Niin.. Olen tässä miettinnyt teidän miesten tyylin näyttää tunteenne naisellenne. Minun ihana juro tuppisuuni on tosiaan tuppisuu.Silloin tällöin kuulen nuo kolme,ah,niin ihanaa sanaa rakkaaltani.Ja fyysistä hellyyttä(esim.haleja ja suukkoja)oma- aloitteisesti hän osoittaa hyvin vähän. Ja tää ottaa päähän. En halua sanoa asiasta, ettei toiselle tule paineita..
Mutta toisaalta hän tekee semmoisia pieniä kivoja käytännön juttuja, esim. keittää kuumaa kaakaota valmiiksi kun rämmin pakkas kelistä töistä kotiin. Tai raskaan päivän jälkeen istuttaa minut sohvalle ja vääntää nakkisopan ja tarjoilee suoraan naaman eteen kaikki.
Eli kysymys kuuluu,onko tommoisilla pienillä teoilla tarkoitus osoittaa että välittää?Onko se helpompi keino kertoa että rakastaa?Toivoisin että hän SANOISI enemmän asioita, mutta tyydynkö onnellisena noihin pikku juttuihin?Tää on ehkä hölmöä ajattelua, mutta mietinpähän vain.. :)
Miehet! lukekaa tämä!
11
1915
Vastaukset
- Senestori
Niinkuin yksi sotaherra televiossa sanoi : "suomaliset eivät ole mitään lörpöttelijäkansaa"
Kyllä se miehes noilla teoilla sitä välittämistään näyttää. - Mies.
osoittaa herkkää ja aitoa huomiota, välittämistä ja rakkauttakin noilla pienillä asioilla, joita tekee.
En väheksy niitä sanoja ja itse miehenäkin haluan ne toisinaan kuulla. Voi olla, että hän ei "osaa" sanoa niitä spontaanisti tai ne tuntuvat hänestä niin suurilta sanoilta, tiedä häntä.
Koita antaa hänelle piniä vinkkejä, miten rakkauden tunnustusta voisi lähestyä esim. tee itse ensin niin, että vie vaikka aamukahvit joskus hänelle vuoteeseen ja laita lappu mukaan, jossa lukee "3 sanaa" tai laita hänen tyynylleen illalla lappu, jossa lukee ne "3 sanaa". Hän voi niiden kautta ehkä päästä lähemmäksi asiaa ja keksii itse jotain vastaavaa, josta on puolestaan huomattavasti lyhyempi matka sanoihin.- tiuku
Kiitos tipeistä! täytyy joskus kokeilla ja nähdä mitä tapahtuu. :)
- keinot
"tommosilla pienillä teoilla" se näytetään. Ainakin minusta tuntuu jonkinverran teennäiseltä lepertää jotain minä rakastan sinua juttuja. Eikös ne teot ole nimenomaan konkreettinen tapa, onhan oikeita tekoja, eikä jotain läyryämistä mitä huoripukit harrastaa saadakseen naisen nurin.
- ikä..
..kaikki..kunhan vähän kasvat huomaat että ei ne sanat vaan ne teot.
- N24
Minusta ei ole toista ilman toista. Mielestäni, jos ihminen sanoo toista ja tekee taas ihan toista, homma ei ole ihan tasapainossa. Meillä teot tukevat sitä mitä sanat sanovat, ja toisinpäin.
- minja.star
olishan se joskus ihanaa kuulla vähän useammin hellittelysanoja, mutta en kyllä itsekään jaksaisi koko ajan kutsua miestäni rakkaaksi jne, niinkuin jotkut kutsuvat. no, toiset on tunteellisempia kuin toiset ja niin se vaan on, että miehet näyttää tunteitaan teoilla. sun tuppisuusi kyllä näyttää todella välittävän susta!
mulla on joitakin miespuolisia ystäviä, joiden mukaan on turhaa lässytystä aina viljellä rakkaussanoja, vaikka myöntävät, että kyllä niitä sitten käytetäänkin silloin tällöin. - Puhuis jos joku kuuntelis
Vaimo toimii ihan vastaavalla tavalla. Ei puhu tunteistaan tippaakaan, paitsi mitä nyt on tokaissut,ettei tunne mitään mua kohtaan ja teot merkkaa vain. Ei sanat.
Että kai ne teot sitte merkkaa, eikä sanat. - Jannu
En minäkään mikään lörppö mies ole ja välillä tuntuu ettei se kaunopuheisuuskaan oikein luista, mutta kyllä meikäläinenkin nyt joskus privaatisti tunteensa tunnustaa. Ja olishan se mukava kuulla että toinenkin tuntee samoin. Vaan kun mun tyttöni ei puhu eikä pukahda sellaisia. "Emmää sellaseen oo tottunut." Meikäläinenkö tässä muka nyt on se romanttisempi osapuoli, ei hemmetti! Tyttö kyllä kattoo kaikenmaailman romanttisia elokuvia sun muuta, mutta elävässä elämässä...
No, kai ne teot merkkaa enemmän. Eipä tässä nyt niin aihetta valittaa olis ollut, mutta piti nyt vähän muistuttaa ettei ne ole yksin miehiä kaikki tuppisuut. - m78...
siis, kuka tahansa voisi sanoa että "minä rakastan sinua", kumminkaan tarkoittamatta sitä,
noissa teoissa sen huomaa että hän todella välittää,. - Helinä
Tiedän tunteen. Olen omalleni siitä sanonutkin ja vastaukseksi saan, että kyllä mä noi jutut tiedän.Ja mitään ei tapahdu! Niiden mielestä on turha puhua "tyhjänpäiväisyyksiä", vaikka me naiset suorastaan "eletään" kauniista sanoista ja romanttisista teoista...Ja itse en romantisiksi teoiksi lue ruuan laittoa ja siivousta, koska ne on hommia jotka pitää tehdä ja ne eivät ole ainoastaan naisten hommia. Emme elä enään siinä ajassa jolloin mies elätti perheen vaimon olessa kotona!!!
Itse olen tienhaarassa, koska en saa tältä suhteelta sitä mitä haluaisin. Lämpöä, läheisyyttä ja yhdessä oloa...Olen yrittänyt kaikkeni, puhunut ja pussannut, mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699