Pitäisikö minun kertoa tunteistani tytölle johon olen ihastunut? Olen pitänyt hänestä kohta puoli vuotta, mutta en ole uskaltanut sanoa hänelle mitään osaksi sen takia, että hän on pari vuotta vanhempi kuin minä. Olen yrittänyt mennä juttelemaan mutta sitten en pysty liikkumaankaan lämemmäksi vaan suorastaan lähden omia tunteitani karkuun. Herää kysymykset jos kerron hänelle... Mitä hän ajattelee minusta, onko tämä hyvä idea, mitä hän sanoisi minulle?
Toivoisin että joku auttaisi. En jaksa tätä enään. Ja jos joku vastaa että pitää kertoa niin kuinka minun pitäisi tehdä se?
Pitäisikö kertoa?
15
2644
Vastaukset
- neitoperho
Voi kun se olisitkin Sie, joka tuon kirjoitit... minusta :( Minä ainakin toivoisin, että joku tulisi sanomaan suoraan. Ei tässä kuitenkaan voi mitään menettää jos ei yritä... Noin minä ajattelen, mutten silti itse uskalla mennä juttelemaan :( Voi meitä.
- kuin hyvän kaverin
kanssa...pikkuhiljaa molempien tunteet paljastuvat tasoaan näyttämään. Etene viisaasti ja avoimesti...pidä ystävyys etusijalla...jos rakkaus on leimahtaakseen...tarkista että se on molemminpuolista ja kunnioita vastausta.
Molemmissa tapauksissa on hyvä säilyttää ystävyys...muutaman ystävän kanssa en ole edennyt edemmäs vaikka toinen haluaisi, tiesin etten olisi voinut antaa hänelle enempää...siis seksuaalisuutta, avioliittoa, lasta, pitää perhettä yllä... jäimme vain ystäviksi ja molemmat ovat myöhemmin löytäneet omansa.
Olemme mies ja nainen ja voimme keskustella myös toistemme seksisuhteista ja kaikesta...kuin hyvät ystävät ja "sisarukset" ennen...?
Sekin on rikkautta...ja eräänlaista rakkautta...ystäväsuhteessa!
- kctuckuckcu
Minusta sinun kannattee olla kertomatta, koska mitäs sitten jos tämä tyttö ei tykkääkään sinusta kuin korkeintaan kaverillisessa mielessä? Sen jälkeen sinusta tuntuu todella pahalta, kun tiedät ettet koskaan voi saada häntä. Ehkä näin on parempi olla murskaamatta sitä mahdollisuutta.
- sinä nössö
Joo , istu sinä vaan kotona, ettet vaan pahoita mieltäsi. Mitä siitä jos toinen ei ole kiinnostunut. Sulla on tosi huono itsetunto jos et uskalla kertoa ihastumista tyttöön. Ja sinä hölmö opetat sitä vielä muillekin.
- mieitte
Oletteko muuten puheväleissä?
Jos ette, älä ihmeessä mene paukauttamaan mitään tunnejupinoita heti ensisanoiksesi, sitä säikähtää tosissaan rajummallakin luonteella.
Jos taas jutuilla olette, voit ihan hyvin kertoa hienovaraisesti että pidät hänestä hyvin paljon. Enemmän kuin muutenvaan kaverista.
Jos tyttö ei tähän tartu sanomalla "niin mäkin susta" niin johan on kumma. (Tai hän ei haudo samoja tunteita, mutta ei puhuta nyt siitä)
Jos et ole puheasteella hänen kanssaan, sellainen täytyy luoda. Puhu aivan mistä hyvänsä. Aivan sama mitä sammakoita sieltä suusta pomppii, jostain se on jokatapauksessa aloitettava. Sanot vaikka että kahvi on hyää, tai jos et pidä kahvista, kerrot hänelle että kahvi on pahaa. Tai ihan mitä vaan.- Surullinen :'(
Mitä jos ei uskalla mennä puhumaan? Ei sitä voi vain yks kaks mennä siihen. Näen sitä melkein joka päivä mutta en pääse koskaan sellaiseen tilanteeseen että olisin kahden. Aina siinä on joitain muita.
- Missäs
Surullinen :'( kirjoitti:
Mitä jos ei uskalla mennä puhumaan? Ei sitä voi vain yks kaks mennä siihen. Näen sitä melkein joka päivä mutta en pääse koskaan sellaiseen tilanteeseen että olisin kahden. Aina siinä on joitain muita.
tilanteessa yleensä näette toisianne? Mielenkiintoista nimittäin :)
- Surullinen :'(
Missäs kirjoitti:
Yleisemmin koulussa... Joskus kaupungilla...
- Surullinen :'(
Missäs kirjoitti:
Yleisemmin koulussa... Joskus kaupungilla... Eli en näe sitä missään erityisessä paikassa :(
- sama
Surullinen :'( kirjoitti:
Yleisemmin koulussa... Joskus kaupungilla... Eli en näe sitä missään erityisessä paikassa :(
Miks et muka uskaltaisi mennä juttelemaan? Rohkeesti vaan ;)
- asdasda
Miten naisia pokataan?
No sun kannattais opetella käyttäytymään rennon luontevan itsevarmasti ja opetella puhumaan mukavia. Siis semmoista yleispositiivistä small talkkia. Jossain vaiheessa pyydät sitten naisen puhelinnumeron ja sen saatuasi hyvästelet hänet kohteliaasti. Muutaman päivän (huom! ei heti..) kuluttua soitat ja pyydät hänet treffeille.
Netistä löytyy myös ohjeistoja. Beingaman.com oli joskus hyvä mutta nyttemmin ovat ruvenneet rahastamaan artikkeleillaan. - jjk
Sinä, niin pitäisin pääni kiinni. Onko sulla mitään mahdollisuutta tavata tyttöä "vahingossa" jossain kapakassa, tai pirskeissä, kahviloissa jne? Silloin voit kysyä häntä ulos. Piiitkän juttelunjälkeen. Tähän tarkoitukseen sopiva paikka on ylivoimaisesti Juttutupa
- Bianca
Helppoa on toki sanoa, että mene vain juttelemaan.. Ennen sitä voisit vaikka hymyillä hänelle pienesti ohimennen ja muutaman päivän kuluttua vaikkapa sanoa jotakin ihan hassua, jos hän tulee vastaan vaikkapa kaupungilla.. Sehän voi olla ihan mitä tahansa: "Kaunis ilma tänään" ja hymyt siihen päälle, niin sehän tarkoittaa tytölle melkeinpä samaa kuin "oletpas kaunis".
Turhaa kikkailua ei kannata yrittää jos olet vähänkään ujo, sillä yleensä ei muista mitään mitä piti sanoa kun tositilanne tulee... Joten keksi jotakin pientä mukavaa sanottavaa ja näytä iloiselta - minä ainakin sulaisin moisesta! :)
Myöhemmin on helpompaa mennä taas uudelleen juttelemaan, kun olet saanut jotain jo sanottua. Ja pieni jännitys ja punasteluhan on vain söpöä, tyttökin huomaa että olet oikeasti kiinnostunut.
Tsemppiä! :)- mölöö22
Elä moiti ihtees jos et uskalla puhuu tytölles. En miekään uskalla oikein kunnolla miun hehkutukselle. Mutta vähän, ja mitä enempi siitä niin parempi sitten. Kyllä siekin vielä saat.
- .....
Parempi kertoa tunteistaan! Oman kokemuksen kautta voi sanoa että on surullisempaa kuulla toisen tunteista vasta vuosien jälkeen...aikaisemmin olisi ehkä ollut mahdollisuus tutustua toiseen ja ehkä myös ihastua. Eli kannattaa kertoa tunteet silloin kun niitä on tai ei sitten koskaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444