Kertokaa mitä nyt tekisin. Useamman vuoden olen epäillyt mieheni pettävän minua, olen kysynytkin mutta kieltää tietenkin. Tiedän että hänen elämässään on lisäkseni kaksi naista. Hän väittää niiden olevan ystäviä. Olen uskonut, koska saahan niitä olla. Mutta epäilykseni on. En tunne näitä naisia ja ovat toiselta paikkakunnalta.Näinä vuosina hän on työskennelleyt epämääräisiä aikoja toisella paikkakunnalla merkit ehkä viittaisivat syvempiin suhteisiin. Siksi pyysin häntä lopettamaan nämä suhteet,mutta hän on tainnut tehdä sitä salaa minulta koko ajan. Ja Tililtä palaa kokoajan rahat, ylimääräistä ei muka koskaan ole. Nyt sain salaa mieheltäni selville näiden naisten puhelinnumerot ja nyt mietinkin soittaisinko heille ja kysyisin suoraan minkä laatuisesta ystävyydestä on kyse. Koska olen varma että jotain mieheni jätää minulle kertomatta. Siis mitä teen annanko asian olla ja unohdan vai soitanko? Rakastan miestäni ja yleisesti ottaen meillä menee aika hyvin. Ja onhan mies loppujen lopuksi valinnut minut.
Tarvitaan apua
3
1047
Vastaukset
- oli.
Mulla exän kans aikoinaan, epäilin kyllä, oli selkeet merkit ilmassa mut uskoin sinisilmäsesti ku vaan kielsi kaiken. Ja eihän ne naisetkaan sulle pakosti mitään myönnä kun suojelee sitä miestä! Ainakaan niin kauan ku ootte yhessä. Ite sain eron jälkeen kuulla "kivoja" totuuksia pariltakin naiselta...aiemmin väitti tietysti ettei koita iskee mun miestä ja ihan vaan kavereita ollaan. juu juu...ja mies oli niille puhunu että suunnilleen eron partaalla ollaan! V***u aiemmin olisin lähteny sen paskiaisen luota jos tosta vaan oisin tienny!
No jos kuitenki soitat niille ni ehkä sun kannattas sanoo että ootte eronnu/aiot erota, ehkä sillon myöntää helpommin.- kolmas nainenko?
Kiitos vastauksesta.Niin hänkin on tehnyt puhunut muille että eron partaalla jne. Kyllä tuntuu pahalta kun on tullut kusetetuksi ja pahemman kerran! Paljoa en ole häneltäkään vaatinut...
- tonkf
kolmas nainenko? kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.Niin hänkin on tehnyt puhunut muille että eron partaalla jne. Kyllä tuntuu pahalta kun on tullut kusetetuksi ja pahemman kerran! Paljoa en ole häneltäkään vaatinut...
Sinähän jo tiedät vastauksen ja ei kai noin selvät merkit voi muuta kertoakaan kuin totuuden.
Tottakai mies kiistää, kun haluaa pitää kaikki naiset. Enkä ole ihan vakuuttunut, että suhteen ulkopuolinen nainenkaan mitään myöntäisi, koska jos hän sen tekisi, niin mieshän vetäisi herneen nenään ja heidän seksinsä loppuisi siihen.
Kyllä sinä itse tiedät missä mennään. Ei sitä tarvitse saada itse aktista ketään kiinni, kun tietää jo ilman sitäkin totuuden. Ainakin jos se on noin selvää kuten tässä tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512