MikäMusOnVikanaKuEn

onnistu?:((

alku meni hyvin, sain pudotettua noin neljässä viikossa 3,5 kiloa mikä on mun mielest ihan hyvä tavoite.. siinä olikin sitten kiva hymyillä.. mut nyt tää viikko viime perjantaista tähän päivään, joka päivä on tullu syötyy ihan kamalasti, esimerkiksi kerroshampurilaisaterioita, äsken sorruin karamelliin (tuli ainaki 600kcal) jne.. aluks oli niin helppoa ku tuntu et onnistu ja näki päivä päivältä et onnistu,mut nyt ku on tullu näin paljon tällä viikolla takapakkia niin ei enään oo motivaatiota..:( miks oon näin surkee:/ oon noudattanut dieettiä missä syön 1200kcal max päivässä, nyt ku täl viikol on menny joka päivä 100-500kcal yli ja vaik päätin et huomen pidän vähän "paastomaisen" päivän et syön vaan 800kcal siit hyväst ku nyt on tullu noin paljo syötyy ni tiedän etten onnistu.. ei oo enää se putki päällä..:/ sanokaa mulle että älä lannistu! ku pitäis osata ajatella niin että huomenna on uusi päivä ja pitäis ottaa taas niskasta kiinni.. sanokaa mulle jotain rohkasevaa :( kiitos =(

10

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarna

Jaksaa, jaksaa. Kyllä se siitä. Huomenna todellakin on uusi päivä. Olet jo todistanut, että pystyt siihen.=)

Torstai on tarmoa täynnä!

• tanja

Tuolla systeemillä pari vuotta sitten tiputin kuus kiloa pois ja sitten tyssäs. Ei jaksanu, oli nälkä, teki mieli makeaa yms. Ja kaikki tuli korkoineen takasi. Nyt alotin uudestaan, mutta en ole ihan niin tarkka kuin sillon. Eli nyt syön 1200- 1500 kcal/päivä. Riippuu siitä oonko töissä (fyysinen työ) tai tuleeko käytyä lenkillä. Karkkilakkoon rupesin kans.

Pari vinkkiä miten voit onnistua: jos repsahdat syömään liikaa, lähde heti liikkeelle. Vaikka vain varttitunnin kävely, niin piristyy kummasti tai siis kun tuntee, että tekee jotain omalle painolleen.

Jos repsahdat syömään liikaa, niin älä masennu ja jatka sitä syömistä seuraavana päivänä, vaan anna itsellesi anteeksi ja aloita alusta!

Pidä aina jotain kevyttä hyvää kotona;esim porkkana, kurkku, kukkakaali yms on hyviä napostella. Samoten hedelmät.

Makeannälkään Valion kevyet mehukeitot!! Nämä on aivan huippu tuote, kunhan tottuu tuohon makeutusaineen makuun.

Liiku. Tämä on monille kaikista vaikein vaihe ja kannattaa aloittaa kevyesti: Esim ensimmäsenä päivänä 10 minuutin lenkki, sueraavana 11, pikkuhiljaa lisätä sitä liikkumista, niin siitä oppii nauttimaan!

Ja vielä mulla on nyt paino pudonnu noin kolme kiloa kolmessa viikossa. Hiljaa hyvä tulee:)

• voi aloittaa

kaiken alusta. Kesään on kuitenkin vielä pitkä aika, ja tuloksia ehtii tulla sitä ennen.

Käytännön vinkkejä:
      - ei koskaan kauppaan nälkäisenä
      - käy kaupassa (jos mahdollista) vain kerran viikossa => kiusauksia tulee vähemmän
      - kierrä hampurilaispaikat kaukaa
      - harrasta iltaisin niin paljon kaikenlaista (liikuntaa tai mitä tahansa), ettei sinulla kerta kaikkiaan ole aikaa syödä herkkuja
      - pidä jääkaapissa aina salaattitarpeita, joista loihdit helposti salaatin
      - pidä pakastimessa pakastekeittoja illalliseksi (niissä ei ole paljon kaloreita)
      - pidä aina mukana hedelmiä työpaikalla (tai jos olet koulussa), joita voit napostella välipalana
      - pidä vesipullo mukana menossa

• vastauksista:)

tänään on siis uusi päivä. Ei mulla oo onneks tullut kuin kilo nyt tällä viikolla takaisin, et ei paha koska sen saa taas viikossa pois.. ja ku pyörin jo sellasissa kilolukemissa missä en oo 2 vuoteen ollut ja 2 vuoden ajan olen epätoivoisesti yrittänyt laihduttaa niin sinänsä oon tyytyväinen jo tän hetkiseen painooni :) eli sillee paniikkia ei ole =) mut tästä jatketaan! liikuntaa on pakko lisätä, oon niiin laiska nykyään =( onneks tulee kevät ni se vähä auttaa lähtee lenkille ku ei oo kylmä ja luntakaa maassa:)

tyhmintä mitä oon nyt tällä viikolla tehnyt ni oon mennyt karkkikauppaan kahdesti ja ostanut molemmilla kerroilla yli 200grammaa karkkia ja ajatellut että hei tässä on mulle nyt viikoks karkkia.. Argh! tyhmäki tajuu ettei se voi onnistua :D

• jenna

jos tekee mieli karkkia tai suklaata niin mulla auttaa ainakin kupillinen kaakaota veteen tehtynä.Ei tuu paljoo kaloreita jos ei ihan hirveesti mätä sitä kaakao jauhetta :D jotai 3 tl ehkä...

• Mari_xf

Minusta sinulla on hyvät mahdollisuudet laihtua!
      Olen kuitenkin jaksanut kokonaisen kuukauden ja miksi et toisenkin, tai jopa kolmannenkin?

Muista että se on hyvä jos VÄLILLÄ hemmottelee itseään, ei kukaan jaksa ikuista kidutusta!

Tsemppiä! :)

• ://

harmittaa hitosti ku ei löydy yhtää energiaa lähtee lenkille :(

• ..kans..

..olen huono laihduttaja. Joka kerta jaksan noin viikon ja sitten alkaa taas mäkkäri maistumaan. Mutta nyt olen ollut jo kuukauden laihdutuskuurilla siten, että kerran viikossa (lauantai) saan syödä mitä haluan. Sillä tyylillä olen jaksanut jo yllättävän pitkään. Muuten syön mahdollsimman terveellisesti, vähäsokerisesti (viikolla ei yhtään karkkia tai pullaa!) ja vähärasvaisesti. Makeannälkään mulla auttaa rahka marjat/hedelmät tai sitten mustikkasoppa. Juominen tekee kans kylläisen olon. Vettä tai sokeritonta mehua juon paljon. Sitten kun se syömäpäivä-lauantai koittaa, niin silloimpa ei enää jaksakkaan syödä yhtä paljon herkkuruokia kuin ennen, koska mahalaukku on pienentynyt. Ja sunnuntaina on kiva syödä taas salaattia ja ruisleipää. Toivottelen paljon tsemppiä sulle, mennään eteenpäin vaikka hampaat irvessä!! Niin ja laihtunut olen 5kg nyt kuukauden aikana.

• :((
        ..kans.. kirjoitti:

..olen huono laihduttaja. Joka kerta jaksan noin viikon ja sitten alkaa taas mäkkäri maistumaan. Mutta nyt olen ollut jo kuukauden laihdutuskuurilla siten, että kerran viikossa (lauantai) saan syödä mitä haluan. Sillä tyylillä olen jaksanut jo yllättävän pitkään. Muuten syön mahdollsimman terveellisesti, vähäsokerisesti (viikolla ei yhtään karkkia tai pullaa!) ja vähärasvaisesti. Makeannälkään mulla auttaa rahka marjat/hedelmät tai sitten mustikkasoppa. Juominen tekee kans kylläisen olon. Vettä tai sokeritonta mehua juon paljon. Sitten kun se syömäpäivä-lauantai koittaa, niin silloimpa ei enää jaksakkaan syödä yhtä paljon herkkuruokia kuin ennen, koska mahalaukku on pienentynyt. Ja sunnuntaina on kiva syödä taas salaattia ja ruisleipää. Toivottelen paljon tsemppiä sulle, mennään eteenpäin vaikka hampaat irvessä!! Niin ja laihtunut olen 5kg nyt kuukauden aikana.

niih.. näin se menee:/

• Alkuper.

Tänään se alkaa taas! :) olen siis nyt repsahdellut tällä ja viime viikolla melkei joka päivä, ja sen kyllä huomaa! mut nyt siihen tulee stoppi. ne 3,5 kiloa ovat kyllä sittenkin edelleenkin poissa mutta olo on niin paksu ja läsähtänyt että huh! otan itseäni kunnolla niskasta kiinni ja laihdutan nyt ne viimiset 4 kiloa pois. Sit olen saavuttanut tavoitteeni =) en aio vaalia vain joitain tiettyjä ruoka-aineita (esim kasviksia, tai hiilihydraattomia ruokia..) vaan syön tavallisesti mutta niin että kalorimäärät pysyvät alle 1200kcal.. päätän, että tasan viiden viikon kuluttua tästä hetkestä olen -4kiloa! :) en aio sortua lainkaan karkkiin koska sen tiedän että siitä se repsahdus-aalto lähtee liikkeelle ja enää ei tuu mistää mitään! samoin, en käy hesburgerissa enkä mc donaldsissa vaikka kuinka mieli tekisi =)

liikuntaa oon tosi laiska harrastamaan :( sitä pitäisi lisätä.. mutta miten jos ei jaksa ja motivaatio vähissä?:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      126
      4828
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2752
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2486
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      124
      1341
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1268
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe