Koko ikäni olen kärsinyt punaisista nenänpielistä ja olen kyllästynyt aina peittelemään niitä. Niitä ei edes saa peitettyä kokonaan ja päivän mittaan meikki muuttuu kamalaksi vaikka kuinka hyvät pohjustukset olisi. Ihoni on muuten normaali, melkeinpä finnitön joten nenänpieleni pilaavat kokonaisuuden. Ja ei, Arbutin ei auta. Joten osaakohan kosmetologi auttaa mitenkään? Mitään käsittelyjä millä punaisuutta saisi häivytettyä?
Saako kosmetologi punaiset nenänpielet pois?
5
797
Vastaukset
- kokenut
Jos punaisuus johtuu laajenneista hius-suonista (kansankielessä puhutaan katkenneista verisuonista) kosmetologi tosiaan voi auttaa.
Jotkut kosmetologit nimittäin polttavat näitä laajentuneita suonia.Vähän kipeää tekee, mutta suonet häviävät polttamalla kokonaan eli punoituskin häviää.
Minulla on poltettu ja tulos oli erinomainen.- Tiedonjanoinen
Muistatko mikä oli sen hoidon nimi jossa kävit. Montako käyntiä vaati ja mitä maksoi?
- jos
Tiedonjanoinen kirjoitti:
Muistatko mikä oli sen hoidon nimi jossa kävit. Montako käyntiä vaati ja mitä maksoi?
Jos punoitus johtuu finneistä/ihomadoista tms
niin auttaako kosmetologilla käynti? Miten usein pitäisi käydä ja minkälaisissa hoidoissa? - kokenut
Siitä on jo aikaa senverran.
Ei se kuitenkaan hirveästi maksanut.Riippuu varmaan, kauanko aikaa menee.
Hoidon nimeäkään en tiedä.Luultavasti siinä sähkön avulla tuikataan siihen hiussuoneen ja se häviää.Kosmetologi muistaakseni puhui "polttamisesta".
Kannattaa soitella eri kosmetologeille ja kysellä. Kaikki kosmetologit ei varmaankaan k.o. hoitoa tee. - kokenut
Minä kävin vaan kerran, ja asia tuli sillä kuntoon.Minulla noita suonia ei ollut paljoa.
Varmaankin voi vaatia useamman hoitokerran jos laajentuneita suonia on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911