Pettääkö mies vai ei...

*Mjaa*

Poikaystävälläni on naispuolinen kaveri, ja tämä nainen on poikaystäväni ex-parhaan kaverin entinen tyttöystävä...

Noh, sain tietää että poikaystäväni on käynyt laittamassa tän tytön tietokonetta kuntoon, muttei heillä kuulemma ole suhdetta, tämän olen kuullut sekä poikaystävältäni että tältä tytöltä.

Kuitenkin poikaystäväni ei kertonut mulle että on käynyt tämän tytön luona muutaman kerran, koska pelkäsi että suutun (en todellakaan pidä tästä tytöstä), ja jätti siksi kertomatta. Okei, tavallaan ymmärrän koska olisin suuttunut mutta kyllä tuo kertomatta jättäminenkin oli kamalaa. Kiva oli kuulla siltä tytöltä että poikaystäväni on käynyt siellä.

Noh tää tyttö on ollut ihastunut ukkooni jo jonnii aikaa mutta suree eksäänsä eikä ole pääsyt siitä eroon ja vannoi ja vakuutti ettei hän koskisi poikaystävääni, varsinkin ku tietää että hänellä on minut.. Ja hänen eksänsä petti tätä tyttöäkin..

Okei täähän nyt voi olla sekavaa mut voinko luottaa ukkooni ja tuohon tyttöön ettei niillä tosiaan ole mitään? Tämä tyttö puhui heidän ystävyydestään ja miten tärkeää se on.. Tuntui vaan pahalta että poikaystävä voi noin vaan valehdella...

Mielipiteitä kiitos.

6

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parisuhteessa

antaa mennä omalla painollaan,jos niillä jotain on,se ei ole sun syy,jos ei ,hyvä.ukollani paljon kavereita naisissa,ja hullujen huoneellahan jatkuvaan saisin olla jos kaikesta sitä epäilisin.oli tai ei,kyllä se joskus selviää.

• volvo70

minun ex-miehelläni naispuolinen ystävä, joka oli hänen kaverinsa ex. kavereita ainoastaan, vaikka minunkin nähden nainen häntä yritti.

mies alkoi käymään siellä, ei kertonut minulle kun olisin suuttunut ihan turhasta. luin tekstiviestit ja sain selville vierailut. kun kysyin, missä ollut sai hirvittävän hepulin... muka mieskaverilla ja minä vittumaisin akka maan päällä kun epäilen. en kertonut että tiesin. nyt ollaan erottu. petti se.

• voi sua..

no jos ei vielä petä, pettää pian.. ja jos sä funaat noita juttuja ahistelet sun miestäs ajat sen takuulla pettämään.. eikä se katso aikaa eikä paikkaa..

• *Mjaa*

Eli siis annanko vaan olla ja unohdan nuo epäilemäni jutut ja jatkan niinku ennenkin? Teenkö sitten oikein? Ei oo oikeesti helppoo..

• maha

lopeta tän palstan lukeminen ajoissa koska täällä noita juttuja pettämisestä on niin paljon että mitä enemmän niitä luet niin sitä enemmän epäilet miestäsi.luin itse näitä ja aloin etsiä merkkejä naisestani mahd. pettämisen suhteen,sain kuitenkin selvitettyä että epäilyt olivat turhia.eikä naiseni onneksi saanut tietää että utsin asioiden oikean laidan tietooni.onneksi.tai sitten sinun on vaan suoraan kysyttävä että mikä on pelin henki,ja uhattava vaikka että kenkää tulee jos paljastuu että petos on tosi.itsevarmuutta peliin ja kova sana jos ei muuten usko ukko.tsemppiä.

• naikkonen++

Sinä et voi estää suhteen syntymistä heidän välilleen. Joku tuolla sanoikin, että ei se katso aikaa eikä paikkaa eli ei miehesi tarvi mennä edes tytön kämpille...

Mutta sanopas miehellesi, että pahoitit siitä vähän mielesi ja asia vaivaa sua ja toivoisit että se ei kävisi siellä ja toimisi nyt auttajana, koska tyttö mitä ilmeisimmin on kiinnostunut miehestäsi. Sanot että antavat pölyn laskeutua ja tehän voitte sitten myöhemmin (kun tytöllä uusi mies) olla kavereita. Eikö? Jos nekin on vaan kavereita?

Mutta siis, jos niillä on kemiat, et sinä tai tytön uusikaan ole esteenä. Et voi tehdä muuta kuin kertoa omat tunteesi ja esittää omat toivomuksesi asiasta ja tässä kohtaa astuu peliin miehesi rakkaus sinua kohtaan; jos sitä on riittävästi, miehesi tekee valintoja niin että teidän on mahdollisimman hyvä yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3374
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2322
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1098
    Aihe