Jos olet herkkä, elä katso !!!
http://www.iran-e-azad.org/stoning/video.html
Please be advised that the images in this video are NOT EASY TO WATCH. They are NOT suitable for children or people with heart conditions. As unfortunate as it is, this brutal and inhumane action is part of the reality in Iran under the rule of the mullahs and we are presenting it here to further expose the atrocities committed by them.
Katso jos uskallat ...Video.
5
790
Vastaukset
- vitun ählymit
Ensin kuoppaan puolivartaloa myöten ja sitten vihan hurmoksella hengiltä kivitys. Ja syy? Ties mikä. Tätäkö pitäisi suvaita? Mulle on ainakin ihan turha tulla puhumaan mistään kulttuurien monimuotoisuudesta, tuollaisen kulttuurin voisi lopettaa saman tien. Ei riitä sanat kertomaan miltä tuntuu nyt, ei mitenkään. Ihan hirveän kamalaa, ihan hirveetä.
MUSLIMIT ON VITTU SAIRAITA, IHAN SAIRAITA- Burt
"MUSLIMIT ON VITTU SAIRAITA, IHAN SAIRAITA "
Olen samaa mieltä. Mitä muslimeilla on sanottavanaan puolustuksekseen? - Itsesuojeluvaisto toimi
En edes uskaltanut avata. Uhrin sukupuolta en tiedä, mutta pelolla veikkaan olevan naisen. Muslimit vihaavat naisia, ja heitä tuomitaan syyttöminä milloin mistäkin syystä. Pahin esimerkki lienee, se jos nainen on raiskattu, hänet voi kivittää.
Eläimetkään eivät käyttäydy kuin muslimit. Epäihmisiä ovat. Itsesuojeluvaisto toimi kirjoitti:
En edes uskaltanut avata. Uhrin sukupuolta en tiedä, mutta pelolla veikkaan olevan naisen. Muslimit vihaavat naisia, ja heitä tuomitaan syyttöminä milloin mistäkin syystä. Pahin esimerkki lienee, se jos nainen on raiskattu, hänet voi kivittää.
Eläimetkään eivät käyttäydy kuin muslimit. Epäihmisiä ovat.koraanissa ei mainita kivitystä.
- arto154
Näittekö kuika se yksi uhri yritti vielä lopussa päästä pakoon. Voisi kuvitella muslimien olevan armahtavaisia edes omalle maanmiehelleen. Vaan mitä vielä! Hirveetä!
Mun pitäis tämä päivä kirjoittaa esseetä, mut nyt mä en tiedä pystynkö mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site405787Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers454480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464302SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514078Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463131Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062450SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396