Onko kukaan nähnyt klippiä "NFL's Greatest Hits" jossa soi Prodigy taustalla?? ...Aivan upea!!!
Onko tietoa mistä tuollaisia saisi lisää???
Oon yrittänyt ladata kokonaisia pelejä DC:llä, mutta en oo onnistunu saamaan kuin pari kappaletta. Nekin mitkä olen saanut ovat uskomattoman hienoja vaikka ovatkin "vain" runkosarjaa...
Lisää jenkkifutista telkkariin, niin kaikki saa nauttia!!
NFL's Greatest Hits...
11
1859
Vastaukset
- Picman
Olen nähnyt! Huippu on! Saataisiinpa Suomen vaahteraliigankin noin taitavia kuvaajia ja editoijia, että jokaisesta taklauksesta, TD:stä ja harhautuksesta saisi kaiken irti!
- rissunretku
tollanen samanlainen on kyllä. löytyy hakusanoilla incubus - make yourself (NFL's Greatest Hits)
- Nähty on
En tiedä mikä on suomi24:n linja tällaisiin ohjeistuksiin, mutta jos rikkoo hyvää tapaa niin poistakaa vaan.
That said, mininovasta löytää torrenttina joitain pelejä. Hakusanaksi vaa NFL.
www.mininova.org- Onnellinen
Suuret kiitokset... Olen yrittänyt lötää DC:llä jenkkifutista, mutta turhaan...
- Hamsori
Kiitti, vinkistä! Oon saanu tot kautta muutaman hyvän pelin!! Ja lisää vaan pukkaa. Tää on oikee kultakaivos kaikille jotka haluaa pelejä, pätkiä ja ESPN studioita!
Lisää:
http://www.torrentz.com/ - En tajuu
...noita torrentteja voi katsoa? Auttakaa nyt tyhmää, kun en ymmärrä, et mikä ohjelma mun pitää ensin koneelle asentaa että näen noita pelejä?
- :D :D
Hienoja klippejä!!!!
- assu
kokeile ladata peleja ja clippeja torrenteina, useimmilta sivuilta löytyy 1-2 viikkoa vanhoja matseja ja muita clippeja
- sepelikuormaaja
www.pontel.com täältä voit tilata matsi DVD:tä,
jokainen matsi kuluneilta kausilta saatavilla jopa vuosien takaa tähän päivään asti! - hyviä vielä
www.youtube.com
en tiedä kyseisen sivuston politiikkaa mutta ilmeisesti sivustolle saa laittaa minkälaista materiaalia tahansa
sivulta löytyy siis jefupätkiä vaikka millä mitalla kunhan vain osaa etsiä, hyviä hakusanoja ovat joukkueiden nimet (esim. redskins, washingtonissa faneilla on ilmeisesti tapana pitää kameraa mukana otteluissa :P), pelipaikat (esim running back), pelaajien nimet (esim. walter payton) tai sitten vain ihan nfl tahi super bowl
tässä yksi pätkä mikä sieltä löytyy:
http://www.youtube.com/w/WALTER-PAYTON-34?v=eHa1Fg8_CNw&search=walter payton
videoita on kenties mahdollista saada "normaaleihin videomuotoihin", itse en ole jaksanut kokeilla koska onnistuu se katsominen tuostakin
toinen paikka netissä mistä löytää hyviä pätkiä on tietysti video.google.com, suurin piirtein samoilla hakusanoilla
toki dc ja torrent vie voiton, mutta nämä niille jotka eivät moisia tue :)- Goijjari
Tuolta löytyy tosiaan hyviä lyhyitä pätkiä. Myös tuo avauksessa mainittu greatest hits löytyy esim. hakusanalla tackle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394