Masturbaatio ennen treffejä?

Julle86

Oon menossa perjantaina treffeille. Tarkotus tietty päästä kiksauttaa elikkäs mitä mieltä olette: Kannattaako pussien tyhjennys ennen treffejä(etuna ettei olisi niin kovat paineet,toisinsanoen pimpero ainakin alitajunnassa mielessä joka lauseessa mitä sanoo) vai sitten ei (etuna että ainakin pitäisi olla "kovana" ja nainen näkee että olen maskuliinia ja testosteroinia tihkuva mies kun "sitä" tulee niin paljon ja kunnon kamaa)?

Miten ite toimitte?

26

27227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Miten ite toimitte?

Todennäköisesti päällimmäisenä mielessä on joku ihan muu asia.

• ainakaan menis

treffeille yhdenkään miehen kanssa, jonka päällimmäisenä ajatuksena ei olis illan päätteeksi kaataa minua. Vaikka se onnistuisikin sen taitavasti peittämään... :D:D

• lippahattu

????

• joku mies
        ainakaan menis kirjoitti:

treffeille yhdenkään miehen kanssa, jonka päällimmäisenä ajatuksena ei olis illan päätteeksi kaataa minua. Vaikka se onnistuisikin sen taitavasti peittämään... :D:D

Vai eivät siveellisin ajatuksin liikkuvat kelpaa. Itselläni on ainakin kiinnostavien tapausten suhteen hieman pitkäjänteisemmät tavoitteet kuin kaataminen ekana iltana, haiskahtaa aika tavalla kertakäyttötoiminnalta. Kuinka monen kanssa kumppanisi onkaan aiemmin tehnyt saman... Myönnän, että tässä iässä haluja olisi, mutta silti en pitäisi kovin lupaavana, jos tilanne ajautuisi makuuhuoneen puolelle tuossa vaiheessa.

• Itse näkisin

mielelläni miehen juurikin tuollaisena kuumakallena mutta mutta... mites se kalu köytetään kiinni niin ettei saa sakkoja rietastelusta julkisella paikalla? Ilmastointiteipilläkö?

• vedät käteen

Ennen treffejä. Typykin kuitenkin sormettaa kotona. Minua on aina naurattanut tuo sanonta, mutta en nyt keksi muutakaan tähän hätään. Yrittäkää nyt ajatella jotain muuta, puhukaa vaikka säästä.

• asfioewa

"onpas ulkona huono sää.. nussitaanko?"

• isosetä

Minulla on oiva vinkki sinulle;

Laitapa pyykkipoika pippelinpäähän, sillä on monia suotuisia vaikutuksia. Näyttää mutka suuremmalta, painetta kertyy, estää siemenien purkautumisen, ja sitten kun tyttö ottaa pyykkipojan pois..voi pojat !!

Voit toki heti tytön tavatessa tarjota pyykkipoikaa myös tytön häpäreihin. Kaikki peliin vaan !

• raihnis

Pakko vetää käteen ennen treffejä. Kestät sitten vähän kauemmin, jos sänkyyn asti päädytte. Aika noloa se on jos tuut sekunnissa, kun on niin kauheat paineet. Ei sitä naista ilahduta sun mällin määrä, vaan taidot (ja kesto) sängyssä.

• eLLu

naisena kannatan tyhjennystä ennen treffeille menoa koska kyllä minä ainakin haluaisin muutakin kuin käden märäksi ja veltot pussit =)

• se kannattaa

Ite ainakin aina vetäsen kätöseen ennen treffejä. Ei sitten ala kiusallisesti jöpöttämään heti alku treffeistä, kun ollaan vielä julkisilla paikoilla. Lisäksi kestää sitte pidempään, jos tosi toimiin saakka pääsee.

• Silakka

Itse sujautan aina tuoreen silakan pyrstö edellä rintataskuun ennen treffejä. Sillä on kätevä kammata haituvia peittämään pakenevaa hiusrajaa ja sen kanssa voi käydä keskustelua, jos muuten on baarissa hiljaisemmanpuoleista. Kerran yllätin silakan ruoto pystyssä masturboimasta ennen omia treffejäni. Minusta se oli luonnollista.

• mitä on

elää puutteessa? On hyvin vaikeaa istua mieleisen ihmisen vieressä ja PUHELLA PUUTAHEINÄÄ KUN OLISI MAHDOLLISUUS TEHDÄ HÄNET HYVIN ONNELLISEKSI, EIKÄ HÄN OLE VIELÄ VARMA ETTÄ SE ON NIIN...ja taas tuo caps lock..

• kalaton, velaton, ton

Pussit ilman muuta tyhjiksi jos useampi. paree käyttää rahnat omiin hankintoihin, vaikka kaasari toyotaan, kun että lätraa kaljan kanssa pubissa. tai tyhjentää ne jonkun vieraan vosun messissä. Kanna ylpeästi pussejasi, pulleina !

• Serpico

Miten olis kontemplaatio ennen treffejä? Aika hyvä idea? Rauhoittaa mieltä ja rauhoittaa sieltä.

• muistaa vain

älä hävitä mälliin, voi olla että hän löytyy sen ja kysyy mitä se on ja ainoa vaihtoehto sä voit valehdella mitä se on että se on hiusgeeli. Sitten hän ottaa sitä ja laittää omassa tukassa.

• nyt..

(dorka) Tuo kohta "nainen näkee että olen maskuliinia ja testosteroinia tihkuva mies kun "sitä" tulee niin paljon ja kunnon kamaa" Voi jösses että voi olla joku tyhmä. Mitä vähempi, sitä parempi - naisen kannalta. Sperma on vain ja ainoastaan inhottavaa, ihan sama minne sen lastin roiskit. YÄK!

• makunsa kullakin

Miehen sperma on sinulle kiitos. Siitä mitä hän sinulle antaa ja mitä sinä annat hänelle.

• itsellesi

Sä tarvitset apua. Ihan oikeasti. Hae sitä kun vielä pystyt.

• something ´bout Mary

:D .

• Kiihotti

kertoi tehneensä sen aamulla minä mielessä, että olisi pitkää puhtia kun tapaamme. Huuuh.

• joskus teki
        Kiihotti kirjoitti:

kertoi tehneensä sen aamulla minä mielessä, että olisi pitkää puhtia kun tapaamme. Huuuh.

etttä en itse tulisi 4s. Silloin kuin vielä oli mahdollisuus harrastaa seksiä. Nyt ei tarvii enää, en edes enää on haluja vaikka olen sinkku mies. Nyt tarvi vain duuni.

• -Järkevä-

Kuule, sä taidat olla vähä puuttees ku sä meet treffeille ja heti se mieles? Kannattaisko tutustua sen tytön kans paremmin ja sitte vasta miettiä sellasia hommia?? Hei haloo mis sun järki?!?!

• treffeille..

Ladatun aseen kanssa :D

• aika

Aloittelijan moka mennä treffeille täysillä pusseilla.

• Miks kertalaaki?

Mää en mittään pusseja tyhjennä. Usein multa otetaan suihin heti kättelyssä, ett olisi parempaa toimintakuntoa yhdynnässä ja sitten vähän kahvitellaan ja taas jatketaan. Naiminen on meillä sellanen aaltoileva prosessi, että välillä köyritään ja sitten lepäillään. Naiseni ymmärtää ton miehen fysiologiasta, ett eka kerta tauon jälkeen voi olla turhan herkässä eikä sekään halua mitään kymmenen sekkaa ja siin se köyrimistä, vaan sitä, ett pannaan kunnolla, ku aletaan.

On niit tietty kai aika paljonki sellasii naisii, jotka ei oikeastaan edes haluu mitään seksii ja toi paneminen on joku sellanen kerta viikos velvollisuus eikä ne oikein edes harmistu, jos tulee nopeesti. Ovat kai pikemminkin tyytyväisiä, ett velvollisuudet tulee hoidettua helposti niin ku se olisi oikeesti jotain sukupuolielämää, mut ei mieskään sitä ihan heti tajuu, jos ei oo parempaan tottunut. Itelläkin oli joskus eukko, joka piti kyl perhettä hyvänä asiana ja meki mentii vauvan kanssa ties mihin hiton jumppiin ja uinteihin ja piti sitten olla niin idyllistä pieni talo preerialla idylliä niin ku se lapsi olis mitään ymmärtänyt paljon mistään mesomisesta ja mä jäin sitten ihan hunningolle ja unohduksiin ja seksistä ei voinu paljon puhuukaan. Se halus vaan sen lapsen ja jonku ihmeen idyllinsä eikä minua eikä seksiä. Nyt on paremmin. Kantsii vähä kattoo muijien kanssa. Näitä vauvakuumeen lumoissa olevia, jotka ei muuta näe tai kuule on oikeastaan aika paljon, jos alkaa funtsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4813
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      136
      3272
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2716
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      84
      2453
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1434
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1309
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1248
    Aihe