Ainako te olette täällä? Onko teillä elämää muualla ollenkaan? Pitääkö siellä oikeassa elämässäkin kommentoida joka ikinen asia, mitä eteen tulee? Tietysti saa jos haluaa, mutta kiinnostaa nyt.
dayum ja kolli
38
2395
Vastaukset
- dayum
Ei ole mitään muuta elämää. Pitää kommentoida ihan jokaista asiaa :)
Juu, mulla on ainakin loma ja ulkona on pakkasta.
Kaverit töissä tai jotkut koulussa. Tai sitten jossain muualla.- -QueenOfHearts-
pakkasta? Täällä ei ainakaan ole :)
- dayum
-QueenOfHearts- kirjoitti:
pakkasta? Täällä ei ainakaan ole :)
En tunnusta tarkemmin, mutta sanotaanko että aika reilusti oli aamulla ja on vieläkin :)
- -QueenOfHearts-
dayum kirjoitti:
En tunnusta tarkemmin, mutta sanotaanko että aika reilusti oli aamulla ja on vieläkin :)
istuskelet koneesi kanssa? ;)
Täällä tulee hötöä taivaalta, en usko että pakkasta on... ulos en mene kun oon pipinä kotosalla (ja on tylsää). - dayum
istuskelet koneesi kanssa? ;)
Täällä tulee hötöä taivaalta, en usko että pakkasta on... ulos en mene kun oon pipinä kotosalla (ja on tylsää).Pipinä oot...
Juu, on vähän ahdasta mahtua pakastimeen koneen kanssa. Joten ratkaisin asian niin, että laitoin koneen näppistä ja hiirtä vaille isompaan pakastimeen ja itse ahtauduin tänne jääkaapin pakastelokeroon. Mulla on videoyhteys tonne toiseen pakastimeen näyttöön, joten saan näin kirjoiteltua onnistuneesti. Pakkohan täällä on naputella et pysyy lämpimänä. Paleltumiskuolo tulisi, jos en voisi osallistua näihin keskusteluihin. - -QueenOfHearts-
dayum kirjoitti:
Pipinä oot...
Juu, on vähän ahdasta mahtua pakastimeen koneen kanssa. Joten ratkaisin asian niin, että laitoin koneen näppistä ja hiirtä vaille isompaan pakastimeen ja itse ahtauduin tänne jääkaapin pakastelokeroon. Mulla on videoyhteys tonne toiseen pakastimeen näyttöön, joten saan näin kirjoiteltua onnistuneesti. Pakkohan täällä on naputella et pysyy lämpimänä. Paleltumiskuolo tulisi, jos en voisi osallistua näihin keskusteluihin.Sehän selittää sitten tämän ahkeran osallistumisen näihin keskusteluihin, niin turha niistä sitten kenenkään vikistä.
Ja eikö se muutenkin ole ihan kiva että täällä joku kommentoi???? Olisihan se vähän tylsää jos kysyisi jotain niin joutuisi vain itse vastailemaan koska kukaan muu ei viitsi ;) - dayum
Haluan kiistää tuon väitteesi, joka oli varmasti tarkoituksella liioiteltu, sillä en muuten todellakaan kommentoi jokaista asiaa. Pyrin kommentoimaan lähinnä niitä kirjoituksia, jotka herättävät jonkinlaisia ajatuksia. Siis minussa. Joskus niitä on vähemmän, joskus sitten enemmän. Siis niitä kirjoituksia.
Sitten jos on näitä "tykkäätkö enemmän blondeista vain vaaleista"-tyyppisiä kysymyksiä, niin pyrin kyllä sivuuttamaan ne jos olen jo vastannut eilen tai sitä edellisenä päivänä samanlaiseen kysymykseen. Samoin on monta muutakin aihetta, jotka toistuvat säännöllisesti. Näitäkin pyrin välttämään.
Olen myös niin pikkumainen aina välillä, etten kertakaikkiaan voi olla kommentoimatta joitakin ns. typeriä kirjoituksia. Sitä saa mitä tilaa.
Jos ei olisi näitä ongelmia tämän vapaa-ajan suhteen, kuten juuri nyt viime aikoina on ollut, niin en todellakaan palloilisi näin aktiivisesti täällä :) Tämä vaan on parhaimmillaan niin addiktoivaa ajanvietettä :(
Saanko anteeksi? Ilmiselvästi olen pahoittanut mielesi. - dayum
Sehän selittää sitten tämän ahkeran osallistumisen näihin keskusteluihin, niin turha niistä sitten kenenkään vikistä.
Ja eikö se muutenkin ole ihan kiva että täällä joku kommentoi???? Olisihan se vähän tylsää jos kysyisi jotain niin joutuisi vain itse vastailemaan koska kukaan muu ei viitsi ;)Nimittäin joskus yksinäisinä hetkinä olen aloittanut keskusteluja ja kun ei ole tullut kommentteja, niin olen alkanut vastailla itse niihin aloituksiini...
Typerää, tiedän ;)
Kun mua ei kiinnosta sekään, että vastailisi milloin milläkin nimimerkillä, niin jotakin sitten ahistaa kun "aina" on eräs nimeltä mainitsematon ollut aktiivisena :) Eli 99,998 prosenttisesti ei ole mun kirjoitus, jos ei ole mun nickillä kirjoitettu.
*ojentaa kuumemittarin, nessuja, kuumaa teetä & vähän syötävää, viltin, tyynyjä ja antaa halin* - -QueenOfHearts-
dayum kirjoitti:
Nimittäin joskus yksinäisinä hetkinä olen aloittanut keskusteluja ja kun ei ole tullut kommentteja, niin olen alkanut vastailla itse niihin aloituksiini...
Typerää, tiedän ;)
Kun mua ei kiinnosta sekään, että vastailisi milloin milläkin nimimerkillä, niin jotakin sitten ahistaa kun "aina" on eräs nimeltä mainitsematon ollut aktiivisena :) Eli 99,998 prosenttisesti ei ole mun kirjoitus, jos ei ole mun nickillä kirjoitettu.
*ojentaa kuumemittarin, nessuja, kuumaa teetä & vähän syötävää, viltin, tyynyjä ja antaa halin**reps* Nauroin täällä niin kovaa että jos joku muu olisi täällä huoneistossa niin pistäisi pakkopaitaan ja toisenlaiseen hoitoon ;)
Minä voisin tunnustaa että joskus tylsyyksissäni olen sortunut gallupkysymysten naputtelemiseen... joskus niihin itse vastannut, joskus en ;) vähän sellainen "laitetaanpa ne nyt pieneen lasiseen labra-akvaarioon ja katotaan miten reagoivat" :D joskus tullut yllätyksiäkin kun oon oottanu ihan jotain muuta.
Tuon tunnustaminen minua saattaa nolottaa jo heti kun olen painanut lähetä viesti -nappia.
*punastelee vieläkin halista*
En ihmettele miksi tytöt tykkäävät ;) - dayum
*reps* Nauroin täällä niin kovaa että jos joku muu olisi täällä huoneistossa niin pistäisi pakkopaitaan ja toisenlaiseen hoitoon ;)
Minä voisin tunnustaa että joskus tylsyyksissäni olen sortunut gallupkysymysten naputtelemiseen... joskus niihin itse vastannut, joskus en ;) vähän sellainen "laitetaanpa ne nyt pieneen lasiseen labra-akvaarioon ja katotaan miten reagoivat" :D joskus tullut yllätyksiäkin kun oon oottanu ihan jotain muuta.
Tuon tunnustaminen minua saattaa nolottaa jo heti kun olen painanut lähetä viesti -nappia.
*punastelee vieläkin halista*
En ihmettele miksi tytöt tykkäävät ;)Ensin: :D :D sun viestillesi.
Sitten asiaan: mulla on ollut mielessä samanlainen "kiusaus" :) Eikä sitä käy kiistäminen, joskus esim. nämä enemmän tai vähemmän provosoivat viestit (tai gallupit) saa parasta keskustelua aikaan. Jos ei muuten, niin ainakin tekijä saa aikansa kulumaan :)
Näillä palstoilla vaan joutuu niin kovin herkästi väärinymmärretyksi, varsinkin jos kirjoittelee vaki nimimerkillään olematta liian vakavasävyinen. Voisi sanoa, että vaatii toisen että tuntee toisen, varsinkin jos kirjoittelee pilke silmäkulmassa :)) - -QueenOfHearts-
dayum kirjoitti:
Ensin: :D :D sun viestillesi.
Sitten asiaan: mulla on ollut mielessä samanlainen "kiusaus" :) Eikä sitä käy kiistäminen, joskus esim. nämä enemmän tai vähemmän provosoivat viestit (tai gallupit) saa parasta keskustelua aikaan. Jos ei muuten, niin ainakin tekijä saa aikansa kulumaan :)
Näillä palstoilla vaan joutuu niin kovin herkästi väärinymmärretyksi, varsinkin jos kirjoittelee vaki nimimerkillään olematta liian vakavasävyinen. Voisi sanoa, että vaatii toisen että tuntee toisen, varsinkin jos kirjoittelee pilke silmäkulmassa :))kirjoittelee niin pitkään aina pilke silmäkulmassa niin kukaan ei ota enää vakavasti ;)
- dayum
kirjoittelee niin pitkään aina pilke silmäkulmassa niin kukaan ei ota enää vakavasti ;)
ja varmaan käykin tai on jo käynyt. Mistäs sen tietää :D
Mutta oikeastaan aivan sama, mitään jähmeän roolia en ala vetelemään (ihan kuin onnistuisikaan) kun en mielestäni ole mikään tiukkis oikeastikaan ;) - jää huomaamatta...
dayum kirjoitti:
Haluan kiistää tuon väitteesi, joka oli varmasti tarkoituksella liioiteltu, sillä en muuten todellakaan kommentoi jokaista asiaa. Pyrin kommentoimaan lähinnä niitä kirjoituksia, jotka herättävät jonkinlaisia ajatuksia. Siis minussa. Joskus niitä on vähemmän, joskus sitten enemmän. Siis niitä kirjoituksia.
Sitten jos on näitä "tykkäätkö enemmän blondeista vain vaaleista"-tyyppisiä kysymyksiä, niin pyrin kyllä sivuuttamaan ne jos olen jo vastannut eilen tai sitä edellisenä päivänä samanlaiseen kysymykseen. Samoin on monta muutakin aihetta, jotka toistuvat säännöllisesti. Näitäkin pyrin välttämään.
Olen myös niin pikkumainen aina välillä, etten kertakaikkiaan voi olla kommentoimatta joitakin ns. typeriä kirjoituksia. Sitä saa mitä tilaa.
Jos ei olisi näitä ongelmia tämän vapaa-ajan suhteen, kuten juuri nyt viime aikoina on ollut, niin en todellakaan palloilisi näin aktiivisesti täällä :) Tämä vaan on parhaimmillaan niin addiktoivaa ajanvietettä :(
Saanko anteeksi? Ilmiselvästi olen pahoittanut mielesi.Sori vaan, mutta turhautumisesi näkyy aina vaan useammin turhana v*ttuiluna ja ilkeytenä. Koitahan ottaa itteäs niskasta kiinni. Et sä ihan niin erinomainen ole kuin luulet. Turhat suitsutukset on tainneet lorahtaa pipoon.
Ei noita sun kommentteja enää huvita edes lukea. - -QueenOfHearts-
jää huomaamatta... kirjoitti:
Sori vaan, mutta turhautumisesi näkyy aina vaan useammin turhana v*ttuiluna ja ilkeytenä. Koitahan ottaa itteäs niskasta kiinni. Et sä ihan niin erinomainen ole kuin luulet. Turhat suitsutukset on tainneet lorahtaa pipoon.
Ei noita sun kommentteja enää huvita edes lukea.Älä usko kateellisten panetteluja! ;)
"Et sä ihan niin erinomainen ole kuin luulet"
Kyllä se taitaa olla :D Aika korkeella tyttöjen fanitustilastossa. - kuka ei...
Älä usko kateellisten panetteluja! ;)
"Et sä ihan niin erinomainen ole kuin luulet"
Kyllä se taitaa olla :D Aika korkeella tyttöjen fanitustilastossa.Kateellisten? Enemmänkin tarkkasilmäisten =8-)
Fanitustilasto? Nyt naurattaa :D :D
No, antaa "tyttöjen" fanittaa ihan vapaasti.
Perustakaa vaikka fan-club. - dayum
jää huomaamatta... kirjoitti:
Sori vaan, mutta turhautumisesi näkyy aina vaan useammin turhana v*ttuiluna ja ilkeytenä. Koitahan ottaa itteäs niskasta kiinni. Et sä ihan niin erinomainen ole kuin luulet. Turhat suitsutukset on tainneet lorahtaa pipoon.
Ei noita sun kommentteja enää huvita edes lukea.Olisitko ystävällinen ja kertoisit nämä mun vittuilut tai ilkeillyt?
Kun täällä näköjään toistuu tämä sama asia, mikä ihan oikeassakin elämässä. Voin ihan vannoa, että jos alan vittuilemaan, niin se ei jää keneltäkään huomaamatta. Ei edes sinulta :)
Enkä luule olevani mitenkään erinomainen. Olkoon tämä selvennyksenä vielä. Eikä sitä nestettäkään ole normaalia enempää tuolla pääkopassa.
Mutta todellakin jos viitsit sen verran kertoa / linkittää, niin katsotaan olenko vittuillut vaiko en. Pyydän kauniisti.
Jos et näin kuitenkaan tee, niin sitten sun sanoillas ei oo mitään merkitystä. - Illuusio särkyi
dayum kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja kertoisit nämä mun vittuilut tai ilkeillyt?
Kun täällä näköjään toistuu tämä sama asia, mikä ihan oikeassakin elämässä. Voin ihan vannoa, että jos alan vittuilemaan, niin se ei jää keneltäkään huomaamatta. Ei edes sinulta :)
Enkä luule olevani mitenkään erinomainen. Olkoon tämä selvennyksenä vielä. Eikä sitä nestettäkään ole normaalia enempää tuolla pääkopassa.
Mutta todellakin jos viitsit sen verran kertoa / linkittää, niin katsotaan olenko vittuillut vaiko en. Pyydän kauniisti.
Jos et näin kuitenkaan tee, niin sitten sun sanoillas ei oo mitään merkitystä.Jos kuvittelet että näkisin vaivaa selaamalla yhtään viestiä,kommenttia sun takia niin erehdyt. Mieti ihan keskenäs mitä on tullu kirjotettua.
- Dayum Fan Clubin pj.
kuka ei... kirjoitti:
Kateellisten? Enemmänkin tarkkasilmäisten =8-)
Fanitustilasto? Nyt naurattaa :D :D
No, antaa "tyttöjen" fanittaa ihan vapaasti.
Perustakaa vaikka fan-club.Haluatko kenties liittyä? :)
- ja kovasti
Illuusio särkyi kirjoitti:
Jos kuvittelet että näkisin vaivaa selaamalla yhtään viestiä,kommenttia sun takia niin erehdyt. Mieti ihan keskenäs mitä on tullu kirjotettua.
dayumin saama positiivinen palaute :D
- dayum
Illuusio särkyi kirjoitti:
Jos kuvittelet että näkisin vaivaa selaamalla yhtään viestiä,kommenttia sun takia niin erehdyt. Mieti ihan keskenäs mitä on tullu kirjotettua.
Eli periaatteessa on aivan sama mitä sä täällä väität, koska et kuitenkaan ole valmis perustelemaan ja todistamaan tätä väitettäsi, että olisin vittumainen ilkimys :)
Muuten, miksi mun pitäisi miettiä "keskenäs" noita kommenttajani? Kyllä minä täällä ihan yksin olen naputtelemassa, että ketähän toista sinä tarkoitat :)
Kirjoitan vielä senkin, että näissä kirjoituksissa todellakin on se ongelma, että jokainen suhtautuu näihin juuri niin kuin haluaa. Eli vaikka viesti olisi tekstistä riippumatta täynnä hymiöitä ja silmäniskuja, mikä on kyllä liioittelua, niin voi silti olla niin että joku ei sitä sisäistä. En minäkään kaikkia kirjoituksia ymmärrä, mutta kyllähän täällä ilmenee paljon sellaista kuittailua, joka ei ole tarkoitettu otettavaksi niin henkilökohtaisesti.
Mutta nyt lipsahdin jo asian ulkopuolelle. Harmi ettet halua tuon tarkemmin perustella :( - _______________
dayum kirjoitti:
Eli periaatteessa on aivan sama mitä sä täällä väität, koska et kuitenkaan ole valmis perustelemaan ja todistamaan tätä väitettäsi, että olisin vittumainen ilkimys :)
Muuten, miksi mun pitäisi miettiä "keskenäs" noita kommenttajani? Kyllä minä täällä ihan yksin olen naputtelemassa, että ketähän toista sinä tarkoitat :)
Kirjoitan vielä senkin, että näissä kirjoituksissa todellakin on se ongelma, että jokainen suhtautuu näihin juuri niin kuin haluaa. Eli vaikka viesti olisi tekstistä riippumatta täynnä hymiöitä ja silmäniskuja, mikä on kyllä liioittelua, niin voi silti olla niin että joku ei sitä sisäistä. En minäkään kaikkia kirjoituksia ymmärrä, mutta kyllähän täällä ilmenee paljon sellaista kuittailua, joka ei ole tarkoitettu otettavaksi niin henkilökohtaisesti.
Mutta nyt lipsahdin jo asian ulkopuolelle. Harmi ettet halua tuon tarkemmin perustella :(Voi luoja mikä akka sä olet. Hohhoijaa...
- dayum
_______________ kirjoitti:
Voi luoja mikä akka sä olet. Hohhoijaa...
Mutta tänään on sinun vuoro tiskata
- -QueenOfHearts-
dayum kirjoitti:
Mutta tänään on sinun vuoro tiskata
...
- Kolli Kellinen
Nyt en ole esimerkiksi ehtinyt pariin päivään tänne juuri ollenkaan, kun on ollut kiireitä. Tänään taas on ollut rauhallisempaa. Kun tietokone on kuitenkin koko ajan naaman edessä ja poiskaan en pääse, on tänne helppo aina silloin tällöin tulla höpisemään. Työnantaja kuvittelee, että paiskin ahkerasti töitä kun istun tässä päätteen ääressä, enkä luimua kahvihuoneessa. Vaikka eniten mieleni halajaisi tällä hetkellä neukkarin sohvalle nukkumaan.
- pomo
että se nukkuu jo sillä sohvalla tai surffaa viereisessä huoneessa ja keskustelee sinun kanssa.
HOMMIIN SIITÄ LAISKIMUS, ennenkuin tulee sanktioita! Oletkin pitkän aikaa jo ollut vähän tarkkailussa. - Kolli Kellinen
pomo kirjoitti:
että se nukkuu jo sillä sohvalla tai surffaa viereisessä huoneessa ja keskustelee sinun kanssa.
HOMMIIN SIITÄ LAISKIMUS, ennenkuin tulee sanktioita! Oletkin pitkän aikaa jo ollut vähän tarkkailussa....pelaavan innoissaan Stigan lätkäpeliä. Jos se saa huvitella työaikana, niin miksen minäkin? Sohvalle en kuitenkaan kehtaa hiippailla.
- Kisu Kehränen
Kolli Kellinen kirjoitti:
...pelaavan innoissaan Stigan lätkäpeliä. Jos se saa huvitella työaikana, niin miksen minäkin? Sohvalle en kuitenkaan kehtaa hiippailla.
Kolli, sulla on ihailija. Mitäs siihen sanot?
Mentäiskö keskustelemaan aiheesta sinne sohvalle :) vai tyydytäänkö kehräämään ihan näin kuono kuono vasten :D - Kolli Kellinen
Kisu Kehränen kirjoitti:
Kolli, sulla on ihailija. Mitäs siihen sanot?
Mentäiskö keskustelemaan aiheesta sinne sohvalle :) vai tyydytäänkö kehräämään ihan näin kuono kuono vasten :DMitäkö sanon? Kehrään tietysti tyytyväisenä :)
Olisi mukavaa käpertyä kerälle siihen sohvalle, kiehnuttelemaan kylki kyljessä. - Kisu K
Kolli Kellinen kirjoitti:
Mitäkö sanon? Kehrään tietysti tyytyväisenä :)
Olisi mukavaa käpertyä kerälle siihen sohvalle, kiehnuttelemaan kylki kyljessä.Turkki turkkia vasten... hurrr hurrr...
Kyllä on kissanpäivät ;)
- NinaNäppärä
Mun mielestä Kollin kommentit on niin hyviä, että mielelläni luen niitä uudestaan ja uudestaan.. Lisää vaan kommentteja Kolli kehiin :)!! Mä ainakin haluun lukee niitä lisää..
- Nimetön
Joo, mä kans, yötä päivää
- 4364
Mua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan koko dayum runkkari paska!
- -QueenOfHearts-
voit kyllä lopettaa jo!.. ymmärretään että oot tylsistyny ;)
- dayum
Ei ole erityistä tarvetta mielistellä ketään, eikä vaikuta mun kotiuttamispäivään
- dayum
voit kyllä lopettaa jo!.. ymmärretään että oot tylsistyny ;)
En mä nyt sentään noin epätoivoinen ole, koska lääkityskin on vahvempi, että kirjoittelisin huomiota herättääkseni. Tai vastailisin monella eri nimimerkillä :)
- oikeata elämää
Aina pitää yrittää sanoa jotain nasevaa, saada toiset hyvälle tuulelle. Olen terävä. Ja joskus annan myös täydeltä laidalta, kun joku asia on minusta väärin. Minä keskustelen täällä, kun mulla ei ole keskustelukumppania kotona.
- ne..
yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..
Mitähän siitäkin tulis :D- dayum
huomiselle tärkeämpääkin tekemistä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762