Haluaisin vinkin mikä meikkivoide olisi paras..
Minulla on kuiva iho ja akne, joten haluan peittävän meikkivoiteen. Pahin ongelma on aina se että ne meikkivoiteet joita olen kokeillut jättävät aina hirveän rajan kaulaani, ja naamani näyttää aina oranssilta..käytän selvästi liian tummia meikkivoiteita, mutta seuraavaksi vaaleampi on liian vaalea..näytän valkoiselta kuin lakana..
Joten auttakaa minua joku..
SOPIVA MEIKKIVOIDE?
6
1445
Vastaukset
- kiinnostunu
Ja ois kiva, jos se meikkivoide ois vielä suht halpa. 20 euroa ois ihan kohtuullista.
- vanilla
Kun löydät hyvän meikkivoiteen (siis joka koostumukseltaan, pysyvyydeltään ym. vastaa toiveitasi) ja, jos oikeaa sävyä ei löydy osta kaksi sävyä. Itsekään en juuri koskaan löydä sellaista sävyä joka sellaisenaan olisi hyvä, joten ostan kaksi, joista miksaan sopivan. Talvisin enemmän vaaleaa sekaan ja kesällä sit taas sitä tummempaa ja avot! =)
- paras
on varmasti Joe Blasco, jos siitä vaan löytyy sopiva sävy sinulle, toinen voi olla cinema secrets. Sävyn valintaan saat ammattilaisen apua. Myös pysyvyydeltään tosi hyvä ja sitä voi lisätäkin päivän mittaan vaikka paikallisesti jos tarvetta ilmenee (Blascoa siis).
- tukkii
paras kirjoitti:
on varmasti Joe Blasco, jos siitä vaan löytyy sopiva sävy sinulle, toinen voi olla cinema secrets. Sävyn valintaan saat ammattilaisen apua. Myös pysyvyydeltään tosi hyvä ja sitä voi lisätäkin päivän mittaan vaikka paikallisesti jos tarvetta ilmenee (Blascoa siis).
Älä laita acne iholle >Blacoa tukkii lisää jo tukossa olevia huokosia.Osta jotain sellaista meikkivoisetta jossa ei ole tukkivia aineita.
- Edellinen
tukkii kirjoitti:
Älä laita acne iholle >Blacoa tukkii lisää jo tukossa olevia huokosia.Osta jotain sellaista meikkivoisetta jossa ei ole tukkivia aineita.
Juu, ei kannata sellaista tietenkään sitten ostaa ja kannattaa ehdottomasti kysellä myyjiltä neuvoja ja mielipiteitä ja päättää sitten itse mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. En tiennyt tollasesta tukkimisjutusta, koska mielestäni ne konsultit aina puhuu et iho hengittää vaikka onkin Blascoa naamarissa.
- Tässä Paras
Parempaa ei ole markkinoilla kun Mary Kayn tuotteet. Niiden meikkivoidekkin on täysin öljytön eikä tuki ihohuokosia ja se suojaa ja kosteuttaa samalla kun se peittää ja kaunistaa. 26e tuubi etkä pety, konsultti valitsee sinulle täydellisen sävyn sun ei tsrtte muuta kun ite istua ja nauttia-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248