rakennekynsikouluista

pettynyt

kävin yhdenpäivän rakennekynsikurssin,maksoin siitä 450,en oppinut mitään,en tiedä miten saada rahat takaisin?kokemuksia?

9

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä kävit

Minäkin kävin yhden päivän kurssin. En juurikaan oppinut mitään, mutta onneksi olen oppinut sivusta katsojana kun omia kynsiäni on laitettu. Oliko kurssi kenties pääkaupunkiseudulla? Saatan tietää mistä kurssista oli kyse;) Käsittääkseni joku on saanut rahat takaisin, mutta hän pyysi rahansa heti paikanpäällä takaisin.

• Rinksuli

Eihän siinä mitään vaikeeta ole... työnnät kynsinauhat, viilaat kynnet, liimaat tipit(reilusti liimaa), pyyhit heti liika liiman pois, lyhennät kynnet, viilaat muotoon, sit ton kynnen ja tipin viilaus, pyyhit puhtaaksi, alusgeeli, geeli(pyyhit ja tasoitat viilalla) ja pääligeeli(pyyhit ka tasoitat viilalla) ja kiillotus. Tekemällä oppii. Täytyy kaikki reunat viilata tosi tarkkaan(kynnet lähtee aika nopsaa jos on huonosti viilattu) ja geelit täytyy kans laittaa myös reunoihin! Jos menee reunojen yli, sen saa heti appel.puutikulla heti pois.

• yane
        Rinksuli kirjoitti:

Eihän siinä mitään vaikeeta ole... työnnät kynsinauhat, viilaat kynnet, liimaat tipit(reilusti liimaa), pyyhit heti liika liiman pois, lyhennät kynnet, viilaat muotoon, sit ton kynnen ja tipin viilaus, pyyhit puhtaaksi, alusgeeli, geeli(pyyhit ja tasoitat viilalla) ja pääligeeli(pyyhit ka tasoitat viilalla) ja kiillotus. Tekemällä oppii. Täytyy kaikki reunat viilata tosi tarkkaan(kynnet lähtee aika nopsaa jos on huonosti viilattu) ja geelit täytyy kans laittaa myös reunoihin! Jos menee reunojen yli, sen saa heti appel.puutikulla heti pois.

eihän se kynsien tekeminen todellakaan vaikeeta ole, ajattelin itsekkin alkaa tekemään niitä vaikka en ole mitään kurssia käynytkään. mulle on laitettu 2 kertaa kynnet ja kummallakin kerralla kestivät noin viikon!
        Jos mä nyt saisin kestävämmät kun itse teen.
        Onko kellään tietoa mistä saisi ostettua tippejä?

• Kaoka

Mistä tuota itse geeliä saisi ostettua, ja paljonko maksaa abaut?

• Rinksuli
        Kaoka kirjoitti:

Mistä tuota itse geeliä saisi ostettua, ja paljonko maksaa abaut?

Ja mitä sä ajattelit tehä sen geelin kanssa? Kuivattelet auringossa/solariumissa? Kaikki geelit ovat UV-kovetteisii =). Eihän se geeli muutu kynnellä kovaksi ilman UV-uunia.
        Geelien hinnat riippuu geelistä, näitä kun on niin paljon...yleensä 15-100e.

• mä.
        Rinksuli kirjoitti:

Ja mitä sä ajattelit tehä sen geelin kanssa? Kuivattelet auringossa/solariumissa? Kaikki geelit ovat UV-kovetteisii =). Eihän se geeli muutu kynnellä kovaksi ilman UV-uunia.
        Geelien hinnat riippuu geelistä, näitä kun on niin paljon...yleensä 15-100e.

kaikki geelit eivät ole uv-kovetteisii, on myös ilmakovetteisia... kannattaa googlettaa ja soittaa suoraan kouluttajalle/maahantuojalle

• ammattilaisille
        mä. kirjoitti:

kaikki geelit eivät ole uv-kovetteisii, on myös ilmakovetteisia... kannattaa googlettaa ja soittaa suoraan kouluttajalle/maahantuojalle

Enpä usko, että Suomesta ainakaan saa hommattua geelejä yms. muut kuin alan ammattilaiset (siitä on myös maininta aika monen firman sivuilla). Ulkomailta saa varmaankin helpoiten, mutta muistakaa että olette sitten vastuussa tekemisistänne eli älkää noin vain alkako tekemään kynsiä. Tekemällä oppii. Ei kannata haukata kerralla liian suurta kakkua:)

• kynsikouluista

Ihmettelempä , että joku edes lähtee yhden päivän kursseille, oppiakseen hyväksi tekijäksi.
      Itse kävin ½ vuoden meikkikoulutksen ja siihen kuului myös rakennekynnet. Ne käytiin tosi tarkkaan läpi, eikä onneksi ollut mitään merkkiä vaan tehteen kaikenlaisilla aineilla.Meillä oli yli viikon koulutus johon kuului ackryli kynnet, geeli kynnet, ym. kynnet(on omia juttuja joista voi myös tehdä kynsiä) lisäksi käytiin kaikki kynsisairaudet läpi, koska jos teet kynsiä olet myöskin vastuussa siitä jos asiakkaalle tulee jotain ongelmia siitä, ettet ole huomannut , että hänellä on jokin sairaus kynsissä. Opin kyllä tekemään tosi hyviä kynsiä jotka kestivät 2 kuukautta jos asiakas kävi hoidattamassa niitä, valitettavaa on kuitenkin, että niinhin varsinkin ackryli aineisiin allergisoituu. Olkaa tosi tarkkoja kenelle maksatte noin suuria summia koulutuksesta sillä näitä rahastajia kyllä meilläkin riittää. Et missään tapauksessa opi kaikkea kynsitekniikasta vaikka olisit kuinka hyvä oppimaan 1 päivän kursseilla. Yleensä yhdenpäivän kolutus on vasta esittely ei muuta ja toki haluat tulla hyväksi kynnetekijäksi, jotta sinulle asiakkaita riittäisi , koska tällä hetkellä niitä on niin paljon, että hyvät vain pärjää. Puhunkin nyt ammattimielessä. Tietysti on tyttöjä jotka haluavat itselleen ja ystävilleen tehdä näitä juttuja , mutta 450 e. on aika kallis hinta siitä. Saman tiedon varmaankin saat nettisivuilta ilmaisesksi.

• ..............

no sais olla super kurssi että maksaisin 400 euroo yhdestä pivästä pitäs järkikin sanoa jotakin. yleensä viikon kurssit maksaa noin paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe