Naiset luulevat usein liikoja itsestään!!

Mister 24cm

Olen sitä mieltä että noin 15cm pitkää penistä ei voi sanoa pieneksi. Siis jos nainen pitää tai yleensäkin luulee sellasta pieneksi niin hän on väärässä. Nykyään kun pitäisi olla 20cm kyrpä. Naiset, epäurheilulliset lötjäkkeet luulevat olevansa hyväkroppaisia vaikkeivat niin läskejä oiskaan. Takaapäin laittaessa pitäisi olla itsellä usein side silmillä kun laittaa farkut jalassa hyvältä näyttävän muijan perseeseen. Totuus on aivan jotain muuta. Perse on yleensä aivan karsea. Rinnat on harvoin hyvät, mutta monesti menettelee jos ne ovat ihan hyvä ryhtiset kokoa C-. Niin ja pillu on lähes kaikilla niin löysä, että vituttaa pienempimunaisten puolesta, kun naiset eivät treenaa pillujaan. Siis ei siinä mitään jos menee jo syntyjään viis sormea, mutku voishan sitä vähä treenata. Muutenki kroppa kuntoon ja rohkeutta sänkyleikkeihin.

20

2877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässähän se taas tuli

..on tässäkin tapauksessa valahtanut sinne kaksneloseen...kukaan kunnei ole täydellinen...
      toisaalta kriteerinsä kullakin..mut jos siun logiikan mukaan ajattelisi niin etkös saisi laihempia ja tiukenpipeppusia naisia jos omat rahkeesi riittäisivät siihen...?hih,have a nice day....

• Tiiu

tän jutun perusteella vois sanoa et miehet luulee liikoja itsestään...

• että..

onko se kaveri nyt 24 vai 25, vai plagioiko herra 24 tämän tekstin tuolta miehen logiikka-palstalta? Siellä kirjoitteli Mister 25cm ihan samasta asiasta :)

• höpsö

Sinä pidät miehistä. Pitääkö se vääntää rautalangasta.

• sirkkuilija

kuulostaa siltä, että sinä itse et saa naista oikein innostumaan. monilla "mittavilla" miehillä on se käsitys, että he ovat luojan lahja naiselle. kun vaan on mela mitä heiluttaa. jos sinä et ole naisiisi tyytyväinen, et kai kuvittele että he ovat sinuun tyytyväisiä. ja kuten kuvailit ongelmaa, oikeasti naiselle tärkeämpi on paksuus, eikä pituus. oletko kukkakeppi "kohdun rikkoja",jos ei mitään tunnu matkalla vaan vasta perillä kun ottaa johonkin kiinni? siis naisen kauhistus.

seksi voi kuule olla loistavaa, vaikka naisen rinnat roikkuu ja miehen mitta olisi 10 cm. se on aivoista ja kiintymyksestä kiinni. joten älä vielä masennu, sinäkin ehkä hiffaat sitten vanhemmiten, mistä seksissä oikein on kyse. harjoittele sitä ennen mielummin itekses vähän tekniikkaa, äläkä etsi täydellistä --. et sitä löydä ennen kuin korjaat omat vikasi.

ei ole olemassa löysiä naisia, ainoastaan taitamattomia miehiä.

• neito_

"jos sinä et ole naisiisi tyytyväinen, et kai kuvittele että he ovat sinuun tyytyväisiä."

Tässähän se tuli.

• heh

niin no, on niitä hyväperseisiä treenattuja fitness-naisiakin, kuten minä. Mutta minä en koskisi edes tikullakaan mieheen, joka on noin TYHMÄ ja ylimielinen. Se kun yleensä paistaa läpi vaikka kuinka yrittäisit muuta esittää.

• mitään

tuolla sun kyrpäs mitalla ei pitkälle pötkitä, kukahan täällä luulee itsestään liikoja?
      Kyllä minä olen rohkea sängyssä mutta vain jos mies on älykäs ja empaattinen, ne ominaisuudet saavat minut villiintymään.
      Iso penis ei ole naisille tärkeä asia.

• Mister 24.5cm

koskaan tällasta mahtimelaa. Mulle satelee päivittäin viestejä kännykkään eri naisilta jotka ovat saaneet vihiä kullistani. hah kun naurattaa. Vittu että monet naiset on tyhmiä. Mut mikäpäs siinä käydessä laittamassa aina jotain hemaisevaa neitosta...Naisilla ei monesti pyörikkään mielessä ku vain miehet ja seksi...

• pihkura
        Mister 24.5cm kirjoitti:

koskaan tällasta mahtimelaa. Mulle satelee päivittäin viestejä kännykkään eri naisilta jotka ovat saaneet vihiä kullistani. hah kun naurattaa. Vittu että monet naiset on tyhmiä. Mut mikäpäs siinä käydessä laittamassa aina jotain hemaisevaa neitosta...Naisilla ei monesti pyörikkään mielessä ku vain miehet ja seksi...

Jos naiset tosiaan laittavat sulle viestiä pelkän munan takia, niin taitavat olla todella tutustumisen arvoisia, älykkäitä ja kunnianhimoisia tapauksia. No, joko se, tai sit vaan munahaukkoja ;)

• et tiedoks
        Mister 24.5cm kirjoitti:

Mä voin kuules kertoo sulle että olen saanut jätkältä jolla oli jättimela. Ja tää jätkä oli saanu kuulla jokaiselta tapaamaltaan tytöltä että oli suurin mitä on yhdelläkään miehel nähny. Itseään täynnä oleva jakoheppi, ei alkeellisintakaan tajua naisten kunnioittamisesta.

• et tiedoks
        et tiedoks kirjoitti:

Mä voin kuules kertoo sulle että olen saanut jätkältä jolla oli jättimela. Ja tää jätkä oli saanu kuulla jokaiselta tapaamaltaan tytöltä että oli suurin mitä on yhdelläkään miehel nähny. Itseään täynnä oleva jakoheppi, ei alkeellisintakaan tajua naisten kunnioittamisesta.

et tutustuessani tähän mieheen en tiennyt hänen kalunsa koosta, joten se ei ollut syy miksi aloin hänen kanssaan suhteeseen. Hänen todellinen luonteensa paljastui vasta kun oli eron aika. :)

• mr.
        et tiedoks kirjoitti:

et tutustuessani tähän mieheen en tiennyt hänen kalunsa koosta, joten se ei ollut syy miksi aloin hänen kanssaan suhteeseen. Hänen todellinen luonteensa paljastui vasta kun oli eron aika. :)

toisaalta kaikki naiset joidenka kanssa olen joutnut tekemisiin,ovat olleet ns. size queenejä.. tunnustivatkin vielä! eli peniksen koko on näytellyt hyvin tärkeää ja ratkaisevaa roolia, luultavasti minua ei olisi katseltu edes senkään vertaa jos olisin housuistani päästänyt pienen tai tai edes keskikokoisen peniksen.. eli naisia on monelaisia..

• .........................

Käytetään hei mieluumin näitä suomalaisia lyhenteitä.

• niissä

miehienkään perseissä kehumista yleensä ole.

Miehen logiikka -palstalla sulla oli vielä 25 cm.
      Vai iskikö siellä alemmuuskompleksi??
      Peeniskatteus...

• moloo22

haha neljäsosametrin penis! 25 cm mutta kun ajattelee neljäsosametriä, haha.

• Mister 24cm
        moloo22 kirjoitti:

haha neljäsosametrin penis! 25 cm mutta kun ajattelee neljäsosametriä, haha.

Huomaan tässäkin keskustelussa miten saan yliotteen alitajuisesti teidän päähänne. Siis tä sama toimii baareissa iskiessä naisia.

• Tejon

Siinä se on todistettu, tuo miestenmies-logiikka. Mister lyheni sentin siirryttäessä Naisten logiikka-palstalle...?

• ..............................

joka ei ole joku täydellinen tietokoneella muokattu vedos, on heti ruma. Mallitkaan eivät ole täydellisiä vaan kuvat muokataan. Turha odottaa ihmisestä sitä. Kaikissa on vikoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe