskaan ennen pettämistä, uskomatonta mutta totta. Kävimme pariterapiassa muutaman kuukauden ja se auttoi alkuun. Mieheni ei ole koskaan pettänyt uudelleen. Ja luottamukseni on palannut. Miehenikin hehkuu ilosta.

• Kolli Kellinen

1. Kerran
      2. Vaimoni oli pettänyt minua sitä ennen ja jatkoi pettämistään, vaikka olin tietoinen hänen "salasuhteestaan". Ajattelin, että jos vaimo nussii vieraan miehen kanssa, kai minullakin on oikeus harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.
      3. Kerroin tapahtuneesta vaimolleni täysin avoimesti, koska odotin sen herättävän jotain reaktioita. Ei herättänyt.
      4. En katunut, mutta en myöskään erityisemmin nauttinut.
      5. En todellakaan.
      6. Jos kumppanini ei petä minua, en minäkään aio pettää häntä.

• suoraan

Oliko se parempaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe