Mitkä olisi sellaisia maita joissa ei katsota painoa pahalla silmällä?
En etsi mitään gigoloa vaan rakastavaa miestä itselleni.
Mistä lihavalle naiselle mies?
23
4039
Vastaukset
- tunisialaisen kertomaa
..kuulemma ottavat mieluummin lihavan koska sillä enemmän voimia ja jaksaa tehdä enemmän töitä. Ainakin maaseudulla.
- toisinpäin
Ja lihavat katsovat laihoja tunisialaisia, että ne ei söisi liikaa. Menee rahaa omista herkuista
- läskitraanisimakeiju
afrikasta, ne diggaa leveetä mammaa, on kuulemma hyvä synnyttämään pari kylällistä jälkeläisiä.
afrikan naiset yrittää tyynyillä vielä korostaa ahteriensa kokoa saadakseen paremmin ukkoa katiskaan. - giselle__
Irak, Iran...islamilaiset maat.
Ja sanoohan ne Italialaisetkin pitävät leveistä naisista, ja kyllä niiden joukosta oikeitaki miehiä löytyy, ei vain gigoloita.- mun mielestä
minä luulen että paksuista naisita tykätään vaan jossain mustassa Afrikassa ja Jamaicalla. Arabimaissa ei tykätä oikeesti paksuista. Suomessa mies ei uskalla ottaa paksua kun pelkää että kaverit nauraa..Minä olen aina valkannut miehet ulkonäön perusteella, en voi rakastaa rumaa miestä vaikka se ois kuinka hyvä mies, ei kiitos rumat siis!
- sitten olet oikea joka poja...
mun mielestä kirjoitti:
minä luulen että paksuista naisita tykätään vaan jossain mustassa Afrikassa ja Jamaicalla. Arabimaissa ei tykätä oikeesti paksuista. Suomessa mies ei uskalla ottaa paksua kun pelkää että kaverit nauraa..Minä olen aina valkannut miehet ulkonäön perusteella, en voi rakastaa rumaa miestä vaikka se ois kuinka hyvä mies, ei kiitos rumat siis!
epäilenpä.
- amanda___
mun mielestä kirjoitti:
Siis että sinun mielestäsi islamilaisissa maissa ei oikeesti pidetä lihavista naisista? Oletkos varma, lapsukainen? Ja mistä tiedät senkin että miehelle ei kelpaa lihava nainen koska muka kaverit naurais?
Jestas näitä ihmisiä.
Naimaikäisten naisten maaltapako etelään on yltynyt sellaisiin mittoihin että tänne saapuva hameväki napataan jo linja-autoasemalla. Kilpailijoita ei liiemmin ole ja pullukoita pidetään täällä hyvinä kokkeina.
- on sellainen
ja ei sellainen. No kyllä löytyy erityisesti kulttuureja joilla arvostaan pyöreys tai ainakin joskus arvostanut, en tiedä nykypäivästä kaikki länsimaiden influenssi kannsa niiden kulttureihin jos arvot on samanlaisia enää. Mutta mun pointti oli että sinä voit löytää melkein missä tahansa ihmiset joilla pidään pyöreys ja ihmisiä joka ei pidän. Onnea sulle silti ja toivotaan että sinä löytyy joku :)
- tykätä
Sivusta seuranneena totesin, ettei Tunisialaiset miehet pidä liian lihavista naisista. Sellaiset jopa sirot oli mieleisiä kumppaneita. Miehet ovat itse komeita kyllä ja hoikkia.
- Neitokainen
tykätä kirjoitti:
Sivusta seuranneena totesin, ettei Tunisialaiset miehet pidä liian lihavista naisista. Sellaiset jopa sirot oli mieleisiä kumppaneita. Miehet ovat itse komeita kyllä ja hoikkia.
Ei varmaan pitäisi ylistää että tunisialaiset miehet eivät pidä isokokoisista naisista. On varmasti miehiä jotka pitävät, ja miehiä jotka eivät pidä. Ja mitä heidänkin ulkonäköön ja ulkomuotoon tulee, ompahan aika vaihtelevaa sielläkin.
- Ugga-Bugga
Tonga-saarilla ollaan tykästytty isoihin ahtereihin ja suureen painoon. Eikun lippua sinne ostamaan matkatoimistosta.
- Per Saukko
Näkövammainen mielitietty.
- Terve suom. mies
Tietysti on muslimeja jotka elävät lihavien suomalaisten naisten kanssa, mutta taustalta löytyy useimmiten muut syyt. Tietysti on poikkeuksiakin, mutta ei paljon. Jos olet onnistuneet löytämään jostain muslimin, joka haluaa itsestään huolehtimattoman naisen, niin kivat sulle vaan. Ihmettelen ja epäilen kyllä.
- Ahubwabu
Kyllä ne ovat muut tekijät kuin tonnikeijun kauneus, jotka musumiehet matkamuistoiksi saa´mukaan lähtemään.
- amanda__
Islamilaisille miehille naisen uskollisuus on ultratärkeä, kauneus tulee kakkosena. Ja monet musliminaiset ovat lihavia koska istuvat päivät kotona syömässä taatelileivoksia. Tämä on tosi juttu. Se musta huntu peittää vartalon tehokkaasti, ei lihavuus päälle näy. Ja lihavakin voi olla itsestään huolehtiva. Et tiedoks.
- cool running
Jamaicalla lihavuus on vaurauden merkki ja siksi tavoiteltu ominaisuus naisten keskuudessa. Naiset lihottavat siellä kuulemma itseään jopa todella arvelluttavin keinoin, kuten syömällä siipikarjalle tarkoitettuja kasvua edistäviä tuotteita.
- olen
lihava ja ollut aina,pikkulapsena jo.
Olin 15 v naimisissa suomalaisen tavallisen kokoisen miehen kanssa ja kun ero tuli tapasin
ihan normaalivartaloisen suomalaisen miehen melkein välittömästi.
Eli ei se pelkkä paino merkkaa,tosin on olemassa liikkuvia ylipainoisia (niinkuin minä,ilman kolmea leukaa) ja sitten niitä,jotka vaan makaa jolloin joka paikka on löysää lyllyä.
Siis lihavakin voi olla miellyttävän näköinen,jos vähänkin huolehtii itsestään. - hyvää...
päivää...
eiköhän niitä löydy joka maasta, joka kulttuurista ihmisiä jotka pitävät lihavista, jotka pitävät laihoista, jotka pitävät normaalista ym...
jotkut pitää mistä vain...
ihmiset on erilaisia, tuskin se niin siitä on kiinni mistä ihminen lähtöisin on.
Jos joskus tulette matkustaneeksi muuallekin kuin viron laivalle, ja tutustutte erilaisiin ihmisiin eri kulttuureista, huomaatte kyllä että joka kulttuurista löytyy ihmisiä joilla on erilaiset mielipiteet...
Avartakaa maailmankuvaa pikkaisen etäämälle kuin omalle postilaatikolle niin eiköhän ne silmät avaudu...- Niinpä niin...
Siinä taas joku Alanyan kävijä avautuu... :-D
- taas joku
Niinpä niin... kirjoitti:
Siinä taas joku Alanyan kävijä avautuu... :-D
jolla ei ole elämää avautuu....:-D
- ja myos USA:sta
siis afrikan amerikkalaist...ne rakastaa lihavia naisia. monesti kaduilla nakee laihoja mustia miehia lihavien naisten kanssa :) kylla suomestakin saa,jos on onnekas.
- pullukka
Matkustaa seuraavaks Jamaikalle. Löytyy täältä hyvääkin välillä, kun nuytkin saa tietää, mistä mies pullukalle. Kiitos kirjoittajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910