Olin käyttänyt ikäni halpiskosmetiikkaa, ja kosmetologini loputtoman painostuksen jälkeen: ostin koko sarjan Ella bachea, jota olen käyttänyt nyt 4 kk. Oikein täsmätuotteet ja käytin ohjeiden mukaan.
Lopputulos: Nassu sama kun tätä kokeilua ennenkin, ainoa missä huomaan muutosta, on pankkitili.
Mitäs tästä sanotte?
7
1689
Vastaukset
- hupsis
Näin varmasti on. Mikään teollisuudenala ei kuseta ihmisiä niin kuin kosmetiikkateollisuus.
Vai mitä sanotte Lancomen tuotteen mainokseen, jossa luvataan 65000 mikrohiontaa iholle jollain voiteella????
En koskaan osta mitään voidetta boikottimielessä, jossa luvataan jotain älytöntä- aloittanut
Lancomea ei ole niin tutkittu kuin Ella Bachesta. Lancomen tuotteiden sisältö on mitä on, markkinointi on vain niin voimakasta. Lancome ei sovi mulle ollenkaan, joskus ostin jotain mutta iho muuttui hirveämmäksi vain...
Ella bache pitäisi olla jotenkin "oikeasti" tutkittu jne mutta mun tutkimus ainakin sanoi...jotain muuta.
- Kosmetologi opiskelija
muuttanut myös elämän tapoja..ravinto, tupakoinnin lopetus, veden juonti yms. Kyllä ihon hoito on kokonaisvaltaista. Itse olen kyllä huomannut eron halppis ja ammattikosmetiikan välillä. Ella Bache on yksi parhaista kosmetiikka sarjoista joita tiedän. Yleensä kun aloittaa uudella sarjalla ihon hoidon niin iho reagoi ensin työntämällä kaiken ulos, mutta kun käyttää säännöllisesti niin iho paranee ajan myötä.
- aloittanut
Tiedän tuon "ulostyöntämisjutun" ja olisinkin odottanut sitä vaihetta! Mitään ei kuitenkaan "tullut ulos", sama paska vaan naamalla. No käytän aineet loppuun ja kaivan niveat esiin takaisin.
- tyttö
No ainakin halpiskosmetiikan ja luomukosmetiikan välillä on huikea ero. Mun iho on parantunut joka suhteessa, kun aloin käyttää pelkkää luonnonkosmetiikkaa, Weledaa ja Dr Hauschkaa. Tosin en mä ole koskaan mitään ihan halvinta kosmetiikkaa käyttänytkään, mut kuitenkin.
Epäpuhtauksia hävinnyt, iho rauhallisempi (mulla on herkkä iho), ihon väri heleämpi ja kauniimpi.
Ella Bachessakin on mm. mineraaliöljyjä, kalliissakin sarjoissa on hyviä ja huonoja.- dooris
Tuota min. öljyä ihmettelen itsekin, miten sitä voi olal niin kalliissa sarjoissa?
- aa123
dooris kirjoitti:
Tuota min. öljyä ihmettelen itsekin, miten sitä voi olal niin kalliissa sarjoissa?
Niin niitä mineraaliöljyjä käytetään siksi, kun ovat paljon aitoja kasviöljyjä halvempia. Tulee voittoa paremmin.
Itsekin olen jo pitkään laittanut mineraaliöljyt vanhan autoni moottoriin ja kasviöjyt kasvoihini (hauschka)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228