Viestisi oli kiva, mutta kiitos ei tällä kertaa :)

Eräs kunnollinen mies

Miehiä haukutaan kyllä mielellään huonotapaisiksi ja arvostellaan kuin karjanäyttelyssä. Mutta mistä johtuu että arvonsa tuntevat naiset eivät omaa sen vertaa käytöstapoja että viitsisivät vastata miehelle joka on nähnyt hieman vaivaa ja jopa ajatellutkin asiaa lähettäessään viestin.
Ei ole olemassa selitystä miksi ei voi lähettää vaikka vaan että "ei kiitos".

7

2230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakke

asiaa ! aivan kuin minun suusta! täsmälleen samaa mieltä! herätkää suomitytöt te olette tosi törkeitä, opetelkaa käyttäytymään!

• haloo...

Eiköhän nyt ole kyse yksilöistä. Samalla tavalla myös miehet jättävät vastaamatta heille laitettuihin viesteihin.

• iippi

Mutta jos haluat enemmän "ei kiitos" -vastauksia, niin laita viestisi loppuun lause "Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan lahjakortti rättikauppaan."

• nainen 38v.

... ja silloin totesin, että vastaan aina kaikille "järkevän" viestin lähettäneille (yksi sana tai sekstailuehdotus eivät kuulu järkevä-kategoriaan). Vastauksistani osa on "kiitos, mutta ei kiitos" -vastauksia, ja niistä osaan olen saanut todella törkeitä kommentteja ("mikä vitun nirppanokka sä oot" yms. yms.). Ja näitä on ollut paljon. Eli nyt pistän vastaukseni jälkeen torjutut heti estoon - tuollaisia viestejä ei nimittäin ole mitenkään kiva lukea. Toisaalta todistavat, että kielteinen vastaus oli oikea... Mutta olen alkanut ymmärtää niitäkin, jotka eivät viitsi edes vastata kieltävästi.

Olen muuten neljä kertaa ottanut itse yhteyttä miehiin - kaksi ei vaivautunut vastamaan mitään. (Ja kyllä, olin oikean ikäinen, kokoinen ja koulutuseltanikin vastasin vaatimuksia.) Joten kyllä teissä miehissäkin vastaamattomia on, älkää yleistäkö naisiin!

• Yks sellanen

Hei,
      yleensä ne kauniit "arvonsatietävät" naiset ei innostu hirveästi yli pätemisestä viesteissä ja elän niin "tätäpäivää" kertomuksista ja vielä 35-vuotis mies kirjoittajana. Näitä kun tulee niin paljon miehiltä, et nyt on hankittu hyvät duunit ja kaikki mahdolliset vempeleet, niin vois vaikka ottaa kauniin vaimon! Siks kaikki ei innostu lukiessa noita ylistys kirjeitä.

Tietäähän noidenkin luonteen..

• Eku

Kun noin 2 vuotta sitten nettideittejä harrastin. Humasin hyvän massapostin purevan. Saman voi aika nopeesti lähettää suurelle joukolle naisia. Miksi keksiä samaa tarinaa aina uudelleen? kun 20 lähettää niin noin 5 vastaa ja 2 kanssa pääsee Livetapaamiseen johon ainakin itse silloin pyrin. Osa kyllä haki jotain kirjekaveria ja oli ilmeisesti väärällä "palstalla". Aina löyty joku tekosyy, että ei voinut nähdä vaikka kertoivat kavereiden kanssa käyneet sielä sun täällä. No tälläiset turhat jauhajat kyllä erottaa aika nopeesti, jotka kirjoittelee ilmeisesti lämpimikseen. Kävin kuitenkin nettideiteillä aika tiheään (n. 15 kertaa tuli käytyä 6 kk sisällä) ja pari lyhyttä suhdettakin näistä siunaantui. Nykyisen naisen iskin baarista, mutta kyllä toi nettijuttukin näyttää toimivan. Massapostaus kyllä näkyy, mutta so what ei se mua ainakaa haitannut kun Live-tapaaminen oli tarkoitus saada nopeasti kun minä en voinut/voi ihastua saati rakastua mihinkään mielikuviin. Eli tehkää joku selkeä pohja jota välillä pikkasen editoitte ja lähettelette sitä surutta niin livetapaamisia alkaa irrota. Loppu onkin sitten jo "oikeista" henkilöistä kiinni. Varotan! Deittailuun jää helposti koukkuun ja siitä tulee "paha tapa" tai peräti harrastus.

• juuuliaaa

Tuli mieleen esim. työnhakupapereiden laittaminen. Ei sieltäkään yleensä tule ilmoitusta, jos sinua EI ole valittu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe