Voisiko joku kertoa miten tämä painonvartijat juttu toimii.
Itse tarvisi tiputtaa n.20kg pois ja olen kuullut positiivia kokemuksia painonvartijoista.
Eli mitä ekalla kerralla tehdään?
Näkeekö muut sun tulokset kun punnitaan?
Mitä siellä noin yleensä muuten tehdään?
Kauanko tapaamiset kestää ja kuin usein niitä on?
Ja mitä jos ei pääsekkään johkin tapaamiseen?
Ja mitä tollanen maksaa?
Kiitoksia.
Painonvartijoista
3
646
Vastaukset
- Saba111
Suosittelen painonvartijoita!
Ekalla kerralla vain ilmestyt paikalle, punnitus alkaa yleensä puoli tuntia ennen varsinaista ryhmää. Kassalla sinulle annetaan liittymislomake, jonka täytettyäsi menet puntarille. Muut eivät näe painoasi, vain sinä ja punnitsija. Ryhmä kestää noin puoli tuntia. Kerran viikossa käyt ja kympin verran maksat per kerta. Nyt taitaa olla voimassa vielä ilmainen liittyminen, eli maksat vain sen kympin eka kerraltakin.
Painovartijoista saat hyviä neuvoja ja paljon materiaalia laihduttamisen tueksi. Ja itse ainakin pysyn ruodussa, kun tiedän, että pitää taas mennä "tuomiolle" :) Ja ei haittaa, vaikka et joka viikko pääsisi ryhmään, se on kyllä suositeltavaa.
Tulikohan sekava selostus... Toivottavasti sait jotain neuvoa tästä.
Onnea uudelle elämälle!- hazzy
Kannattaa ehkä ostaa painonvartijoiden kausikortti. Siinä on 8 käyntikertaa ja se on 10 viikkoa voimassa. Ja se maksaa 70€... Tuleepahan käytyä ryhmässä säännöllisesti. Mulla on ainaki toiminu.
- NoFeari
Onhan noita kirjekursseja, itse omistan painonvartijoiden cd:n joka toimii vallan mainiosti myös, varsinkaan jos ei ole aikaa käydä siellä ihan ryhmässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228