Miksi jotkut naiset haluavat näyttää pojilta? Naisella on aivan kamala sellainen perinteinen ihan lyhyt poikatukka. Muistan miten yläasteaikoina todella monella tytöllä oli sellainen ja sitä sitten pörrötettiin ja laitettiin pystyyn geelillä. Nykyään taitaakin olla naisellinen tukka taas vähän enemmän muodissa.
Naiset, kasvattakaa se kamala poikatukkanne sellaiseksi, että teidät tunnistaa naiseksi myös takaapäin. Poikatukka ei ole naisellinen vaan hirveä.
Lyhythiuksinen nainen...yök
32
19634
Vastaukset
- Jenise
Ok, sinä päivänä kun en enää löydä yhtäkään pitkätukkaista miestä! Ei meinaan aina erota miehistäkään takaapäin kumpi sukupuoli on kyseessä.
- mies100
Ei se kampauksesta ole kiinni, pikemminkin siitä miten mikin kampaus sopii muuten ihmiseen, elikkäs kokonaisuuteen.
Semmoinen lyhyt ja tyylikäs poikatukka sopii mun mielestä loistavasti hentoon vartaloon ja herkkiin kasvonpiirteisiin, tulee vähän semmonen vanhan ranskalaisen elokuvan fiilis.
Henkilökohtaisena mieltymyksenä sanoisin että lyhyt tukka vaatii myös kauniisti kaartuvan ja hennon niskan - ihan pakko päästä silittämään niitä untuvia...
Sen sijaan semmoiselle, öh, sori sanonta, pulleammalle niskalle ei lyhyet hiukset sovi, tulee junttimeininki. - hetero määkin
Samat sanat pitkätukkaisille kundeille.
- herttileijaa
Minä menen ja leikkaan pitkät hiukseni lyhyeksi.
Pelkäät pokaavasi miehen, se on sinun ongelmasi.- heteroseksuaali
Mene vain kun et kerran nainen halua olla.
- oot kumma
heteroseksuaali kirjoitti:
Mene vain kun et kerran nainen halua olla.
Siis jos jaat ihmiset lyhyt tukkaiset=miehet, pitkätukkaiset naiset, niin kyl on sun elämä hauskaa.
- Lyhyt hiuksinen mies
oot kumma kirjoitti:
Siis jos jaat ihmiset lyhyt tukkaiset=miehet, pitkätukkaiset naiset, niin kyl on sun elämä hauskaa.
Naisella ovat hurjan seksikkäät! =) Enemmän vaan lyhythiuksisia typyjä/naisia yhteiskunnan joka sektorille! Teissä/heissä on sitä "jotain" joka pitkähiuksisilta puutuu!
- Hoo
No jo se naisellisuus on eräiden päässä tukan pituudesta kiinni. Toiset taas toitottaa hameen ja korkkareiden perään. Ainahan mies on halunnut (ja onnistunutkin) muokkaamaan naista sellaiseksi kuin omat fantasiat vaatii.
Mutta ihan noin rajoittunut ja ennakkoluuloinen ei enää nykyään ehkä siltikään kandeis olla... - Tirppi-n
Voi poikaparka!
Sääliksi käy ajatuksiasi. =)- Voi teitä
Miksi yksinkertaiset ihmiset aina hokevat 'tervetuloa x-luvulle'. Muistan kuulleeni kyseisen kommentin lyhyistä hiuksista ensimmäisen kerran 80-luvun alussa. Sama on toistunut aina säännöllisin väliajoin. Asialla ei ole oikeasti mitään tekemistä muodin tai vuosikymmenen kanssa. Ymmärrän kyllä naisia, joiden hiustenlaatu ei kestä pituutta, mutta te 'muodikkaat'.. voi teitä.
Aika monesti on tullut päiviteltyä naisia miesporukassa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään kehuvan lyhyitä hiuksia. Monille ne ovat ihan ok, mutta jotkut eivät voi sietää niitä. Nyrkkisääntönä voisi ehkä todeta, että pitkät ja tuuheat hiukset hiukset kaunistavat naista, kun lyhyet taas rumentavat. Rumentaminen on voi olla huono sana, mutta naisen pitää olla todella kaunis, jotta hän on kaunis lyhyillä hiuksilla.
- neito
Naisel pitää olla vähintään olkapäille ulottuva tukka...
