Läskiämmien

paneminen?

Miten tollasia paksukasisia nussitaan? miten saatte hepin toimimaan sellaisen saastan kanssa?

21

12917

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus

      Kuinka helvetin kauniisti sanottu...
      Onnistuu tietenkin korjaamalla itsessäsi olevan asennevamman ja kunnioittamalla vastapuolta. Simple and easy!

    • Juhapekka

      Ai sulla on jotakin ongelmia hepin toimimisen kanssa? Siihen on kyllä lääkkeitä, älä huoli.

    • ei ole pakko

      ...panna ketään. Ja kuten edellinen kommentoija sanoi, jos sulla on erektio-ongelma, tuossa on erillinen sivu vieressä niitä varten. Kohdallasi kuitenkin vilpittömästi toivon, että mikään lääkitys ei toimisi.

    • KOKEILLA

      MILTÄ LÄSKI TUNTUU ? ... IHAN VAAN MIELENKIINNOSTA ?

      OLETKO KENTIES TYYTYMÄTÖN OMAAN KEHOOSI ( HUOM ! PIENEEN PIPPELIISI ) , KUN ALAT MUITA ARVOSTELEMAAN ?

    • Tittelintuure

      Pysy erossa "läskeistä" jos eivät miellytä! Oletkos viimeksi katsonut itseäsi peilistä, mille näytät itse? Et miellytä varmasti ihan kaikkia naisia sinäkään!!!

      • paksuille

        niin se on. rumia ne on


      • APUA...!!
        paksuille kirjoitti:

        niin se on. rumia ne on

        Voi hyvät hyssykät! Ei kai ne ylikilot ketään rumenna!!! Ennemmin tuollaiset kypsymättömät ja ääliömäiset kommentit!!! Itse olen 160 cm/52kg tyttönen, ja vielä vuosi sitten painoin 15 kg enemmän! Itselläni on ollut 2 vuotta ihana ja ymmärtävä poikaystävä, sekä kasapäin miespuolisia ystäviä!! Heidän kanssaan jutellessa on tullut ilmi, että lähes poikkeuksetta miehet pitävät mukavista, itsensä ja muiden kanssa sinut olevista, muodot omaavista tytöistä paljon enemmän, kuin itseään täynnä olevista langanlaihoista kanasista!!! Lisäksi olen myös kuullut kommentteja, että pieni pyöreys puki itseäni paremmin, ja toi esille parhaita puoliani enemmän kuin nykyinen hoikempi olemus. Ymmärrän toki, jos suhteessa toinen osapuoli (joka muuten voi ja usein onkin myös mies...!!!!) muuttuu vähemmän miellyttäväksi ulkoisesti. Mutta silloin kyllä sietää miettiä, mihin se suhde alun alkujaan perustuikaan? Eikö sisin kuitenkin ole tärkein..?? Jokatapaukseaa toivotan onnea suhteellenne, kävi sitten miten kävi. Ja sinulle, joka pohdiskelit "läskiämmien" kanssa puuhastelua, toivottavasti kukaan ei koskaan joudu kanssasi mihinkään seksuaaliseen kontaktiin, olet säälittävä!!!


      • Perse pystyyn

        Miksi vastailla epäasiattomuuksia ihan hyvään kysymykseen. Hiukan käytöstapoja, pliis. Tässä ohje:

        Läskejä kannattaa paneskella takaapäin, silloin ei sitä pärstääkään nää.

        Perse kiristyy läskin pyllistäessään persettään pantavaksi, ei tarvii kuin hiukn mielikuvitusta niin se näyttää ihan käyvältä.

        Siinä samalla paneskellessa voi leipoa läskipersettä, se itse asiassa näyttää tosi makeelta.


      • ajatellut?
        APUA...!! kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät! Ei kai ne ylikilot ketään rumenna!!! Ennemmin tuollaiset kypsymättömät ja ääliömäiset kommentit!!! Itse olen 160 cm/52kg tyttönen, ja vielä vuosi sitten painoin 15 kg enemmän! Itselläni on ollut 2 vuotta ihana ja ymmärtävä poikaystävä, sekä kasapäin miespuolisia ystäviä!! Heidän kanssaan jutellessa on tullut ilmi, että lähes poikkeuksetta miehet pitävät mukavista, itsensä ja muiden kanssa sinut olevista, muodot omaavista tytöistä paljon enemmän, kuin itseään täynnä olevista langanlaihoista kanasista!!! Lisäksi olen myös kuullut kommentteja, että pieni pyöreys puki itseäni paremmin, ja toi esille parhaita puoliani enemmän kuin nykyinen hoikempi olemus. Ymmärrän toki, jos suhteessa toinen osapuoli (joka muuten voi ja usein onkin myös mies...!!!!) muuttuu vähemmän miellyttäväksi ulkoisesti. Mutta silloin kyllä sietää miettiä, mihin se suhde alun alkujaan perustuikaan? Eikö sisin kuitenkin ole tärkein..?? Jokatapaukseaa toivotan onnea suhteellenne, kävi sitten miten kävi. Ja sinulle, joka pohdiskelit "läskiämmien" kanssa puuhastelua, toivottavasti kukaan ei koskaan joudu kanssasi mihinkään seksuaaliseen kontaktiin, olet säälittävä!!!

        Ehkä ne tyypit ei viitsi sanoa sulle suoraan miten paksujen paneminen oksettaa...


      • vinkeistä...
        Perse pystyyn kirjoitti:

        Miksi vastailla epäasiattomuuksia ihan hyvään kysymykseen. Hiukan käytöstapoja, pliis. Tässä ohje:

        Läskejä kannattaa paneskella takaapäin, silloin ei sitä pärstääkään nää.

        Perse kiristyy läskin pyllistäessään persettään pantavaksi, ei tarvii kuin hiukn mielikuvitusta niin se näyttää ihan käyvältä.

        Siinä samalla paneskellessa voi leipoa läskipersettä, se itse asiassa näyttää tosi makeelta.

        Eli takaapäin ja silmät kiinni. Läskin tarvii vissiin puristaa jalkoja yhteen että se hehtopillupillu tuntuu joltain, luulisin? Päälle ei vissiin kannat a kömpiä katselemaan heiluvaa mahaa?


      • kuule ne
        ajatellut? kirjoitti:

        Ehkä ne tyypit ei viitsi sanoa sulle suoraan miten paksujen paneminen oksettaa...

        varmaan viitsii, ovat sen verran fiksuja kavereita kaikki! Eikä meidän jutut muutenkaan kyllä pyöri läskien tai epäläskien panemisen miettimisessä. Puhutaan mieluummin seksin iloista ja ihanuudesta, kun keskitytään muiden mollaamiseen!!


      • Kaunis Jorma
        vinkeistä... kirjoitti:

        Eli takaapäin ja silmät kiinni. Läskin tarvii vissiin puristaa jalkoja yhteen että se hehtopillupillu tuntuu joltain, luulisin? Päälle ei vissiin kannat a kömpiä katselemaan heiluvaa mahaa?

        Naisilla pimpin koko ei korreloi lihavuuden kanssa millään tavalla.

        Itse asiassa rehevillä naisilla pimppikin tuntuu rehevältä, toisin kuin liian laihojen kuivunut autiomaa. Ei kuitenkaan miltään paperipussilta, vaan sellaiselta mikä on täynnä elämää.

        Lihavat naiset tuntuvat itse pitävän takaapäin panemisesta,liekö syynä kuitenkin hiukkanen häpeilyä (ihan turhaa). Siinä on kyllä hyvät näköalat, kun reilun kokoinen perse heiluu edessä panemisen tahdissa. Itse asiassa sen jälkeen ei näitä "mallimittaisia" enää oikein edes viitsi vilkuillakaan.

        Myös päällä/allaolo tuntuu paremmalta, kuin noiden luudanvarsien kanssa peuhaaminen.

        Eikä heidän kasvoissakaan mitään vikaa ole. Kaunis on kaunis, jos on sellainen ollakseen. Kiloista riippumatta.

        Historiassa rehevät naiset ovat olleet kauneusihanteen kai satoja vuosia. Nämä anorektikot ovat viime vuosien villityksiä, luultavasti mainostoimistojen luomuksia. Miesten pitää ajatalla omilla munillaan, eiku aivoillaan.


      • Ege23
        Kaunis Jorma kirjoitti:

        Naisilla pimpin koko ei korreloi lihavuuden kanssa millään tavalla.

        Itse asiassa rehevillä naisilla pimppikin tuntuu rehevältä, toisin kuin liian laihojen kuivunut autiomaa. Ei kuitenkaan miltään paperipussilta, vaan sellaiselta mikä on täynnä elämää.

        Lihavat naiset tuntuvat itse pitävän takaapäin panemisesta,liekö syynä kuitenkin hiukkanen häpeilyä (ihan turhaa). Siinä on kyllä hyvät näköalat, kun reilun kokoinen perse heiluu edessä panemisen tahdissa. Itse asiassa sen jälkeen ei näitä "mallimittaisia" enää oikein edes viitsi vilkuillakaan.

        Myös päällä/allaolo tuntuu paremmalta, kuin noiden luudanvarsien kanssa peuhaaminen.

        Eikä heidän kasvoissakaan mitään vikaa ole. Kaunis on kaunis, jos on sellainen ollakseen. Kiloista riippumatta.

        Historiassa rehevät naiset ovat olleet kauneusihanteen kai satoja vuosia. Nämä anorektikot ovat viime vuosien villityksiä, luultavasti mainostoimistojen luomuksia. Miesten pitää ajatalla omilla munillaan, eiku aivoillaan.

           "Naisilla pimpin koko ei korreloi lihavuuden kanssa millään tavalla.

        Itse asiassa rehevillä naisilla pimppikin tuntuu rehevältä"

        eli niillä on isot vitut vai?


    • ei voi olla

      näin tyhmä, mutta provohan on teinipojan tekemäksi ihan hauska. Pientä sisäistä epäjohdonmukaisuutta kyllä, kun alussa kuvataan vaimoa "sellaiseksi saastaksi" ja hetken päästä kirkasotsaisesti vedotaan aviollisiin velvollisuuksiin hyvänä aviomiehenä. Toisaalta se voi viitata myös skitsofreniseen luonteeseen kirjoittajalla, kannattaa tarkkailla, siihen on lääkkeitä olemassa. Jos kokisin puolisoni "saastaksi" mistä tahansa syystä, niin olisihan se outo tilanne se ja tuskinpa se täällä palstalla pohtimalla paranisi.

      Eli menkäähän pikkupojat lukemaan isin jalluja tai vaikka ostarille hakeen merkkareita.

      • HUH HUH!!

        no just joo, itsekukin voi miettiä, miksi vastata "asiattomuuksia"... Ehkä siksi että koko kysymys on täysin asiaton!!!!Ja pikkupointi sille idarille,joka kertoi takaapäin panemisen olevan parasta läskien kanssa, kun "naama ei näy", niin tiedoks vaan, että kyllä ne lihavatkin naiset voi kauniita olla!!! kauneus(kauniit kasvonpiirteet,kaunis iho jne...) OVAT PERIYTYVIÄ OMINAISUUKSIA!! Ja kuka helvetti käskee panna "läskiämmiä", jos täytyy asentoja käydä nettipalstoilla kyselemässä??? Pistää vaan niin vihaks tommonen pikkupoikien "hassuttelu" asioilla, joista ei edes mitään tiedetä!!!tai pahimmassa tapauksessa aikuisen miehen(?), kuka tietää...
        Ja tosiaan jos sitä parempaa puoliskoa täytyy saastaksi alkaa nimittään, niin jo on kyllä avioliitossa ja äijässä pahasti pielessä jotain muutakin kun vaimon liikakilot!! terv. Normaali Mies


    • googlet hakusanalla pinkworld, alalaidasta bbw,
      ja on useita tapoja noin 15sek videoina,
      ja MIKÄÄM ei oo kauniinpaa kuin tukeva nainen jolla itsetunto kohallaan, kattele pari videoo ja korjaa asennevammas.

      • läskidiggari??

        vai miksi tollasia puhelet?? noh onhan niitä poikkeavia..

        Rane


      • läskidiggari?? kirjoitti:

        vai miksi tollasia puhelet?? noh onhan niitä poikkeavia..

        Rane

        ku oon mies=)


      • eskobaar
        jannetin82 kirjoitti:

        ku oon mies=)

        paksujenpanijat


    • et mitenkään onnistu!

      Älä vaan sekaannu semmoseen,varmasti jää traumat.

      • Ninni76sd

        koita nyt vähän miettiä mitä kirjoittelet!!!! saattaa loukata sun kirjotukset jos on ite paxu!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe