a) Luultavasti olisi harvoin kotona.
b) Julkkisten liitot näyttävät hajoavan tiheään. Tähän lienee osuutensa suurella tarjonnalla.
c) Julkkisten itsetunto saattaa lähennellä narsismia.
d) Julkkikset saattavat kyllästyä nopeasti "tavalliseen" elämään.
Silti ehkä yrittäisin, mutta epäilen, ettei onnistuisi. Yrittäisitkö sinä? Ja ketkä julkkikset ovat onnistuneet liitoissaan?
Seurustelisitko julkkiksen kanssa?
10
757
Vastaukset
- Neiti
Jos valita saan, niin en. Julkkiksen kanssa seurustelu ei kiinnosta.
- Vaikea tilanne
"Jos valita saan, niin en. Julkkiksen kanssa seurustelu ei kiinnosta."
Ei, mutta satuin ihastumaan (nainen käytti viehkeyttään hyväksi). Olen totaalinen juntti kaikessa ajankohtaiseen liittyvässä enkä edes tunnistanut häntä julkkikseksi ennen kuin sain tietää.
Nyt sitten pitäisi tehdä päätöksiä. Tuntuu omituiselta tapailla ihmistä, joka kuuluu ja näkyy arjessa silloinkin, kun ei ole paikalla.
Taidan jättää suosiolla väliin. Pakettiin tulisi turhan paljon oheiskrääsää.
- ett..
Tyhmä kysymys. Ihminen on mikä on. Julkkis tai ei. On muitakin ammatteja joissa ollaan paljon pois kotoa... ja oikeastaan, kaikki nuo kohdat ovat äärimmäisen lapsellisia havaintoja :=)
- fdsdaf
Voi olla että olivat lapsellisia, mutta kyllähän julkisuus ihmiseen jälkensä jättää. Eri ammattiryhmissä on tietynlaisia piirteitä. Lääkärit, ökyliikemiehet ja niin poispäin erottuvat helposti.
- Gott från Göteborg
Julkkiksissa on niin eri asteita. On aivan eri asia olla julkkis, joka tunnetaan aina lähikaupan lehtihyllystä kun jossain tunnetussa bändissä taustamuusikkona toimiva julkkis. Ja eri ihmiset ovat tietysti erilaisia.
Tunnen erinäisistä yhteyksistä paljonkin nk. "julkisuuden henkilöitä", mutta yksikään heistä ei herätä minussa mitään suurempaa kiinnostusta siinä mielessä. Osa heistä on hyvinkin mukavia, osa taas ei. Osa fiksuja, osa vähemmän fiksuja. Osalle julkisuus tuo ongelmia ja osalle ei. Pelkän julkisuuden kanssa en itse seurustelisi. Backstageille pääsen muutenkin, jos se nyt jollekulle joku arvo on.
Enemmän ratkaisevat loppupeleissä muut asiat.- Vaikea kysymys
"Pelkän julkisuuden kanssa en itse seurustelisi."
Tämähän se ongelma on. Pidän ihmisestä ja hän pitää minusta, mutta minä en halua olla millään tavoin osa hänen ammattiaan.
Yhtälö siis vaikuttaa mahdottomalta. - aaaacb
Vaikea kysymys kirjoitti:
"Pelkän julkisuuden kanssa en itse seurustelisi."
Tämähän se ongelma on. Pidän ihmisestä ja hän pitää minusta, mutta minä en halua olla millään tavoin osa hänen ammattiaan.
Yhtälö siis vaikuttaa mahdottomalta.Se on teidän asianne oletko sinä hänelle ihminen vai osa hänen ammattiaan.
- Ronja
seurustellut julkkiksen kanssa melko pitkään hamassa menneisyydessäni. Hänellä kyllä itsetunto oli (on yhä) kohdallaan, mutta aivan terveesti. Onneksi "tartutti" sellaisen minullekin! Erosimme (parisuhteesta, olemme silti vielä hyviä ystäviä) lähinnä siksi, että minä halusin perustaa perheen, hän ei. Mitä noihin julkkisliittojen kestoon tulee, niin kyllä ei-julkkiksetkin aika laajoin joukoin eroavat.
Tunnen muutenkin joitakin julkkiksia, useimmat muusikoita. Sen olen kyllä pannut merkille, että julkkikset ovat aivan tavallisia ihmisiä! Kuuluisia vain. Jotkut julkut eivät siedä sitä, ettei tuntemattomat suhtaudu heihin normaalisti vaan julkkiksina.- Vaikea kysymys
"Sen olen kyllä pannut merkille, että julkkikset ovat aivan tavallisia ihmisiä!"
Tavallisia ihmisiä kyllä, mutta elämäntapa ei ole tavallinen.
Meillä olisi seuraavan kerran mahdollisuus nähdä yhtään pitempi aika vasta ensi syksynä, jos en matkusta mukana. Ei kuulosta houkuttelevalta parisuhteelta vai kuulostaako?
Minä kun kuitenkin kaipaan jollain lailla toistuvaa arkea enkä pikatapaamisia vieraissa paikoissa. - ...sukulainen
Niin, julkkikset ovat ihan tavallisia ihmisiä, mutta
on ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua julkisuuden henkilöön. Sukulaiseni ei pääse esim. kadulla kävellessään tai ostoksilla ollessaan rauhaan "tirkistelijöiltä". Nimikirjoituksen hän antaa pyydettäessä, mutta hän todellakin toivoisi saavansa olla "rauhassa" vapaa-aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228