Jotkut väittää että lyhyt tukka on persoonallinen, ja pyh. Persoonallisuutta saa muutenkin kuin tukan avulla...ovat vain kateellisia kun eivät jaksa hoitaa pitkää tukkaa. :)- lyhyet on työläämmät
lyhyessä sitä laittamista varsinkin on. Joka pesun jälkeen pitää föönätä ja muotoilla. Pitkä voi olla vain aukikin tai ponnarilla ja sitä parempikuntoinen, mitä vähemmän sitä käsittelee..
- bkbk
On totta, etta lyhyt tukka naisilla vaatii hoikan kaulan ja hyvan ryhdin. Pahinta on lyhyt pystytukka yhdistettyna sianniskaan. Yoks.
- seksuaalihetero
Ihmisellä pitää olla tukka!!
Nahkapäät on säälittävii --- varsinki talvella, jökk!- Milla
... se nahkapää on ihan luonnostaa!
Jos vähän yli parkkikymppinen mies alkaa kaljuuntua, niin kuin oma poikaystäväni, niin paremmalta se näyttää kokonaan kaljuna kuin pappamaisen puolikaljuna. - MIESMÄINEN
Milla kirjoitti:
... se nahkapää on ihan luonnostaa!
Jos vähän yli parkkikymppinen mies alkaa kaljuuntua, niin kuin oma poikaystäväni, niin paremmalta se näyttää kokonaan kaljuna kuin pappamaisen puolikaljuna...JA KAUHEE..SÄÄLI LYHYTTUKKAISIA NAISIA..HIUKSENNE ON KUIN KANANPERS!!
- n20
Mitä väliä hiuksien pituudella on? Ei kaikkien naisien tarvitse olla samannäkösiä pitkätukkia! Sitäpaitsi pitkät littanat hiukset on naisella rumat,kunnon JEESUSTELUA! hah...Pitäiskös taas tulla hipit muotiin vai? pölkkypää olet ja erittäin typerä mies...
- -EipäKäyKateeksi-
Ja v***uakos se sua liikuttaa, millaset hiukset mulla on?! On äijäparalla valittamisen aiheet. Mahtaa olla pieni elämä ympärillä..
Itselläni on lyhyet, ja mies tykkää kun ei sen tarvi kuunnella valituksia että miten mä laitan taas hiukset. Ja juuri sen takia omaan lyhyet, koska hoito on helpompaa ja satun omistamaan erittäin pehmeät ja hennot hiukset. Omistin vuosi sitten alaselkään asti pitkät hiukset. Ei pysynyt ponnari päässä ellei ollut puolikiloa geeliä ja lakkaa. Sitten piti vielä krepata että sai tuuheutta. Permamentti olisi kuivattanut hiukset päästä, kohotuksia tehtiin mutta turhaan. Ja se tunnin hiusrutiini joka aamu.. Ei ollut helppoa niin mulla kuin avokillakaan.
Osuvasti joku sanoi, pelkäätkö että yrität iskeä miestä? Siinä vaihees sun silmis on jo vikaa... ;)- Pitkähiuksinen nainen
No onpas sulla melkoiset rutiinit ollu, jos tunti mennyt ponihännän laittamiseen? Minulla ei mene kuin muutama minuutti, jos haluan hiukseni ponnarille laittaa, omistan suorat ja perussuomalaiset hennot hiukset. Kyllä lyhyet hiukset on pakko laittaa aina geeliä ym. mössöä täyteen, jotta niistä saa hyvännäköiset. Suorat ja pitkät ovat todella helpot, halutessaan ponnarilla tai vaikka pinneillä kiinni. Jos haluaa väkertää kampauksen, sekin onnistuu.
Pitkistä hiuksistani en luovu, luulen, että sinua harmittaa, kun leikkasin pitkät hiuksesi rumiksi ja lyhyiksi..no kyl ne siit kasvaa;) - -EipäKäyKateeksi-
Pitkähiuksinen nainen kirjoitti:
No onpas sulla melkoiset rutiinit ollu, jos tunti mennyt ponihännän laittamiseen? Minulla ei mene kuin muutama minuutti, jos haluan hiukseni ponnarille laittaa, omistan suorat ja perussuomalaiset hennot hiukset. Kyllä lyhyet hiukset on pakko laittaa aina geeliä ym. mössöä täyteen, jotta niistä saa hyvännäköiset. Suorat ja pitkät ovat todella helpot, halutessaan ponnarilla tai vaikka pinneillä kiinni. Jos haluaa väkertää kampauksen, sekin onnistuu.
