nettideittailu kun seurustelee;

yksinhuoltaja

mitä mieltä ootte jos hakee seuraa netistä tosi tarkoituksella ja samalla seurustelee? Edellisesssä suhteessani naisystäväni haki seuraa netistä tositarkoituksella minulta salaa , vaik seukkasimme.mielestäni olis paree ku sanoo asiat suoraan , helpomalla pääsee kaikki ja ei tuu turhia odotuksia , eikä pettymyksiä???????????????

14

4001

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.J

Sama tapahtu mulle, et mimmi haki seuraa netistä... Sit siin oli vielä se että, jakeli hintaa vastaa päiväkahveja. Tuntu aika hyvältä ku sain avopuolison siitä kiinni...

• kyllä

kaikki naiset on yksiä v*tun huoria, sori vaan...näin on senkin lumput

• tiemedown

vois sanoa, että rehellisyys ja suorasanaisuus on se oikea tapa. Itse en muuhun lähtisikään!

Ja sitten arkirealiteeteistä ja tositapahtumista netin kautta... Vähän pohjaa: sinkkuaikoina netin aikaan on itsellä profiilia&ilmoa ollut esillä. Hyvin olen oppinut tuntemaan 6-7 naista (2 seurustelua, 2 vieläkin hyvää ystävää ja pari-kolme "hengailua").

Kaksi näistä 7:stä naisesta oli varattuja yhteyden otettuaan ja vain kaffella/olusilla käytiin parit kerrat keskustelemassa heidän ollessa suhteessa. Toinen avoliitossa ja toinen avioliitossa vieläpä lapsella. Yhteistä oli kummallekin se, että olivat jo ihmissuhteissaan täysin umpikujassa ja hakivat lähinnä tukea ja ulospääsyä.
      Näiden äijiä ei voi kehua eli mm. hylkäsivät kumppaninsa ja lapsensa arkipäiväsissä asioissa, henkisesti "kiristivät ja uhkailivat", kummallakin juoksivat muualla naispuolisen "ystävän" kanssa, käyttivät yhteiset rahat, jne.

Eli henkilökohtaisia ja erilaisia ovat tapaukset. Kaltoin jotkut äijät osaa myös naisiaan kohdella, että miehien puolesta hävettää!! Naiset monesti sitä tukea tarvitsevat kriiseissä ja en kumpaakaan voisi moittia näissä tai vastaavissa tapauksissa!

Kummankin elämä muuttui parempaan. Yh-äippä tuli järkiinsä ja haki eron. Tämän kanssa aloin mm. seurustelemaan eron jälkeen (ei oltu yhteyksissä 1.5-2 vuoteen välissä). Suhde päättyi ja on eri tarina.
      Toinen on ystävä ja tänäpäivänä seurustelee kunnioittavassa suhteessa ja on menossa naimisiin uuden kumppanin (netistä) kanssa kesällä.

Mutta edelleen keskustelun aloittajan kanssa olen samaa mieltä: Pitää suhteet hoitaa loppuun ennen uusia. Muutoin tulee katkeruutta yms. herkästi ja jotain yhteistä voi jäädä kummallekin käteen, jos on fiksummista ihmisistä kyse!

• Mies päälle kolmenkympin

Tuo on käsittääkseni aika tyypillistä toimintaa naisilla. Yllättävän usein naiset eivät luovu edellisestä suhteesta ennen kuin on uusi valmiina.

Aloitin tuosta aiheesta keskustelunkin joskus:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000013329229

Itse olen kyllä sitä mieltä että ensin vanha suhde poikki ennen kuin katsellaan uutta. Ainakin minun mielestäni tuo on jossain määrin verrattavissa pettämiseen. Ei nyt ehkä ihan sama asia mutta luottamusta se ainakin nakertaa.

• Sivusta seurannut

Eräs tuttavani toimii just näin...seurustelee (on tyytymätön suhteeseensa) mut etsii samalla uutta seuraa. Vasta sitten lemppaa vanhan kun uusi jo löytynyt. Näin se on monen kohdalla. Tämä on nainen.

• Saitko huoltajuuden, vai menikö se exällesi?

• yksinhuoltaja

olen yksinhuoltaja ja lapeseni asuu luonani,riippumatta siitä , seukkaamko vai en1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Neuvola
        yksinhuoltaja kirjoitti:

olen yksinhuoltaja ja lapeseni asuu luonani,riippumatta siitä , seukkaamko vai en1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älä kirjoittele tänne enää ikinä humalassa! Häpäen puolestasi!

• yksinhuoltaja
        Neuvola kirjoitti:

Älä kirjoittele tänne enää ikinä humalassa! Häpäen puolestasi!

en käytä yleesä alkoholia , korkeitaan pari kertaa vuodessa,enkä muitakaan huumaavia aineita!

• Aivan selkeästi. Samoin hieman ihmetyttää muuten suhteessa elävät,jotka täällä ovat. Kierrän kaukaa, koska en mene kahden ihmisen väliin.

• peruna1

Salarakkaiden etsijät ihmetyttävät eniten, sekä miehet, että naiset, mihin tää maailma on menossa? ei varmaan enään lyödä luotettavia ihmisiä!!!

• Petetty

Tutulta kuulostaa. Itseäni asia koskee siksi, että miesystäväni nettideittailee ja ei edes tunnusta sitä, vaikka on jääny kiinnikki..On kuulema lopettanut, mutta valitettavasti "peittää omat jälkensä" niin huonosti, että tiedän hänen jatkavan. Ilmotuksessaan hän muuttelee tietojaan silloin tällöin..niin sellaisia tietoja kuin ikä, harrastukset jne, jotka kylläkin, ainaski ikä muuttuu vaan kerran vuodessa...Huiputtaa siis kaikkia tässä "pelissä". Itse en moista hyväksy, pidän nettideittailua pettämisenä, jossa kaikki osapuolet joutuvat petetyksi!

• toinen samanlainen

Miksi ihmeessä et lopeta suhdetta jos miehesi deittailu jatkuu, vaikka on luvannut lopettaa..? Itselläni hieman samanlaisia kokemuksia, mieheni jäi myös kiinni, mutta on nyt lopettanut ja seuraan todella tarkkaan, eikä ainakaan vielä ole jäänyt uudestaan kiinni. Epäilys kuitenkin on ja jos jatkaa kaikesta huolimatta, niin suhde on siinä tapauksessa ohi. Pettämistähän sekin tavallaan on, varsinkin jos tapaa näitä nettituttaviaan.

• Hetkenseurustellut
        toinen samanlainen kirjoitti:

Miksi ihmeessä et lopeta suhdetta jos miehesi deittailu jatkuu, vaikka on luvannut lopettaa..? Itselläni hieman samanlaisia kokemuksia, mieheni jäi myös kiinni, mutta on nyt lopettanut ja seuraan todella tarkkaan, eikä ainakaan vielä ole jäänyt uudestaan kiinni. Epäilys kuitenkin on ja jos jatkaa kaikesta huolimatta, niin suhde on siinä tapauksessa ohi. Pettämistähän sekin tavallaan on, varsinkin jos tapaa näitä nettituttaviaan.

jos parisuhdetta(an) yrittää rakentaa!

Olen jotakin vuosia yrittänyt löytää seurusteluparia netin avulla. Livetapaamiset eivät sitten ole kuitenkaan sytyttäneet minun tunteitani. Kyllä monet noista miehistä ovat yrittäneet saada minut uudelleenkin treffeille, mutta kun ei kiinnosta, niin ei. Nettitutustuminen on varsin epäluonnollinen tapa!

Ne seurustelusuhteet, jotka ovat olleet, ovat alkaneet ihan livenä.

Niin viimeisinkin. Kun sovimme ensitapaamisellamme seuraavat treffit, niin minä poistin profiilini deitistä heti. Kerroin asian hänelle ja edellytin, että hän toimii samoin. Lupasi.

Jäi kiinni jatkuvasta deittailustaan, kun kertoi minun vierailleen hänen sivullaan. Ilmeni, että sivullaan oli vieraillut joku, jonka nimimerkki oli hyvin samanlainen, kuin minulla ollut. Lopetin alkaneen seurustelumme siihen!

Kyllä minä ymmärrän, miksi hän siellä deitissä edelleen oli. Hänellä on valtava tarve löytää VAIMO SAMAN KATON ALLE ja viivytyksettä. Minä tarjosin vain kiinteää seurustelusuhdetta; kummallakin oma osoite toistaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe