Mitä te odotatte ystäviltä? Mitä sellasta teiltä puuttuu elämästä, mitä se hyvä ystävä voi antaa? Tehkää jonkinlainen lista niistä asioista, mitä te haluatte. Pliis.
Mä oon miettiny että mikä mussa on vikana. Mä oon yksinäinen ja kärsin siitä, mutta kuitenki mulla on pari kaveria. Toisesta mä voisin sanoo, että se on aina ollu mun paras kaveri. Tosin mä en oo tainnu olla sen paras kaveri... Se toinen taas tuntus oikeesti välittävän mitä mulle kuuluu, mutta jotenki me ollaan yhtä aikaa hirveen läheisiä mutta toisaalta kaukasia.
Takas tohon "mikä mussa on vikana" aiheeseen joka jäi vähä kesken. Mun on hirveen vaikee muistaa pitää kavereihin yhteyttä ja mitä kauemmin mä oon ottamatta yhteyttä, niin sitä vaikeemmaksi se muuttuu. Mä en saa uusia kavereita, en sitte millään vaikka oikeesti haluaisin.
Mun on jotenki hirveen vaikee pitää ihmissuhteista kiinni. Mä oon huomannu että ihmiset oottaa multa liikaa ja sitte pettyy ku mä en pystykään olemaan sellanen ku mitä ne musta oletti. Joskus ahdistaa aivan kympillä se kun tuntuu ettei kelpaa tai pysty vaikka kuin on yrittävinään.
Ite mä ootan ystäviltä sitä, että ne ei hylkää sillon ku eniten tarttee tukee jossain asiassa. Että ne kuuntelis, ja neuvois, jos osaavat. Tukea mä osaan antaa muille vaikka millä mitalla. Joskus ehkä vähä liikaaki... Mulla on paha tapa ottaa toisten ongelmat omikseni, mutta sitte ku mä tarttisin tukea, niin mä huomaan olevani ihan yksin...
Kohtalontovereita?? Mähän oon 20-v. tyttö ja Oulun eteläpuolella asustelen.
Mitä odotatte ystäviltä?
6
891
Vastaukset
- popcicle
...en suutu jos saan sähköpostia.
[email protected] - niinpä juu
Niin, odotat etteivät muut hylkää sinua, mutta et itse "muista" pitää yhteyttä heihin! Ehkäpä ystäväsi kokevat, että sinä hylkäät heidät! Ystävyys on kaksisuuntaista, kukaan ei jaksa loputtomiin olla yksin se ystävä!
- kuuntelenkin
vaan musiikkia. Ja sitä ette multa voi viedä, saatanan mulkkuluuserit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Petturit. Aivan sama.
- popcicle
Ei nekään hirveesti "muista" pitää yhteyttä muhun. Mä oon huomannu että jotku kaverisuhteet pysyy suht koht hyvinä jos ei pidäkään liikaa yhteyttä. Sitte jos onki tullu oltua vähä liikaa yhdessä niin huomaa ettei me sittekään tulla oikeen toistemme kans toimeen.
Kyllä mä kuule jaksan olla ystävä, ei se siitä oo kiinni. Mulle käy monesti niin että ku mä lähetän viestin jolleki niin se ei vastaa, ja jos vastaaki, ja mä lähetän vielä toisen viestin, niin sen jälkeen ei kuulu mitään...
On siinä vähä semmonenki ongelma, että mua rassaa pitää kaverisuhteita pystyssä pelkkien tekstareitten ja mailien välityksellä. Joskus haluais oikeesti nähdäki ihmisiä ja jutella livenä, mutta eihän nuo tuu kylään vaikka kuin käskee. - No, mitäpä
popcicle kirjoitti:
Ei nekään hirveesti "muista" pitää yhteyttä muhun. Mä oon huomannu että jotku kaverisuhteet pysyy suht koht hyvinä jos ei pidäkään liikaa yhteyttä. Sitte jos onki tullu oltua vähä liikaa yhdessä niin huomaa ettei me sittekään tulla oikeen toistemme kans toimeen.
Kyllä mä kuule jaksan olla ystävä, ei se siitä oo kiinni. Mulle käy monesti niin että ku mä lähetän viestin jolleki niin se ei vastaa, ja jos vastaaki, ja mä lähetän vielä toisen viestin, niin sen jälkeen ei kuulu mitään...
On siinä vähä semmonenki ongelma, että mua rassaa pitää kaverisuhteita pystyssä pelkkien tekstareitten ja mailien välityksellä. Joskus haluais oikeesti nähdäki ihmisiä ja jutella livenä, mutta eihän nuo tuu kylään vaikka kuin käskee.mulla muuta olis tarjotakaan ku pussikaljaa a la EuroSpar... :D:D Prskels.
- Nimetön
popcicle kirjoitti:
On siinä vähä semmonenki ongelma, että mua rassaa pitää kaverisuhteita pystyssä pelkkien tekstareitten ja mailien välityksellä. Joskus haluais oikeesti nähdäki ihmisiä ja jutella livenä, mutta eihän nuo tuu kylään vaikka kuin käskee.Kyllä sä vielä joskus löydät ystäviä, jotka haluaa vastata sulle äkkiä ym. Pidä silmät avoimena. Tää on tätä elämän ikuista dilemmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214