Pitkistä hiuksistani en luovu, luulen, että sinua harmittaa, kun leikkasin pitkät hiuksesi rumiksi ja lyhyiksi..no kyl ne siit kasvaa;)Joo siis tunti meni..oli niin hennot ja liukkaat hiukset (en käytä hoitoainetta) että yksinkertaisesti ponnari ei pysynyt. Mielelläni olisin sitä pitänyt. Piti vain laittaa geeliä, lakkaa, krepata, hiukset kii nipsulla ja tupeerata latvat että pysyi. Enkä tykännyt pitää hiuksia auki, eikä se edes sopinut..Toki pitää laittaa geeliä lyhyisiin, mutta se on yks kerta -->helppoa ja nopeeta. =)
En kadu kun leikkasin, ja totesinkin että en halua enää pitkiä. Sori, väärä arvaus! Puolipitkät vois viel mennä mutta miksi kiusata itteä noilla aamurutiineilla. Ja itse olen tykännyt..ja niin on mieskin. :)
- ainakin
näyttää upealta. Kun nainen on älykäs, hyväryhtinen, terve ja lyhyet hiukset sopivat kasvoihin ja jopa korostavat niiden kauneutta, näyttää kyllä hyvältä. Pitkät hiukset sopivat, kelle sopivat, mutta ei ei nekään kaikille. Riippuu myös hiuslaadusta aika paljon ja ovatko hoidetut. Rasvainen ja likaisena roikkuva tukka näyttää kaamealta, vaikka ylettyisi polvitaipeisiin.
- Ihmetyskummitus
Sä olit siis ihan perushetsku?!
- hiukset...
jotka ovat vielä helposti rasvoittuvat ja jos ne vielä kehystävät rasvaisia kasvoja,ehkä aknen runtelemia,punoittavia,olkoonkin kuinka blondi sävyltään tahansa...kiesus! ja jos naisella on vielä ns. marttiahtisaari-otsa,leveä ja korkea...sus siunakkoon!
- Tuulia
Sekö sitten olisi hyvä että kaikki näyttäisivät samanlaisilta? Miksi aina pitää arvostella naisten ulkonäköä? Ei mua haittaa jos en pidä jostain miesten ulkonäössä, miksi mun pitäisi pitää kaikista? Ja miksi kaikkien naisten pitäis miellyttää sua? Sitäpaitsi tunnen miehiä jotka tykkää lyhythiuksisista naisista. Todellakin joillekin yksinkertaisesti sopii paremmin lyhyet hiukset, eikö siis kokonaisuudella ole mitään merkitystä, kunhan on se pitkä tukka niin kaikki hyvin? Saatko sä siitä jotain tyydytystä että yököttelet täällä jostain ulkonäköseikasta?
- kullakin mutta
Eli tunnustan nyt heti tähän että itselläni on sellainen lanteille ulottuva metriletti (ja olen nainen.) Se on ihan itsestään kiinni mistä tykkää, minkä tuntee omakseen ja mikä sopii. Itse en omiani leikkaisi lyhyeksi lähinnä siksi koska ne tuskin sopisivat MINULLE. En tarkoita siis ettei sopisi naiselle yleensä. Onhan Halle Berrylläkin ollut pitkänkin aikaa lyhyt poikatukka eikä ole kyllä miehiä laisinkaan haitannut ;) Ja näin pitkähiuksisena voin sanoa että seksiä harrastaessa se lyhyt tukka olisi kyllä todellakin kätevämpi... onpa hehkeää vetää kesken seksin nuttura päähän kun menee hermot :D:D:D:D
- NeoRio
Makunsa kullakin tietenkin, mutta joillekin naisille vaan yksinkertaisesti sopii lyhyet hiukset... Itselläni on sellainen hiuslaatu (paksu, kiilloton, karhea ja luonnonkihara), joka pitkänä takkuuntuu ja menee helposti huonokuntoiseksi ja erittäin epäsiistin näköiseksi, joten parhain vaihtoehto minulle on lyhyet hiukset. Eipähän tarvitse enää tuskailla pidempien hiusten kanssa... Lyhyet hiukset on helppo muotoilla ja ne pysyvät useinmiten "kuosissaan" !! Monet sanoivat, että lyhyet hiukset sopivat minulle, koska minulla on myös hyvä pään muoto. Monille naisille lyhyet hiukset saattavat myös olla ammatillisesti paljon kätevämmät ja helpommat... Kesälläkin lyhyet hiukset kuumana päivänä ovat ihanan vilpoisat :D Mielestäni lyhyet hiukset eivät kaikille naisille kuitenkaan sovi, jos hiuslaatu on ohut tai piikkisuora, mutta minulle lyhyt malli on kaikista kätevin ja siistein!!
- Vittudaa.
Lyhyt tukka parempi kuin pitempi. Varsinkin ohuthiuksisille, pitkä tukka näyttää kamalalta ohuena. ns. "poikatukka" on paljon parempi, tykkään itse. Ja en kai näytä takaa mieheltä koska käytän kyllä ihan naistenvaatteita.
Voi huhhuh. - LYHYT TUKKAINEN NAINEN
MIELESTÄNI OLET AIVAN VÄÄRILLÄ JÄLJILLÄ...
MONELLA NAISELLA ENSINNÄKIN ON NIIN OHUT TUKKA ETTÄ JOS KASVATTA PITEMMÄN TUKAN SE NÄYTTÄÄ AIVAN HIIREN HÄNNÄLTÄ.. JA ON OIKESTI MYÖS KÄYTÄNNÖLLISISTÄ SYISTÄ HANKALA... ITSELLÄNI NÄIN EI OLE VAAN OLEN VALINNUT LYHYEN TUKAN AINOASTAAN SIKSI ETTÄ URHEILEN PALJON JA OLEN HUOMANNUT SEN OLEVAN PALJON KÄYTÄNNÖLLISEMPI!
JOTEN VIESTIÄ VAIN SINNE PÄIN.. ONHAN MONILLA MIEHILLÄKIN PITKÄTUKKA, OOTKO SATTUMOISIN JOSKUS EREHTYNYT, KUN NOIN TIUKKA LINJA... KYLLÄ MINÄKIN TUOSSA VAIHEESSA HANKKISIN SYYLLISYYDEN NAISISTA KUN OMA SEKSUAALISUUS ON SUURI KYSYMYS MERKKI!!!!- Ailee
lyhyt tukka sopii naisille erittäin hyvin. Se riippuu ihan mallista. Itsekään en pidä sellaisesta "kananperse"- mallista, mutta makunsa kullakin. Minulla on erittäin, erittäin paksu ja hyväkuntoinen hiuslaatu, ja pidinkin pitkää tukkaa vuosikausia. Enää se ei vain jotenkin sovi tyyliini. Olen leikannut tällaisen rikotun polkkatukan ja otsatukan ja mielestäni kampaus sopii minulle paljon paremmin kuin pitkä tukka. Lyhyt tukka, kunhan se on oikea malli, korostaa ja kehystää kasvoja todella nätisti. Seuraavaksi leikkaan varmasti vielä lyhyemmän.
Minusta on vain huvittavaa, että jotkut ihmiset kokevat perinteisten sukupuoliroolien rikkomisen jotenkin niin shokeeraavana ja rumana. Siinäpähän kärvistelevät, ketä kiinnostaa :)
- lyhyt hiuksinen ja naisellinen
Joillekin naisille lyhyemmät hiukset sopivat paremmin kuin pitkät hiukset...
- Lyhythiuksinen nainen
Pidän itse lyhyistä hiuksista. Ne ovat mukavat. Joillekin naisille sopii erittäin hyvin lyhyet hiukset. Joillakin se on seksikäs ja kaunis, mutta on aivan totta että kaikille se ei sovi. Mutta minusta ei ole mukavaa että haukutaan rumaksi hiusten takia. Nykyään ajatellaan liian paljon ulkonäköä! Taidat olla sokea tai tyhmä kun et naista tunnista.
- ---
Toisille sopii, toisille ei.
Itsellä on ollut tuonne persuksien päälle ulottuva letti, mutta se sitten loppujen lopuksi meni niin huonokuntoiseksi, ettei ollut enää mitenkään nätti. Nykyään puolittain kihara (siis osassa hiuksia luonnonkorkkiruuvia, osa vain taipuisaa) tukka on melko lyhyt, takaa kerroksittain leikattu, etutukka pidempi, yltää korvan taakse. Ja minulla on paksu niska. Eikä kallokaan mitenkään maailman parhaan muotoinen. Enkä normaaliarkena käytä mitään muotoilutuotteita. Kihartuu se mihin haluaa kuitenkin.
Mutta pyöreänaamaisena minulle sopii lyhyt rikottu malli ja viimeeks viikko sitten ihan tuntematon mies tuli kehumaan hiuksiani. Eli miten ne sopivat minulle ja tyyliini. Eikä todellakaan luullut mieheksi...
Niin että kyllä se hiusten kauneus on katsojan silmässä. Ja kantajankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711520Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231507Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851234Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1811167Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241110Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932