Tervehdys!
Täällä näyttää vellovan intohimoinen juupas-eipäs-keskustelu sukkahousuteeman tiimoilta. Miesten pukeutuminen on kyllä niin tylsää, että en ihmettele yhtään, kun monet meistä tekevät ns. irtiottoja tuosta perimiehisestä pukeutumiskulttuurista.
Myönnän että olen osa-aikatyttö eli transvestiitti, mutta olen poiminut itsekin vakikäyttöön miehenä naisten toppeja sekä erityisesti naisten kenkiä. Niiden lestit sopivat jalkaani paremmin kuin miesten kenkien lestit, samoin erilaiset leikkaukset ja sirous kiehtovat minua.
Samoin tykkään käyttää koruja paitojen kanssa. Krakaa taasen en ole käyttänyt enää 5 vuoteen enkä luultavasti enää käytäkään.
Ja niille, jotka toteavat että pervo mikä pervo, olen onnelliseti naimisissa, 2 lapsen isä ja hyvässä työpaikassa.
Nautitaan elämästämme, kukin omalla tavallamme!
Hyvää kevään jatkoa...
Pukeudutaan siten kuin
10
1478
Vastaukset
- Ransustiina
Mite sun perhees kokee sun tyttöilyn ?
- ongelmajuttu
Kiitos kysymästä...
Perheemme suhteen tilanne on seuraavanlainen: kerroin vaimolleni tyttöilystä heti alettuamme seurustella ja lapset ovat vielä pieniä.
Tyttöilyni on satunnaista, ei jokapäiväistä, eikä muodosta kovin suurta osaa arjessamme. Olen poiminut arkeen palasia, en kokonaisuutta. Ja vielä, koen elämäni hyvin onnelliseksi.
- Vapaa pukeutuja.
Vaikka nyt nousiskin mekkala, niin annan
kehuja uskalluksestasi olla oma itsesi.
Se ei totisesti ole helppoa, sillä minä
saan huomautuksia siitä, kun lähes 50v
värjäsin hiukseni tummemmiksi. Pukeutumis
jutuista olenkin ollut hiljaa, vaikka sinkkuna
saankin olla yksin niinkuin haluan.
Niin kauan kun asioista ei tule pakkomielle,
vaan se tuntuu hyvältä niin OK.- sulle
Jatkanpa sitten hiuksista, jotka ovat viimeiset 15 vuotta olleet välillä tavalliset, usein punaisiksi värjätyt ja silloin tällöin permanentatut.
Kommenttejahan alussa tuli, tottakai, mutta ei kai muuta voi odottaakaan. "Ken leikin aloittaa, se leikin kestäköön!" Huomautuksista pääsee näppärästi eroon itseironialla tai leikinlaskulla. Esimerkiksi kun joku kommentoi että olet värjännyt hiuksesi punaisiksi voi vastata että pitäisikö ensi kerralla kokeilla sinistä...
Kun kommentoija ei saa pilkkakirvestään maaliin, vaan se kimpoaa pois, asiasta häviää mielenkiinto. Sitä paitsi, on varmaan usein niin, että se pilkkakirveen heittäjä haluaisi itse tehdä saman, mutta hänen itsetuntonsa ei vaan kestä. - Jusu
sulle kirjoitti:
Jatkanpa sitten hiuksista, jotka ovat viimeiset 15 vuotta olleet välillä tavalliset, usein punaisiksi värjätyt ja silloin tällöin permanentatut.
Kommenttejahan alussa tuli, tottakai, mutta ei kai muuta voi odottaakaan. "Ken leikin aloittaa, se leikin kestäköön!" Huomautuksista pääsee näppärästi eroon itseironialla tai leikinlaskulla. Esimerkiksi kun joku kommentoi että olet värjännyt hiuksesi punaisiksi voi vastata että pitäisikö ensi kerralla kokeilla sinistä...
Kun kommentoija ei saa pilkkakirvestään maaliin, vaan se kimpoaa pois, asiasta häviää mielenkiinto. Sitä paitsi, on varmaan usein niin, että se pilkkakirveen heittäjä haluaisi itse tehdä saman, mutta hänen itsetuntonsa ei vaan kestä.Enpäs tiedä tuosta viimeisestä: "Sitä paitsi, on varmaan usein niin, että se pilkkakirveen heittäjä haluaisi itse tehdä saman, mutta hänen itsetuntonsa ei vaan kestä." Kuulostaa vain itsetuntoa suojelevalta teorialta. Mutta osassa, ei useassa, tilanteessa varmasti noin.
Tuo naisten vaatteisiin pukeutuminen ei mielestäni ole luonnollista, tai normaalia. Eikä pitemmän päälle hyväksi lapsillesi, tai muutenkaan perhe-elämällesi. Siinä mielessä itse puhuisin asiastasi perversiona.
Puolustus 'ole mitä olet' on erittäin horjuva ja aukollinen. Onko alkoholiin taipuvaisen oltava mitä on ja juoda, vai onko parempi taistella halua vastaan. Kyse onkin miten määritellään luonnollisuus. Monta mielipidettä ja monta näkökulmaa. - voi olla vai onko?
Jusu kirjoitti:
Enpäs tiedä tuosta viimeisestä: "Sitä paitsi, on varmaan usein niin, että se pilkkakirveen heittäjä haluaisi itse tehdä saman, mutta hänen itsetuntonsa ei vaan kestä." Kuulostaa vain itsetuntoa suojelevalta teorialta. Mutta osassa, ei useassa, tilanteessa varmasti noin.
Tuo naisten vaatteisiin pukeutuminen ei mielestäni ole luonnollista, tai normaalia. Eikä pitemmän päälle hyväksi lapsillesi, tai muutenkaan perhe-elämällesi. Siinä mielessä itse puhuisin asiastasi perversiona.
Puolustus 'ole mitä olet' on erittäin horjuva ja aukollinen. Onko alkoholiin taipuvaisen oltava mitä on ja juoda, vai onko parempi taistella halua vastaan. Kyse onkin miten määritellään luonnollisuus. Monta mielipidettä ja monta näkökulmaa.Terve Jusu!!
Ole huoleti ei sinun tarvitse huolehtia, olen ollut naimisissa 15 vuotta ja vaimo on tiennyt piirteestäni seurustelun alusta lähtien. Jos hän olisi kovin ajatusta vierastanut, olisi hän voinut häipyä teilleen.
Toisaalta meillä lasten ei tarvitse pelätä isäänsä, en ryyppää enkä hakkaa. En myöskään keimaile hamosissa lasten nähden.
Kerran yritin päästä eroon osa-aikatyttöydestäni, turhaan. Siihen ei ole olemassa vastalääkkeitä.
En häiritse myöskään muita ihmisiä. Jos lähden ulos, teen sen niin, ettei minua juuri naisesta erota...
Kiva kun kommentoit, hyvää jatkoa sulle, Jusu - Vapaa pukeutuja.
Jusu kirjoitti:
Enpäs tiedä tuosta viimeisestä: "Sitä paitsi, on varmaan usein niin, että se pilkkakirveen heittäjä haluaisi itse tehdä saman, mutta hänen itsetuntonsa ei vaan kestä." Kuulostaa vain itsetuntoa suojelevalta teorialta. Mutta osassa, ei useassa, tilanteessa varmasti noin.
Puolustus 'ole mitä olet' on erittäin horjuva ja aukollinen. Onko alkoholiin taipuvaisen oltava mitä on ja juoda, vai onko parempi taistella halua vastaan. Kyse onkin miten määritellään luonnollisuus. Monta mielipidettä ja monta näkökulmaa.En tietenkään tarkoita, että alkoholi riippu-
vaisen pitää juoda. En myöskään sitä jos elämä
on vain naistenasujen ympärillä oloa, pakonomais-
ta tarvetta ahdistuksineen (paras hakea apua),
vaan sellaista elämää jossa ollaan tasapainossa
itsensä kanssa. Naisten asuihin pukeutuva mies
tuntuu aina olevan vähän "pihalla" toisten mie-
lestä, vaikka ei kyseisiä koskettaisikaan muu-
ten kuin asiana. Sinulla on elämässä muita asioi-
ta ja toisilla toisia. Pääasia että on elämää
eri vivahteineen.
- hmm
Noita sukkahousu keskusteluja seuranneena voisin sanoa, että se on ainakin sellainen vaate joka yhdistetään välittömästi pervoutee, seksiin, fetissiin ja seksuaalisuuteen. En ymmärrä miksi? Vaatehan se vain on?
Yleisesti ottaen keskustelut ovat provosoivia ja monasti aloitettu vain siksi että niistä voisi taas jutella ja lukea mitä monet ihan tossissaankin kirjoittavat kokemuksistaa ja toiset haukkuu homoiksi jne.
Ei ole kovin kiva lukea palstaa jossa joka päivä joku kirjoittaa "Sukkahousut on miehille ihan jees!", toiset puoltaa ja toiset haukkuu. Palstalle on kirjoitettu kymmeniä "Sukkikset on ok" -viestejä joista pitäisi selvitä mitä mieltä ihmiset asiasta on. Asialliset kysymykset ovat mielestäni täysin oikeutettuja ja niistä se paras informaatio rakentuu.
Olen samaa mieltä että kukin pukeutukoon siten mikä hyvältä tuntuu. Vaikka suomalaiseen kankeuteen sukkahousut eivät taipuisikaan, niin ne on kuitekin maailmalla monien miesten päivittäisessä käytössä ja täten osa myös misten pukeutumista NYKYÄÄN! Jo se että sukkahousuja valmistetaan erikseen miehille on merkki markkinoiden olemassaolosta.
Tämä ei ole mikään mainospuhe sukkahousujen puolesta, koska se on kunkin oma asia käyttääkö vai ei ja mihin tarkoitukseen! Halusin vain heittää omat ajatukseni asiasta ja koin tämän olevan siihen paras kohta.- Jukkis
Me vaan ollaan vähä juntteja :)
- Smiley
pukee ylleen tosimies ?
http://www.ihmiskunta.org/wp/?p=546
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334639Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071633
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718