toimiikohan tälläinen?!

yritteliäs :D

olen kauan aatellut jo laihduttaa kesäkuntoon itseni:D pitkiä aikoja ja aina se venyy, kun on paljon kavereita jotka syövät makeita niin itselläkin tekee mieli :/ Mutta vihdoin ja viimein löysin itselleni sopivan, syön tästä lähin pelkästään viikossa kerran makeaa esim. pullaa, jätskiä, limsaa yms. muuta makeaa ja tietyn määrän en mtn ahmimalla tietenkään. Liikun aina kun ehdin esim. tanssin kovin ja lihaskuntoa myös lenkkeilen. Nyt olen jo kokeillut viikon verran ja tuntuu paremmalta. Jos tälläistä jatkaa pidemmän päälle voisinko päästä ensimmäistä kertaa saavutuksiini ja pudottaa 7kg :D?? Jos teillä on mielipidettä asiaa tai auttaa kertokaa ihmeessa..kiitos etukäteen

29

31324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöminen

vain yhtenä päivänä riitä 7 kilon pudottamiseen. Se on yksi keino muiden joukossa, mutta ei yksinään riitä. Makean vähentämisellä et liho enää lisää, mutta entisiä rasvavarastoja et pelkästään tuolla konstilla saa katoamaan.

Ainoa keino laihduttaa tuollainen määrä on lisätä liikuntaa (väh. 3 kert/vko) ja vähentää ruoka-annosten kokoa ja kiinnittää huomiota ruuan laatuun kuitenkaan säännöllistä ateriointia unohtamatta.

• Kyllä lähtee

Aloitin itse laihduttamisen kyseisellä menetelmällä reilu vuosi sitten ja 13 kg lähti!! Olen aina ollut melkoinen sokerihiiri mutten ollut varsinaisesti ylipainoinen. Söin viikolla kevyemmin ja vähemmän hiilareita ja viikonloppuisin söin mitä mieli teki. Jatkan tätä edelleen ja ainoastaan 3 kg on tullut takaisin. Voin suositella lämpimästi, alku on vaikeaa mutta nopeasti siihen tottuu, enää ei edes tee mieli makeaa viikolla kun tietää että herkkupäivä on tulossa :)

• mie vaan

kyllä se varmaan auttaa mutta sitä on jatkettava kokoloppu elämä! kannattaa myös katsoa mitä muuten syö eli mahdollisimman paljon kasviksia ja vähä rasvaisia ruokia. ja säännölliset ruoka ajat kannattaa pitää niin ei tarvitse makeita välipaloja eikä tule syötyä koskaan liikaa. 5-6 ateriaa päivässä, välipalat mukaan lukien

• Quanka

Ihan oikeilla linjoilla olet.:)

Mikäli makean syöminen on ollut kilojesi aiheuttaja, silloin niiden poisjättäminen tai vähentäminen luonnollisesti pienentää nautittua kalorimäärää. Liikunta on myös hyvä buusti.

Koostasi riippuen tarvitset 1500 - 2000 kaloria päivässä. Jo muutaman sadan kalorin vaje aiheuttaa laihtumisen, kun elimistö polttaa vajeeseen rasvaa (ja ilman liikuntaa myös lihaksia). Eli jos ruokavalioosi on pitkän aikaa kuuluneet herkut (joka päivä), niiden pois jättäminen luonnollisesti tekee tämän vajeen, jos vain korvaat ne jollakin kevyemmällä tai pärjäät kokonaan ilman niitä. Mutta siis irttiksien vaihtaminen lasagneen ei laihduta, mutta suklaan vaihtaminen porkkanaan laihduttaa.

Parasta on, kun otat ruokavaliosi kokonaisvaltaisesti huomioon eli kuten aiemmin neuvottiinkin, syöt useasti pieniä annoksia. Esim. itse olen syönyt tänään näin: klo 7.00 kaurapuuroa lusikallinen hilloa, klo 10.30 porkkana kahvia, klo 12.00 kana-nuudelikeittoa, ruisleipä, juustoviipale, ituja, jugurtti, klo 14.30 omena ja porkkana, kahvia, klo 17.00 illallinen (lämmin ruoka esim. makaronilaatikkoa), klo 19.00 jugurtti, klo 21.00 kaakao rasvattomaan maitoon (ei sokeria), ruisleipä kinkulla ja kasviksilla. Treenipäivinä ruokamäärät ovat tietysti suurempia.

Yleinen virhe on, että laihduttaessa pitää olla nälkä ja syödä harvoin. Parempiin ja pysyvämpiin tuloksiin pääsee, kun tekee VAIN sellaisia muuutoksia ruokavalioon, jotka voi säilyttää KOKO ELÄMÄN ja muistaa syödä monipuolisesti ja usein. Näin ei makeanhimo (=verensokeri alhaalla) pääse yllättämään. Ja pienikin muutos on parempi kuin ei muutosta ollenkaan; vuositasolla jo pienikin herkkujen vähentäminen tuntuu!

Laihtumisen ei tarvitse olla itsekidutusta. Se on vain uusien ja parempien ruokailutottumuksien opettelemista. Askeleet voivat olla ihan pieniäkin, kunhan ne vievät eteenpäin! Tsemppiä!

• itsekin laihduttanut

Tiputin itse muutama vuosi sitten juuri kertomallasi tavalla 10 kg. Aloitin tammikuussa ja keäkuun alussa olin tavoitteessa. Söin todellakin vain kerran viikossa makeaa, mutta muutenkin kiinnitin syömiseeni huomiota. Joku kirjoitti tuossa, että pitää syödä usein ja pieniä määriä. Minulla toimi parhaiten se, että kerran päivässä lämmin ateria, muuten syömiset 4 tunnin välein. Sitäkin kannattaa kokeilla miltä tuntuu, kun maha murisee nälästä. Sitä nimittäin ei kovin usein ainakaan minulla ennen laihduttamista ollut. Liikunnasta sen verran, etten liikkunut yhtään normaalia enempää. Työmatkat kuljin kävellen eli 1.5 km yhteen suuntaan. Ja joskus kävin kävelylenkillä. Olin sinä talvena paljon flunssassa, joten lenkkeilyt jäi sen vuoksikin vähemmälle. Jätin myös kaiken näkyvän rasvan pois, joten leivänpäällä oli vain huuli...:) Sen luvan itselleni annoin, että kahvia sai juoda niin paljon kuin halusi. Ja periaatteessa aina sai syödä kun oli nälkä, kunhan edellisestä syömisestä oli kulunut tuo 4 tuntia. Makeaa sai syödä kerran viikossa punnituspäivänä, mikäli paino oli laskenut tai pysynyt samana. Mikäli paino oli noussut, makea päivä jäi väliin (kertaakaan ei niin kyllä käynyt, aina paino tippui). Laihduttamisesta on nyt monta vuotta ja paino on pysynyt hallinnassa. Enää en niin tiukkaa ruokavaliota pidä, mutta silloin tällöin otan aina pienen parin viikon kurinpalautuksen ja paino pysyy täysin hallinnassa. Herkkupäiviä en enää niin tarkasti kalenterin mukaan pidä, mutta se on totta, ettei vanhaan ole enää koskaan paluuta. Kyse on painonhallinnasta, eikä jojottelusta. Idea on siinä että kiinnittää huomiota mitä syö, kuinka paljon ja kuinka usein. Tsemppiä sulle vaan! Varmasti siihen pystyt jos vain tarpeeksi haluat!

• Proteiini

Olet saanut jo aika monta hyvää vinkkiä mutta tässä muutama lisää. Laihdutuksen lopputulos on paljon kauniimpi jos jätät ruokavaliostasi vähemmälle/pois pastat, perunat, leivät ja riisin. Elimistö tarvitsee proteiineja lihaksiston kasvattamisee ja elimistön "rasitusvammojen" korjailuun. Syö kahmalokaupalla vihanneksia eri muodoissa ja niiden kanssa vähärasvaista lihaa. Ota tavoitteeksi syödä joka aterialla ja välipalalla proteiinia, lihaa, kalaa, kananmunaa, rahkaa, raejuustoja ym. Iltapalalta jätä hiilihydraatit kokonaan pois, on turha antaa elimistölle yöksi ravintoa jolla läskiä tulee. Näillä konsteilla pysyy makeanhimo kurissa, sokerit tasapainossa. Yksi tuttuni lihoi vuosia ja tuskasteli kilojaan ja nyt on tippunut 10 kg mukavassa tahdissa.
      Tätä todella kannattaa kokeilla, kunnon punttitreenin kanssa saat kiinteän vartalon kesäksi, mahdollinen selluliittikin vähenee.

• Pena100

Laihtuminen ja hyvä olo on helppo yhdistää tekemällä asiat oikein, siis hiilihydraatit, proteiinit ja rasva tasapainoon. Apua löytyy Zone kirjoista ( Barry Sears ) kannattaa kokeilla.
      Homma toimii ja paino pysyy aisoissa.

• hyvin

Aloitin vuoden vaihteessa saman. Nyt on lähtenyt 6 kg. Liikuntaa 4 krt viikko. Syomista 3 tunnin välein, ananasta, kala, kanaa, raejuustoo ja päivällinen on salaattiannos. Aamu alkaa puurolla jne. Tavoite on 87>>73kg. Viikonloppuisin syän mitä huvittaa. Ihan kivaa

• dieetti

koita syödä veriryhmäsi mukaan. hae googlesta veriryhmädieetti ohjeet

• Fuulaa

Lainaus skepsiksen sivuilta:

"Kaikkein huikeinta mielikuvitusta edustavat ”Veriryhmädieetti” -kirjan (D’Adamo & Whitney 2002) tapaiset vaihtoruokavaliot. Tässä kirjassa on lähtökohtana se, että jos on eri veriryhmä, pitää myös olla erilainen ruokavalio. Kirjassa annetaan listoja ruoista, joita voi syödä ja niistä joita pitää välttää. Kirjassa on aivan yhtä vahva tiedepohja, kuin jos esittäisi että ruokavalion tulisi perustua kengännumeroon, silmien väriin tai etusormen pituuteen.".

• somim

Se veriryhmä juttu on täyttä huuhaata koska suurimmalla osalla suomalaisista on A veriryhmä ja kaikilla on eri asia. se riippuu niin paljon perintötekijöistäkin jne. jokainen on yksilö.

• Milkgirl

Aamiaiseksi syö muroja/ marjoja/mehukeittoa tai 2 siivua tummaa leipää, sipaisu levitettä, 2 vähärasvaista leikkelettä ja kasviksia, kahvia tai teetä, ei näkyvää sokeria.Syö ravitseva aamupala. Syö useasti päivässä ja pieniä annoksia, niin nälkä ei pääse yllättämään houkutuksineen. Aamupäivän välipalaksi hedelmiä ja vettä tai lasi kevyt/ rasvatonta maitoa. Lounaaksi kotiruokaa (perunoita/riisiä ym) 1 annos, lasi kevytmaitoa/vettä ja siivu leipää ja kevytlevite. Ei juustoja tai rasvaisia kinkkusiivuja lisukkeeksi.(Levitteeksi esim Keijua ja Voileviä, ei missään nimessä voita!)
      Iltapäivän välipalaksi rahkaa tai vähärasvaista jogurttia, hedelmiä ja vettä.
      Päivälliseksi esim. broiler-filee,(öljyn kanssa pannulla paitettu)Lisuke vihreä salaattia tai höyrystetyt kasvikset.
      Pääasia on, että annos lihaa/kalaa kasviksia/salaattia.
      Iltapalaksi siivu tummaa leipää levite, päälle siivu leikkelettä ja kasviksia. Juomaksi teetä, vettä tai maitoa.
      Vettä kannattaa juoda ainakin ½ l /päivä. Se kiihdyttää aineenvaihduntaa ja pitää ihon raikkaana. Älä mene nälkäisenä töiden jälkeen ruokakauppaan tai syöt silmilläsi ja teet heräteostoksia, joita syödessäsi kadut myöhemmin...
      Kerran viikossa voi sallia itselleen "sortumisen" eli jotain hyväskää voi nauttia, esim pieni annos alkoholia, jäätelöä tai pizza...Vältä suklaata, leivoksia ja täytekakkuja, virvoitusjuomia sekä näkyvää sokeria. Muista liikkuminen ja etenkin hyötyliikunta. Kävele niin paljon kuin mahdollista ja voimistele/venyttele iltaisin.Tärkeää on päästä hikeen asti.Pitkäkestoinen liikunta on tehokkainta, min 30 min/vrk.
      Kirjoita paperille itsellesi tavoitteet ja pidä niistä kiinni.Kirjoita ylös päivittäin mitä suuhusi laitat. Älä palkitse itseäsi syömällä vaan keksi joku muu tapa, osta vaikka jokin kiva vaate, jossa näytät hyvältä. Tärkeää on itsensä punnitus joka toinen päivä viimeistään,että kontrolli pysyy painon hallinnassa. Naisen paino voi vaihdella muutaman kilon kuukautiskierron vaiheesta johtuen. Ennen kuukautisia elimistöön kerääntyy nesteitä ja paino hieman nousee, älä masennu siitä, mutta kuukautisten jälkeen olet hoikimmillasi. Ole pitkäjännitteinen, niin tulokset näkyvät...Kuluta enemmän kuin syöt, siinä laihtumisen pointti! Tsemppiä kevääseen ja painon pudotukseen...:)!

• laihduttaja2

Mäkin olen aloittanut vuodenvaihteessa laihdutuskuurin.Olen päättänyt, että liikun 3-4kertaa viikossa tunnin sauvakävelylenkin ja kerran viikossa saan syödä irtokarkkeja rajoitetusti.Olen laihtunut nyt 4kg ja aion laihduttaa vielä 6kg.Syön päivässä yhden lämpimän aterian ja lisäksi ruisleipää ja paljon hedelmiä. Lisäksi olen pitänyt yhden Nutrilet-päivän viikossa.Tämä on ainakin tuonut tulosta.

• ei toimi

tuollainen. jos syön herkkua joskus, syön muulloinkin. ei auta sanoa että ei tänään, vasta kolmen päivän päästä.
      itselläni sain painon tippumaan 13kg kun lopetin tasan kokonaan herkkujen syönnin. ei karkkia, ei sipsejä, jätskiä, limsaa(edes sokeritonta), ei pullaa(ei edes kahvia koska kahvia juodessa alkaa tehdä mieli pullaa tai keksiä)..
      itsenikin kyllä yllätti sen helppous. kerran päätetty ja se toimi semmoset kolme vuotta. se paino tosin tippui ekan 3-4kk aikana, lopun aikaa paino pysyi ennallaan.
      se hieno asia tuossa oli että hetken päästä näitä herkkuja ei tehnyt yhtään mieli. siitä tuli ihan elämäntapa ja vakaumus ettei niitä eksy suuhun edes pakottamalla.
      ja huomatkaa..kun tämän jälkeen päätin maistaa suklaata(suurin intohimoni), se maistui jopa..pahalta

• varmasti mutta...

... tee smalla seuraava muunnos ruokailu tottumuksiisi:

Lounas ja illallinen:
      - Puolet lautasesta pelkkää salaattia ja vihanneksia.
      - Neljännesosa perunaa, juureksia tms.
      - Neljännesosa "varsinaista ruokaa" lihaa, kalaa tms.
      - Kyytipojaksi paljon (2-3 lasia) vettä.

Välipaloja (porkkanaa, jne ...) kolmen tunnin välein.

Ennen kaikkea älä ole koskaan nälkäinen tai "ähky". Näin rasvanpoltto pysyy jatkuvasti käynnissä ja sinun 7 kiloa lähtee kevyeesti.

• miguel

atkinssin ruokavalio on siitä hyvä että voi syödä eikä tarvitse kärsiä nälän tunteesta.ja ja makeaa kerran viikossa on erittäin hyvä. sillä itse syön taffeleita ja salmiakkia elokuva iltaisin.
      t.miguel
      http://koti.mbnet.fi/hesusa/miguel tsekkaa

• Nippeli

ainakin laihduttanut jo 6kg vain sillä että olen syönyt säännöllisesti 3-4 tunnin välein. Syön vihanneksia, hedelmiä ja useimmiten ihan leipää eri lisukkeilla ja lisukkeissa on mm. rasva, liha sekä juusto mutta liha on kalkkunaa joka on vähärasvaista ja juustokin vähärasvaista. Makeita olen syönyt 1-2 kertaa viikossa jos on tehnyt mieli. Kertaakaan en ole liikkunut mihinkään vaan paino on tippunut juuri tällä menetelmällä. Hetkeäkään minulla ei ole nälkä ollut. Sokerin olen vaihtanut makeutus aineeseen ja maidon rasvattomaan laihduttajille tarkoitettuun. Ja jos kova makeanhimo on iskenyt niin olen ostanut pirkan salmiakkeja jotka ei ole sokerilla makeutettuja (ovat tosi hyviä) sekä muita sokerittomia nameja ja niitä on sitten tullut syötyä vähän enemmän.
      Näin olen itse tiputtanut painoni. Edelleisellä kerralla pudotin tällä samalla tavalla 13kg mutta raskaus toi kiloja ja siksi nyt tiputan.

• Milla

Minä en tarvinnut mitään "vippaskonsteja" laihtumiseeni.Erosin jokunen vuosi sitten ja paino putosi ja putosi..kunnnes huomasin,että olin 20 kiloa hoikempi!!! Se antoi uutta potkua elääni eroni jälkeen.Sain kadotetun itseni takaisin..voin hyvin..syön terveellisesti :)

• laihtuu
        Milla kirjoitti:

Minä en tarvinnut mitään "vippaskonsteja" laihtumiseeni.Erosin jokunen vuosi sitten ja paino putosi ja putosi..kunnnes huomasin,että olin 20 kiloa hoikempi!!! Se antoi uutta potkua elääni eroni jälkeen.Sain kadotetun itseni takaisin..voin hyvin..syön terveellisesti :)

minä otin akan heti alkoi laihtuminen.kerran päivässä käyn pukilla,kolmevarttia aina kerta.vaimo on myös laihtunut,kun joutuu oleen päällä vartin.tämä on totta ei mitään keksittyä.yhteensä paino on pudonut noin 11 kg eikä mitään paksuja oltu ennen naimisiin menoa.kivaa on laihtuminen yhdessä,ennen naimisiin menoa olen käynyt lenkillä nyt ei tarvi lähteä.

• dlgkjdsg
        laihtuu kirjoitti:

minä otin akan heti alkoi laihtuminen.kerran päivässä käyn pukilla,kolmevarttia aina kerta.vaimo on myös laihtunut,kun joutuu oleen päällä vartin.tämä on totta ei mitään keksittyä.yhteensä paino on pudonut noin 11 kg eikä mitään paksuja oltu ennen naimisiin menoa.kivaa on laihtuminen yhdessä,ennen naimisiin menoa olen käynyt lenkillä nyt ei tarvi lähteä.

niin sitä pitää.

• Lelle1111
        Milla kirjoitti:

Mahtavaa! Olen iloinen puolestasi!

• m.j.h

vanha totuus:syö vaikka hevonen*2/päivä, kunhan liikut sen pois! jenkkimalli laihtumiseen toki on, että ilman ponnistuksia kiloista eroon, heh.

• annukka

aloitin kasvisruokavalion noin kymmenisen vuotta sitten. paino putosi viisi kiloa pysyvästi. myöhemmin siirryin vegaaniksi, jolloin paino tippui toiset viisi kiloa. silloin en tosin syönyt tarpeeksi terveellisesti...joten siirryin takaisin kasvissyöjäksi. olen ns. "lakto-ovo", joten käytän kananmunaa ja maitoa.

vähensin muutenkin ruoan määrää ja tarkistin ruokailutottumuksiani. lopputuloksena 20 kadonnutta kiloa!

suosittelen kasvisruokavalioon siirtymistä kaikille lämpimästi! muillekin kuin laihduttajille...:)

• niin laihdut

itse olen ollut ikuinen laihduttaja.kunnes viimein sisäistin että laihtuakseen pitää syödä. ennen paino nousi kun aloin laihikselle. nyt syön 3-4tunnin välein pieniä annoksia,väliin marjaa ja hedelmää ja kilot karisee. lisäksi upeat aurinkoilmat kutsuvat ulkoilemaan. joten puolita ruoka-annoksesi ja syö useammin ja muista terveellisyys. ruisleipä toimii minulla kylläisyyden tunnetta ylläpitämään!

• kaaru

Olen laihduttanut vuosia kiloja...ja taas ne on tulleet takaisin. Nyt aloitin terveyteni takia uuden laihduttamisen, kun lääkäri oli siitä "paasannut" vuosia. Minulla rasitteena suvussa molempien vanhempien suvusta sokeritauti. Ja niinpä omatkin sokeriarvot nousivat vuosi vuodelta.

No viime keväänä lääkärini antoi kuukauden aikaa pudottaa 4 kg, ja en tiennyt että hän melkein odotti mun palaavan samanlaisena kuin aikaisemmin ja oli valmistautunut antamaan lääkityksenn korkeaan sokeriarvoon. En todella ottanut koko asiaa vakavasti vaikka olin mennyt yli sallittujen arvojen. Ajattelin vain kokeilla mitä tekis jos jättäisin oivariinin pois. Kolestroli on aina ollut kohdallaan, mutta kun jätin 400 g oivariinia käyttämättä viikossa niin painoni tippui 8kg/kk. No sen jälkeen jatkui sama juttu ettei mihinkään. Lääkityksen vältin, mutta nyt pitäs vain pudottaa ja pudottaa....
        Olen nyt opetellut tuota 3 tunnin välein syömistä. Ja kas kilot saavaat taas kyytiä.
        Liikkuminen mulla on aina ollut hanskassa, mutta olen tiennyt että vaikka syön vähän syön harvoin.
        Mutta tuossa uudessa tavassa on opettelemista. Tuntuu että kaikki hedelmät ja vihannekset ovat koko ajan loppu.

Ja mikä yllättävintä, veriarvot ovat nousseet kohisten, vaikka ne olivat todella surkeat kun olin lihava, ei kuitenkaan niin että ei olis verenluovutukseen kelvanneet. Just ja just, mutta nyt Hb oli 153.

Makea ei ole mun ongelma vaan rasvaiset ruuat...tai oikeastaan ruisleipä ja paksusti voita...

Voin sanoa että mulla on alkanut uusi elämä...kokeilkaapa samaa...kolmen tunnin välein syömistä.

• Kaisu

Saat sen 7 kiloa pois 2 viikon sairaaladieetillä. Itse just tiputin ko. määrän. Sen jälkeen jatkat kevyesti syömällä, ettei tule heti kilot takaisin.

• tarjuska

mikä on sairaala dietti? olen ite kokeillu painonvartioit ja se on hyvä jonku aikaa mut sit ei onnistu. Asenteessa varmaan vikaa. Ja ny ei meinaa millään pysyä pisteis tää on jo 8 maanantai ku alotan tänä vuon pisteidenlaskun. Marraskuusta on tullu reilu 5kg. Alkaa vaa masentaa... Ja koko ajan tekee mieli jotain karkkia suklaata ja irtokarkkei. Mut jos tällä kertaa kestäis päätös olla ilman ja mennä pisteil. Onneks on lomaa ni saa ol koton eikä oikein ihmistenilmoil koulus mis kaikki mässää jollain karkil, ni alkaa itteeki himottaa ne ja si jos saa sillee oltuu et ei koulus syö ni si käy kotimatkal kaupas ni sillo. :(

• leenukka

kuukausi sitten makean syönnin ja todella ennen sitä söin joka päivä karkkia ynnä muuta.
      Paino on nyt tippunut 10kg kuukaudessa,samoin tyttäreni aloitti samaan aikaan hänellä tippui 8kg,kyllä auttaa kun makean jättää pois.

• bvbvbvbv

EN suosittele sairaaladieettejä, kilot tulevat joka tapauksessa takaisin pikkuhiljaa tai kertarysäyksellä. Ihan turhaa itsensä kiduttamista siis. Nuo sairaaladieetit eivät tee kehollekkaan hyvää, lisäävät sydänkohtausten määrääkin vanhemmalla iällä. Selvittäkää asiat lääkärinne kanssa jos ette usko. Syömisestä pitää tehdä elämäntapa (esim zone) eikä itseään kituuttamalla syömällä litkuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      149
      4921
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3548
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      159
      3364
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2851
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      97
      2588
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1545
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      141
      1413
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe