Hei laitoin jo viestiä ystävyys osastoon ja nyt tänne jos vaikka saisin neuvoja.Oletteko onnistuneet saamaan välit kuntoon pitkäaikaisen ystävän kanssa pettämisen jälkeen ? mieheni jäi kiinni ns.itse teossa parhaan ystävättäreni kanssa.On yritetty keskustella asiallisesti mutta eniten mieltäni pahoittaa että kumpikin osapuoli vain syyttelee toinen toistaan.Vaikka kyllä siihen kaksi tarvitaan.Nyt yritän luovia parhaan kykyni mukaan ja saada asiat ennalleen. Oletteko onnistuneet ?
palautuuko luottamus ?
6
1662
Vastaukset
- asdasda
Vaikka mitä tekisit.
Epäluotettavasta nartusta ei ole edes ystäväksi. Hyväksikäytettäväksi objektiksi ehkä. Mutta ei mihinkään sellaiseen rooliin jossa luotettavuus on keskeinen kriteeri. - ansaitsevat..
toisensa ja sinä ansaitset toisen luotettavan miehen ihanan parisuhteen kanssa.. jatka omaa matkaasi ja se on hyvä neuvo.
- ei vieläkään
luottamuksen voi pettää vain kerran. ja sillon sattuu. asioita ei kertakaikkiaan voi saada kuntoon. uusi alku voi olla mahollinen mutta suhteesta ei silloinkaan tule entisen kaltainen. luottamusta ei ole, eli kannattaa luovuttaa täsä vaiheessa. tsemiä ;)
- marjutti
En ikinä voisi jatkaa tuollaisen jälkeen - en miehen enkä "ystävän" kanssa.
- mieltä...
Niin kärähti ukko kun paskan latva ja vielä niin että kuulin sen muilta(kuinkas muuten) ja on yritetty vuosi jatkaa mutta kyllä tänään pistin tyypin kävelemään.Ei se luottamus koskaan palaa.Ja jos vaan tätä paskaa on tarjolla niin aion suosiolla olla ilman.
- Albicilla
Yllätin avopuolisoni toisen nasen kanssa, en itse teossa, mutta mies sanoi olevansa kuitenkin jossain aivan muualla. Luottamus oli mennyt ja siitä se alkoi se jatkuva epäily. Miehelläni on tämän jälkeen useasti ollut muita suhteita ja kontakteja muihin naisiin, mutta muuten meillä menei aina niin mukavasti. Kunhan vain en ottanut asiaa esille ja sallin hänelle nämä jutut. Kahdeksan vuotta olen tämän ikuisen epäilyn kanssa elänyt ja nyt olen saanut siitä tarpeekseni. Mies ei ikinä myöntänyt muita suhteita ja pitkiä aikoja meillä menikin hyvin, kunnes taas alkoi ne tekstiviestit ym.
Luottamusta ei saa koskaan takaisin ja vaikka menisi pitkiäkin aikoja hyvin, niin pelko ja epäily ovat aina mukana. Joka kerta pettymys on aina vain suurempi ja loukkaus syvempi. Mitään hyväksyttäviä syitä ei uskottomuuteen ole! Luottamus ei koskaan palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664