Seksittömyys kyllästyttää

tyttö

Miehen kanssa ollaan 4v. oltu ja mieheni on alusta asti ollut välillä torjuva ja aika laiska seksin suhteen. Itse pidin suhteen ekat vuodet seksistä ja halusin sitä usein. Sitten minua alkoi kyllästyttää miehen kommentit siitä, miten "aina haluat" ja "rauhotu nyt", "ei seksi ole mulle tärkeetä"... Sitten tuli viimeinen tikki, kun hän kysyin hänen mielipidettään muista naisista ja parasta ystävääni hän kehui enemmän kuin minua koskaan. Sanoin hänelle suoraan, että saa tästä lähin hoitaa puuhailunsa yksin ja miettiä siinä samalla sitä ystävääni, kun niin hyvä kuulemma on.
No meni kaksi kuukautta, kun harrastettiin seksiä, joka oli aivan kamalaa. Ei tuntunut yhtään miltään. Nyt on mennyt kuukausi siitä, eikä mieheni kiinnosta enää yhtään. Haluaisin kokeilla muita miehiä, mutta en tiedä onko musta siihen. En kyllä halua jatkaa tällaista suhdettakaan. Mieheni on aina ollut se, joka ei koskaan tee aloitetta ja nyt sen huomaa, että on vaikka vuoden ilman, jos minä en tee aloitetta. Ottaa kyllä todella paljon päähän tämä touhu ja olen miettinyt koko suhteen lopettamista, kun en kerran miehelleni kelpaa. Ei hänkään kyllä mikään maailman komein mies ole. Olen kuullut paljon hyviä kommentteja ulkonäöstäni ja olen hoikka ja urheilullinen, mutta en koskaan ole tuntenut olevani mieheni makuun. Tuntuu kuin hän haaveilisi vain kaikista muista. Tyhmää lopettaa suhde, joka on kestänyt näin pitkään, mutta ei kai nuori nainen ilman seksiäkään tahdo elää. Vanhana sitä sitten ehtii olla ilman.

20

3599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FunToy

Minua ihmetyttää kaikki nämä ihmiset, joille seksi on vain ikävä velvollisuus. Seksihän on osa suhdetta ja hellää yhdessäoloa. Näitä haluttomia tuntuu olevan sekä miehissä että naisissa. Itse olen ollut naimisissa jo 10 vuotta ja viime aikoina vaimoni on alkanut torjua ehdotuksiani seksin harrastamisesta vedoten milloin mihinkin syyhyn. Itse etsin syitä itsestäni, luonteestani ja ulkonäöstäni. Olen urheilullinen ja mielestäni hyvä luonteinenkin mies joka ottaa vaimoaan huomioon monin eri tavoin, mutta jokin saa vaimoni torjumaan minut. Joten tiedän miltä sinusta tuntuu. Ihmetyttää vaan, kun haluttomuutta esiintyy niin paljon.

• tyttö

tuntumaan, että onko ihmistä sittenkään tarkoitettu elämään pitkässä suhteessa yhden ihmisen kanssa... Jos miehelleni ei seksi mitään merkitse, niin minä käsitän sen niin, että se ei merkitse mitään minun kanssani. Kaikki haluavat seksiä! Meillä sitä on kerran kuussa kahdessa ja olemme molemmat yli kahden kymmenen, eli parhaassa iässä. Loukkaa todella tällainen ja itsetunto laskee. En ole vuosiin ollut tyytyväinen ulkonäkööni ja pidän itseäni jotenkin viallisena...surullista!!

• äitivaimonainen
        tyttö kirjoitti:

tuntumaan, että onko ihmistä sittenkään tarkoitettu elämään pitkässä suhteessa yhden ihmisen kanssa... Jos miehelleni ei seksi mitään merkitse, niin minä käsitän sen niin, että se ei merkitse mitään minun kanssani. Kaikki haluavat seksiä! Meillä sitä on kerran kuussa kahdessa ja olemme molemmat yli kahden kymmenen, eli parhaassa iässä. Loukkaa todella tällainen ja itsetunto laskee. En ole vuosiin ollut tyytyväinen ulkonäkööni ja pidän itseäni jotenkin viallisena...surullista!!

Hei!
        Älä mieti ulkonäköseikkoja!!!
        Kokemuksesta voin sanoa, että monenlaisia vikoja itsestään löytää, niin nuorena kuin sitten myöhemmin, synnyttäneenä ja rupsahtaneena...=(

Itse mietin täällä tykönäni, johtuisiko oma haluttomuuteni siitä, että en ole itseeni tyytyväinen ja häpeilisin ja menisin kauas ja kuolettaisin tunteeni...
        Joskus näin on ollut, lasten jälkeen, "kaikkein löysimmässä vaiheessa". Mutta ei enää, eikä ennen lapsia näin ole ollut.

Ja nyt, kun olen joskus ollut yksinäni jossakin kodin ulkopuolella, olen onnekseni saanut huomata, että olen ihan ookoo. Eli joku tykkää ja joku ei...meitä on niin monenlaisia. Makujakin kans.

Sä olet ihan varmasti kaunis ja "himottava"..., jostakin muusta on kyse. Tai sitten on niin, että kumppanisi ei ole ...sua varten tarpeeksi hyvä!

• ajatella kannattaisi

Miksi kysyt asiasta jos et halua kuulla kuin määrätynlaisen vastauksen????

Miehesi oli rehellinen eikä saanut kuin pahaa aikaan.
      Haluatko että miehet olisi epärehelölisiä nyt sitten?
      Noissa mailikamuvaatimuksissa aika usein peräänkuulutetaan rehellistä miestä jne....

• tyttö

Tahdoin kuulla totuuden ja sen sain. Olisin toivonut erilaista vastausta, mutta koska en sitä saanut, on suhteemme nyt vaakalaudalla. Ehkä siinä syy ongelmaamme, miehen fantasiat ovat muualla. Ajattelin, että ilman seksiäkin voi jatkaa, mutta väärässä tietysti olen. En kuitenkaan usko, että koskaan pystyn elämään sellaisen asian kanssa, etten ole miehelleni se yksi ja ainoa.Kuka tietää...

• ei suhdetta

...enkä nyt tarkoita että se seksi olisi mikään parisuhteen "pakollinen vakio".. jokainen siis tyylillään.

MUTTA siinä vaiheessa kun toinen haluaa ja toinen ei ja "pihtaamista" on jatkunut.. sanotaanko puoli vuotta ilman mitään esim. fysiologista syytä (vrt. raskaus, leikkaus, impotenssi jne.) niin silloin ollaan kyllä parisuhteessa irtisanouduttu uskollisuudesta.

Kukaan ei voi olettaa, että jos ilman syytä pihtaa parisuhteessa seksiä pysyy puoliso uskollisena.

Mitään "ultimatumeja" ei kannata kuitenkaan esittää. Itse kertoisin suoraan miten asiat on ja että toivoisit kuitenkin parannusta teidän väliseen suhteeseen. Jos tämä ei ole mahdollista on teille molemmille parempi lähteä etsimään sitä oikeaa rakkautta.

Väärän kanssa ei kannata jatkaa vaikka sen vähän myöhemmin huomaakin.

• tyttö

Mielestäni pettäminen ei ratkaise mitään, vaikka mielessä on käynytkin. Ehkä tämä vain on merkki siitä, että kun kumpikin on kyllästynyt yrittämään,pitäisi vaan lähteä eri teille. En kyllä tahdo tuntea olevani vanha akka vielä parikymppisenä, jolla ei ole minkäänlaista käyttöarvoa!
        Mutta toisaalta tämä on niin yleinen ongelma, että jos kaikki eroaisivat tällaisessa tilanteessa, niin eipä jäisi montaa paria jäljelle. Toisaalta kun katselee ystäviä ja tuttuja ja heidän suhteitaan, tuntuu että on ainoa, jolla on ongelmia.

• Tyttö 84

Me ollaan nyt oltu poikaystäväni kanssa 5 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta asuttu yhdessä. Suhteemme on muuten aivan ihana, on hellyyttä, tosi paljon, mutta itse seksiä erittäin harvoin. Hyvä jos rakastelemme kerran kuussa. Itse haluaisin ainakin kerran viikossa, useamminkin. Aina kun teen aloitteen, poikaystäväni torjuu sen. Sen kerran kun kerran kuussa rakastelemme, teemme sen hänen aloitteestaan. Oma aloitteeni torjutaan aina...eikä kyseessä ole mikään väärin ymmärrys. Olen monta kertaa ihan suoraan ehdottanut seksiä..

Tuntuu niin turhauttavalta; olen nuori ja täynn haluja, eikä kumppani elä tätä aikaa minun kanssa...voiko sellaisen ihmisen kanssa olla loppu elämän yhdessä? Jos nyt rakastelemme noin harvoin, mitä se olisi 10 vuoden päästä? Ymmärrän, jos syy olisi jokin sairaus tms. mutta syy, ettei tee mieli... tuntuu, että minä en ole haluttava..vaikka olen pitkä ja urheilullinen nainen. Kerran jo sanoin miehelleni, että menen ja otan ensimmäisen miehen kadulta...sekään ei tehonnut... En todellakaan tiedä, mitä tehdä. Lopettaa muuten täydellinen suhde?

• tyttö

Kuulostaa tutulta. Minä kyllästyin aloitteen tekemiseen, kun joitain kertoja sain tylyn vastaanoton. Mieheni ei koskaan ole ollut aloitteentekijä ja on myöntänyt asian itsekin. Silti hän ei tee asialle mitään.
        Todella laskee itsetuntoa, kun ei saa omalta mieheltään huomiota, saati sitten keneltäkään muultakaan, kun seurustelee. Olen miettinyt monet kerrat pettämistä, mutta en tiedä, ei sekään mitään ratkaise. Parempi se olisi lähteä uuteen suhteeseen.
        Meilläkin muuta hellyyttä on, muuten suhteemme olisikin jo loppunut aikoja sitten. Kai se on niin, että intohimoiset suhteet ovat ihania, mutta eivät kestä. Tällaisessa toverillisessa suhteessa taas elää puutteessa, mutta koko loppu ikänsä :)

Voisiko vika olla vaan siinä, että seksistä on tullut liian arkista, eikä aina jaksa käyttää aikaa esileikkeihin? Tuntuu pahalta katsoa pareja, joilla monien vuosien yhdessäolon jälkeenkin kohdellaan toista niin hellästi ja ollaan rakastuneita ja ihastuneita. Minusta tuntuu kuin me olisimme kaksi vanhusta! Tuntuu todella hirveältä ajatella, että omat parhaat huippuhetket seksissä on eletty jo nyt parikymppisenä! Ennen seurustelua ei ole tullut paljoa kokeiltua ja nyt pitäisi tyytyä tähän!

Ei kyllä huvittaisi mennä seksikauppaankaan mitään pukuja ostelemaan, kun tietää, että näyttää tyhmältä ja saa kuitenkin tylyn vastaanoton. Ja miksi minun pitäisi uhrautua, kun ei miehenikään ole koskaan tehnyt mitään edes sen tapaista minun ilokseni?!

• Mokoma!
        tyttö kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Minä kyllästyin aloitteen tekemiseen, kun joitain kertoja sain tylyn vastaanoton. Mieheni ei koskaan ole ollut aloitteentekijä ja on myöntänyt asian itsekin. Silti hän ei tee asialle mitään.
        Todella laskee itsetuntoa, kun ei saa omalta mieheltään huomiota, saati sitten keneltäkään muultakaan, kun seurustelee. Olen miettinyt monet kerrat pettämistä, mutta en tiedä, ei sekään mitään ratkaise. Parempi se olisi lähteä uuteen suhteeseen.
        Meilläkin muuta hellyyttä on, muuten suhteemme olisikin jo loppunut aikoja sitten. Kai se on niin, että intohimoiset suhteet ovat ihania, mutta eivät kestä. Tällaisessa toverillisessa suhteessa taas elää puutteessa, mutta koko loppu ikänsä :)

Voisiko vika olla vaan siinä, että seksistä on tullut liian arkista, eikä aina jaksa käyttää aikaa esileikkeihin? Tuntuu pahalta katsoa pareja, joilla monien vuosien yhdessäolon jälkeenkin kohdellaan toista niin hellästi ja ollaan rakastuneita ja ihastuneita. Minusta tuntuu kuin me olisimme kaksi vanhusta! Tuntuu todella hirveältä ajatella, että omat parhaat huippuhetket seksissä on eletty jo nyt parikymppisenä! Ennen seurustelua ei ole tullut paljoa kokeiltua ja nyt pitäisi tyytyä tähän!

Ei kyllä huvittaisi mennä seksikauppaankaan mitään pukuja ostelemaan, kun tietää, että näyttää tyhmältä ja saa kuitenkin tylyn vastaanoton. Ja miksi minun pitäisi uhrautua, kun ei miehenikään ole koskaan tehnyt mitään edes sen tapaista minun ilokseni?!

No jos muuten on ihanaa ja mies on hyvä sulle, niin jättäisitkö hänet sen takia että saisit munaa joltain sua kaltoin kohtelevalta rentulta? Eihän sitä munaa orgasmiin tarvita.

• farkku

Toisaalta on todella lohdullista huomata, että on muitakin tyttöjä, minun ikäisiäni, joilla on näitä ongelmia suhteessa. Minäki olen vasta vähän päälle kaksikymppinen, nykyisessä suhteessani ollut vasta reilun vuoden, eikä seksi toimi. Nyt kun vielä pitäisi elää uutuuden huumaa, me rakastelemme ehkä kerran-kaksi kuussa. Mietin aivan samoin kuin te, että mitäs tämä olisikaan sitten 10 vuoden päästä??
        On todella turhauttavaa, kun haluan poikaystävääni kuin hullu, mutta hän ei edes katso minua. Tunnen olevani ruma, iljettävä, ja kai olen sitten niin huono seksissäkin, ettei minun kanssani sitä viitsi harrastaa.
        Tässä suhteessa on kyllä muitakin asioita, jotka eivät ole kohdallaan. Nimittäin miehen keskustelutaito. Vaikka hän nytkin tietää, että minulla on paljon patoutuneita tunteita ja ulospäästettäviä asioita suhteestamme (osa liittyen juuri tähän seksiongelmaan), hän ei edes yritä keskustella kanssani.
        Olen ajatellut, että vielä yhden mahdollisuuden annan, ja sitten lähden, vaikka kuinka koskee. En voi elää lähes seksittömässä suhteessa, enkä varsinkaan keskustelutaidottoman ihmisen kanssa.
        Olen kerran hänelle todennut, että miksi hän edes seurustelee kanssani, jos ei halua minua seksuaalisesti. Eikö seksi ole juuri se asia, joka erottaa oman kumppanin niistä kaikista miljoonista muista naisista, joiden kanssa voi olla vaan kaveri??
        En tiiä. En vaan jaksa enää. Toisaalta, en kyllä varmaan jaksa enää aloittaa uuttakaan suhdetta tämän jälkeen, miehistä ei ole ollut kuin surua ja pettymystä.

• svs.

Mitäs olet niin ruma, lihava ja ällöttävä! Pitää näyttää seksikkäältä ja pukeutua korsetteihin..jne.. Sinä et edes yritä!

• minttuli

No joo. Meillä on avomiehen kanssa todellakin seksitön suhde. harvoin, ehkä 2-10 kertaa vuodessa sekstaillaan ja silloinkin se on vain suorittamista. Näin on jatkunut aika lailla suhteen alkuajoista saakka. Kuitenkin vasta viime aikoina olen alkanut miettimään, että se taitaakin olla suhteessamme isompi ongelma kuin olen kuvitellut. Olen aina ajatellut, että minulla ei ole oikeutta haluta enempää tai parempaa seksiä kuin saan. Olen ehkä tyytynyt asemaani ajatellen, etten tarvitsekaan enempää seksiä ja erotiikkaa elämääni. Kuitenkin kaipaan sitä koko ajan, joten muutosta on tultava.

On totta, että ikävää olisi lopettaa suhde seksin takia...mutta todellisuudessa siihen on varmasti muitakin syötä jossain mielen syövereissä. Kyllä suhteessa täytyy olla jotain muutakin vinksallaan jos seksi ei luista...en tiedä. harmittaa.

Mieheni on todella laiska ja haluton. Ei koskaan ehdottele, paitsi humalassa joka ei tunnu miltään. Tai itseasiassa se vain pahentaa tilannetta. Niin, ainakaan hän ei halua minua, olen tajunnut sen vihdoin ja viimein useamman vuoden yhdessäolon jälkeen. Muuten meillä on sitä halailua ja hempeilyä yms. mutta sekin menettää lopulta hohtonsa....

Olen yrittänyt vietellä hänet seksikkäillä alusvaatteilla, ehdottanut roolileikkejä sun muuta...mutta ei ukko innostu ei sitten millään! Menee itsetunto... On se kuluttavaa jos hiukan yli parikymppinen, kaunis nainen ei saa mieheltään huomiota edes väkisin... ehkä jostain muualta sitten...en kuitenkaan tarkoita pettämistä, koska sitä en tekisi.

No nyt on ollut seksissä TAAS kohta parin kuukauden tauko. Ahdistaa. Kaikki muukin suhteessa tuntuu heti paljon synkemmältä, kun seksi ei luista. Olen yrittänyt ehdotella. Mutta en enää viitsi, koska sitten kun hän mahdollisesti lopulta vastahakoisesti suostuu, niin tiedän ettei hän kuitenkaan sitä itse haluaisi ja koko homma on vain mekaanista suorittamista. Ei siitäkään tule hyvä olo.

Kysyin eilen suoraan, että milloin me sitten seuraavan kerran harrastetaan seksiä. Niin mies vastasi (minuun vilkaisematta, tv:tä katsellen) "KATSOTAAN NYT TÄSSÄ JOKU PÄIVÄ". Voi vittu, multa palo käämit....ihan niinkuin se olisi niin kiireinen, ettei ehdi tyydyttää naistansa.

Hän silmin nähden aina ahdistuu kun ehdottelen. Tuskin edes vilkaisee minuun päin. Hymisee vain kun surkuttelen seksitilannettamme.

Olemme ennenkin puhuneet tästä ongelmasta suhteessamme ja mies sanoo, että kyllä hän rakastaa minua ja haluaa myös seksuaalisesti, mutta eipä se makuuhuoneen puolella näy...Ja se puhuminenkin on niin vaikeaa ainakin minun miehelle. Se on kuin seinälle puhuisi. Vastaukset "EN TIEDÄ" ja "IHAN SAMA". Melko turhauttavaa yksinpuhelua.

Muuten meilläkin toimii suhde ihan ok. Hän kehuu minua ja sanoo rakastavansa enemmän kuin mitään muuta. Kuitenkin pistää se mietityttämään, että missä mies sitten tyydyttää tarpeensa, koska pakkohan hänelläkin sellaisia on olla...

Pelottavaa, koska yhä enemmän sitä haluaa sellaista mitä ei vain yksinkertaisesti saa....

Ja vielä on pakko lisätä sellainen asia, että mies vielä puhuu avioliitosta ja lasten hankkimisesta. Miksi se luulee, että toivoisin jotain sellaista sen kanssa?

Tässä on vain pieni mutta...ostimme talon viime vuonna. Että ei kait tästä niin vain lähdetä kävelemään.

• tyttö

Viestisi oli todella surullisen kuuloinen. Mielestäni sinua on laiminlyöty todella pahasti! Jos teillä todella on tuota jatkunut jo koko suhteen ajan, että saatatte harrastaa vain 2krt vuodessa seksiä! Meillä alussa oli paljonkin vipinää, vaikka se olikin aina minun aloitteestani. Mieheni joskus siihenkin tokaisi, että "kai me harrastettiin silloin niin paljon seksiä, kun pelkäsin että sä olisit jättänyt mut". Eli se kertoo varmaan jotain siitä, nauttiiko hän seksistä oikeasti minun kanssani..Kuka tietää, ehkä meilläkin tämä asia tulisi jatkumaan tästä lähin tällaisena. Nytkin on harrastettu kerran 3kk:n aikana. Ja jos nyt mies lopulta pahimmassa puutteessaan jonkun aloitteen tekee, niin silittelee vähän alapäästä ja kuvittelee, että olen siitä maailman onnellisin nainen!Meilläkin on tuttua tuo, että mies tekee kännipäissään ehdotuksia ja muutaman kerran on melkein väkisin pakottanut! Todella sikamaista! Tulee ihan sellainen tunne, että kun ollaan oltu ravintolassa, niin on koko illan katsellut muita akkoja ja kotona kuvittelee minut joksikin niistä! En tajua minkä takia hän muuten kännissä haluaisi, kun ei selvinpäinkään halua.

Kyllä minä sanon sinulle nainen, että sinun itsetuntosi laskee tuollaisen suhteen myötä! Sinun on kerrottava miehellesi, että sinä et tyydy tuollaiseen!!!

Voisiko siinä miehesi taustalla olla esim. masennusta tai heikkoa itsetuntoa? Ajattelin, että jos hän sinulle kuitenkin latelee kohteliaisuuksia, mutta silti ei ole kiinnostunut seksistä. Itse olen huomannut, että miehelläni on joissain mielessä huono itsetunto ja sekin voi olla osasyy, mutta olen kyllä hänelle monet kerrat sanonut, että kuinka hienoa olisi, jos hän tekisi joskus aloiteen...eikä ole auttanut.

Voi, voi, mikä näitä miehiä vaivaa? Kyllä nyt houkuttaisi ajatus aviomiehestä, joka tahtoisi seksiä joka päivä...Sellaisiakin kuulemma on!

• Nimetön

Meillä on aivan samanlainen tilanne avomieheni kanssa..Viimeksi sain seksiä joskus JUHANNUKSEN tienoilla 2005!

Aivan sietämätön tilanne..En tiiä mitä oikein pitäis tehä..Oon vasta 20 ja tuleeko elämäni aina olemaan tälläistä.

Olen yrittänyt puhua asiasta mutta se ei ole auttanut.En jaksa enään edes yrittää/ehdotella sillä pelkään tulevani torjutuksi.Miten on yleensä aina käynyt.Mieheni on jotenkin aina "unohtanut"

onneksi meillä ei ole kertynyt vielä muuta yhteistä omaisuutta kuin koira...Joten lähteminen olisi jotenkin edes helppoa...

• Miesten MIES
        tyttö kirjoitti:

Viestisi oli todella surullisen kuuloinen. Mielestäni sinua on laiminlyöty todella pahasti! Jos teillä todella on tuota jatkunut jo koko suhteen ajan, että saatatte harrastaa vain 2krt vuodessa seksiä! Meillä alussa oli paljonkin vipinää, vaikka se olikin aina minun aloitteestani. Mieheni joskus siihenkin tokaisi, että "kai me harrastettiin silloin niin paljon seksiä, kun pelkäsin että sä olisit jättänyt mut". Eli se kertoo varmaan jotain siitä, nauttiiko hän seksistä oikeasti minun kanssani..Kuka tietää, ehkä meilläkin tämä asia tulisi jatkumaan tästä lähin tällaisena. Nytkin on harrastettu kerran 3kk:n aikana. Ja jos nyt mies lopulta pahimmassa puutteessaan jonkun aloitteen tekee, niin silittelee vähän alapäästä ja kuvittelee, että olen siitä maailman onnellisin nainen!Meilläkin on tuttua tuo, että mies tekee kännipäissään ehdotuksia ja muutaman kerran on melkein väkisin pakottanut! Todella sikamaista! Tulee ihan sellainen tunne, että kun ollaan oltu ravintolassa, niin on koko illan katsellut muita akkoja ja kotona kuvittelee minut joksikin niistä! En tajua minkä takia hän muuten kännissä haluaisi, kun ei selvinpäinkään halua.

Kyllä minä sanon sinulle nainen, että sinun itsetuntosi laskee tuollaisen suhteen myötä! Sinun on kerrottava miehellesi, että sinä et tyydy tuollaiseen!!!

Voisiko siinä miehesi taustalla olla esim. masennusta tai heikkoa itsetuntoa? Ajattelin, että jos hän sinulle kuitenkin latelee kohteliaisuuksia, mutta silti ei ole kiinnostunut seksistä. Itse olen huomannut, että miehelläni on joissain mielessä huono itsetunto ja sekin voi olla osasyy, mutta olen kyllä hänelle monet kerrat sanonut, että kuinka hienoa olisi, jos hän tekisi joskus aloiteen...eikä ole auttanut.

Voi, voi, mikä näitä miehiä vaivaa? Kyllä nyt houkuttaisi ajatus aviomiehestä, joka tahtoisi seksiä joka päivä...Sellaisiakin kuulemma on!

"Voi, voi, mikä näitä miehiä vaivaa? Kyllä.."
        Se on evoluutiota se.
        Sukupuolet lähestyvät toisiaan nykyisen keinotekoisen tasa-arvoistamisen takia.Miehet ovat kohta kuin naiset ennen saman näköisiäkin ja naiset alkavat olla kuin miehiä bodattuine lihaksineen ja lyhyessä tukassa ja miesten vaatteissa.
        "parisuhteita", (ihan paska koko uudis-sana)värkätään lesbojen ja kaikenlaisten hihhuleiden kesken ja puolet miehistä on puppelipoikia otakin homppeli homoja.
        Lienee suvuton lisääntyminen joskus tulevaisuudessa päivän sana.
        Oi niitä aikoja...silloin ennen kun Tauno Palo vielä tyttöjä latoon vei :-D

• viisastunut nainen

ja asennettasi (te kaikki muutkin!)

"ei viitsisi vain seksin takia jättää miestä.." (tai naista)

Mitä vittua? Miten niin "vain seksin"? Ei se ole mikään 'vain' rakkaussuhteessa. Se on SE juttu!
        En tiedä johtuuko suomalaisesta kärsimyskulttuurista, luterilaisuudesta, vai mistä, että seksin ja erotiikan merkitystä elämässä ja parisuhteessa väheksytään?
        Ikään kuin se olisi jotain turhamaista ja pinnallista itsekästä puuhastelua, nautinnon tavoittelua, josta syyllistetään ja syyllistytään.

Siinä on semmoinen pulma, että se seksin puute kertoo aina myös jostain muusta, ja se 'muu' ja seksittömyys vaikuttaa kaikkeen olemiseen (niin kuin näitäkin lukiessa saa huomata). Se ei siis todellakaan ole mikään vähäpätöinen seikka parisuhteessa. Uskokaa se. Ja eläkää elämäänne sen mukaisesti. Siinä ei yhteiset talonhankinnat paina, kun mietitään elämän ainutkertaisuutta ja ohikiitävyyttä.

Eri asia on, jos seksi ei ole kummallekaan suhteessa olevalle tärkeää. Mun puolesta ihmiset voi elää lopun elämäänsä ilman seksiä, mutta ne joille se merkitsee, miksi niiden pitäisi kärsiä? Miettiä mikä niissä on vikana...

• vaan

Mitä sä ylipäätään näet tollaisessa miehessä?

• Tapsa.

M8iehen täytyy tyydyttää ne muutkin naisensa ja sitten vielä tyydyttää pornoa katsoen. Sinä saat oman osasi sitten kun hän jaksaa.

• ile x

helvetti!täällä nuoret ja oletettavasti kauniit naiset itkee seksin puutetta!lähtekää heti sellaisista suhteista.maailmassa miljoonia mukavia/komeita miehiä jotka haluavat seksiä.itselläni 6 vuotta seurustelua takana ja aina harrastetaan seksiä kun se on mahdollista(molempien halusta).muistakaa rohkeasti keskustella sänkys mitä haluatte/mistä pidätte ja mitä kumppaninne haluaa/pitää.oppii itsekkin enemmän kun keskustelee rohkeasti.kaikkeen ei tarvi suostua,mut voi kannattaa kokeilla...eikä kannata suuttua jos toinen neuvoo kuinka tehdä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe